Bed and Breakfast Le Cadran Solaire

2 reviews over Bed and Breakfast Le Cadran Solaire in het Nederlands

Verkeerde keuze

mvdecorations
5-1-2012

Jammer, maar dit was niet wat we zochten. Goed bedoeld maar geen sfeer, geen warme uitstraling, onpersoonlijk. We zaten zonder zeep of shampoo toen we wilden douchen. Te duur voor wat er geleverd wordt. Er is makkelijk beter te vinden in de omgeving. De gastvrouw blijft bij het ontbijt constant tegen je praten en laat je geen minuut met rust, iets wat we erg hinderlijk vonden. Geen aanrader.

Gereisd Zakelijk in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Een mooi landschap, een sympathieke gastvrouw, die is en

Kerckx Christine
3-5-2007

Een mooi landschap, een sympathieke gastvrouw, die volledig tweetalig is (nederlands-frans) en die altijd bereid is te helpen en waar je ook gemakkelijkeen klapje mee kan doen

Gereisd Familie in april 2007

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Cadran Solaire in Cabrières (Herault), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Cadran Solaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.