We hebben een aantal aanbieders voor Camurac voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Camurac voor je op een rij gezet:

Reviews over Camurac

Voor ons is het een aanrader om er te gaan logeren

Mieke de Jong,
    15-10-2018

De gastvrijheid van de familie Clijssen is

geweldig.

Wij hebben er heerlijk gegeten.

Andorra ligt 80 km van Camurac, en in de hele omgeving van Camurac kan je hele mooie en leuke uitstapjes maken.

Gereisd met partner in juli 2018
    Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018
    Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie review.

Monique,
    27-8-2018

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest omdat het zo leuk en mooi is. Onze kinderen van 13 en 15 wilden dit jaar perse terug. Voor hen is er genoeg te doen. Ze mochten helpen met de animatie en Jos en Lia helpen. Ook was er van alles te doen s avonds kampvuur waar een kleine bijdrage voor gevraagd werd omdat er broodjes en marshmallows gemaakt werden. Lia kookt super lekker en.de tuin is erg gezellig. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken onze kids willen volgend jaar weer. Het weer is instabiel maar rijd je naar beneden door de prachtige bergen is het zo weer 5 graden warmer. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een pareltje

Barry,
    24-8-2018

In het pittoreske Camurac ligt dit mooie appartement. In het dorp zelf is niet veel meer dan rust te beleven, maar de eigenaren van Château Camurac weten alle mooie plekjes in de omgeving. Een tip: boek op basis van half pension. Het ontbijt is top en wordt aangevuld als het nodig is. Het diner is elke dag weer een verrassing die nooit tegenvalt. Zeer gastvrij!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018
    Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie beoordeling.

Supergastvrij!

Marjolein,
    23-8-2018

Wij zijn drie nachten op Les Sapins geweest. De camping ligt mooi in de natuur. Je kunt er prachtig wandelen. De eigenaren zijn supergastvrij en staan altijd voor je klaar. Wij hadden heerlijke dagen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader voor natuurliefhebbers

Fam.Meijer,
    22-8-2018

We stonden op een mooie plek voor onze caravan. De eigenaar hield de plek voor ons vrij zodat we lekker de ruimte hadden voor ons gezin van 6 personen.

De camping is kleinschalig en persoonlijk. Je kunt er brood bestellen en er worden leuke activiteiten georganiseerd. Je komt hier voor de natuur en je moet het niet schuwen om langer in de auto te zitten om de mooie plekken in deze regio te bezoeken. Een paradijs voor wandelaars en mountainbikers.

Cultuur , behalve de historie van de Katharen is lastiger te vinden.

Het zwembad is fijn, hoewel sommigen het te koud vonden.

Boodschappen moet je doen voor meerdere dagen, want je bent zo 40 min onderweg naar de dichtsbijzijnde supermarkt. Kwestie van plannen en combineren met een mooie wandeling.

Wij combineerden 2 weken Camurac met een week Provence, voor wat meer leven in de brouwerij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Camurac scoort een 8,8 uit 10, op basis van 23 reviews