Reviews over Brugairolles

heerlijke rustige camping

karin van heerlen,
    12-10-2013

ruim opgezette kleinschalige camping met mooie ruime tenten en eigen badkamer.

Zeer mooi gebied (glooiende wijngaarden en zonnebloem akkers)met prachtige uitzichten en veel bezienswaardigheden en interessante historie.

Prima startplaats voor wandelingen(gelegen tegen bos en wijngaarden)

Gezellige sfeer,mede dankzij vriendelijke en behulpzame eigenaren

Veel speelruimte voor kinderen.veilig, geen auto's op camping.

Geen restaurant op camping, wel op 2 km goed restaurant en omliggende dorpen

Mooi zwembad.

We hebben het zeer naar ons zin gehad.

TOP plek!!!

Aline,
    26-8-2013

Fantastische week gehad met onze twee jonge kids...rust, ruimte en reinheid....wij gaan volgend jaar terug voor twee weken....zegt genoeg lijkt mij!!!

Schitterende Camping met uitzicht op de Pyreneeën

Richard Epping,
    22-8-2013

Camping Domaine Pigaillou.

Een heerlijke rustige zeer kind vriendelijke Camping

Er zijn 3 grote teten en 1 kleinere dus het blijft gegarandeerd rustig.

en auo vrij.

Het sanitair is van een hoge kwaliteit, Ieder heeft zijn eigen douche en WC. dus geen vies gedoe op een gezamelijk toilet.

De tenten zelf zijn ruim, schoon en van de meeste gemakken voorzien.

Ideaal.

Er staat een schommel, trampoline, zwembad.

Er is genoeg tezien van de natuur waar onze kinderen zich prima vermaakte met het vangen en bestuderen van alle soorten vlinders en sprinkhanen,

S'avonds schitterende steren hemels, met af en toe een gazamelijk kampvuur , kortom heerlijk genieten.

In het dorpje van de camping zelf is weinig te beleven

Er is genoeg tezien en tedoen in de omgeving maar men moet wel even in de auto max een 45-60 minuten rijden, maar wat een dingen kom je dan tegen!!!! schitterende oude dorpjes en vestingen.

Bij aankomst wordt men verwelkomt met een fles wijn en frisdrank.

Gewoon super :)

Fantastische plek!

Veerle van de Graaff,
    15-8-2013

Deze camping is geweldig. Twee weken verbleven wij deze zomer in een riante safaritent, van alle gemakken voorzien en dit met 4 kinderen in de leeftijd van 2-9. Voor iedereen was er genoeg te doen en om mee te spelen. De eigenaars hebben zelf ook jonge kinderen.

Heerlijk rustig was het op de camping. 4 tenten op een gigantisch stuk grond. Sanitair was keurig en privé en het zwembad heerlijk. Alle vragen werden keurig behandeld en zelfs een bakker kwam elke ochtend vers brood brengen. Ideaal om de rust terug te vinden.

In de omgeving prachtige stadjes, dorpjes, kastelen en bergen. Na elke heuvel een ander uitzicht en lekkere wijntjes en kaasjes in overvloed. Zeker de Blanquettes uit de streek proberen.

Geen WIFI, geen radio en TV. Even helemaal weg. Een echte aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

Eva Van Maele,
    12-8-2013

Weer terug thuis na 2 zalige weken vakantie! En nu al heimwee naar deze mooie en rustige camping. Eigenaars heel gastvrij. Heel gezellige sfeer en een prachtige omgeving (kastelen, Carcassonne, wandelen, maar ook de Middellandse Zee). Onze kinderen (7 en 5) waren heel enthousiast over de tent, het zwembad, het spelen met de andere kinderen, het kampvuur en de sterrenhemel! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Brugairolles scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews