Villa La Bergerie

4 reviews over Villa La Bergerie in het Nederlands

Prachtige plek

Hannie
25-9-2012

Prima schone en ruime villa, gelegen in een zeer fraai dorp. Rustige omgeving, met uitzicht op de bergen. Prijs komt goed overeen met wat er geboden word. Villa was goed schoon, dit in tegenstelling eerdere berichten op deze site. Je zit erg dichtbij de natuur dus logisch dat er wat spinnen en vliegen etc zitten in en rondom de villa.

prachtige plek met mooi zwembad

Ronald
27-4-2012

villa la bergerie is een leuke villa in een prachtige omgeving.

Mooi uitzicht, met grote tuin van 5000m² midden in de bossen.

Leuke eenvoudige inrichting

prachtige omgeving om te wandelen

Roel
5-10-2011

prima villa in de bergen van de Herault. Prima uitvals basis voor stevige wandelingen en vooral de rust is erg plezierig.

Zwembad is prima en is rondom het zwembad heel veel ruimte.

Dramatische vakantie!

Fam.aanvakantietoe
4-10-2010

Een ruime woning gelegen in de bergen met schitterend uitzicht!

Helaas bij aankomst blijkt de woning in tegenstelling tot wat ons is vertelt zeer kindonvriendelijk. Het zwembad is dan wel met een zeil af te dekken zoals de eigenaar had gemeld, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De tegels bij het zwembad liggen los, scherpe ijzeren pinnen steken langs het zwembad en huis uit de grond en midden in de woonkamer een zeer steile trap naar beneden. Het hele huis is bij aankomst extreem smerig. Druppels hangen aan de afzuigkap en een bus insectidepray staat op het keukenblad klaar. Haren in bed van iemand anders, evenals in de douche. Kinderbedje bijgeboekt waar matrasje in ligt vol schimmel! Het feit dat 's avonds uit iedere kier in huis een insect kruipt neem ik gezien de landelijke ligging voor lief. Bij terugkomst aan vakantie toe!

Deze beoordeling geschreven ter waarschuwing! Voor deze prijs zijn er genoeg vakantiehuizen in de regio Languedoc die wel de moeite waard zijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Bergerie in Campredon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Bergerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa La Bergerie scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.