Géén boekingskosten

Camping Le Val d'Hérault

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBrissac

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Val d'Hérault voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 37 reviews

Meer camping info

37 Reviews over Le Val d'Hérault

• 8Martin van Essen31-08-2021

Super !!

Prima camping; weer een geweldige vakantie gehad.; super aardige eigenaar en familie; veel activiteiten mogelijk vaak met korting via de camping; prachtige, indrukwekkende omgeving; wie op gras wil kamperen met tent of vouwwagen kan dit langs/ bij de rivier doen; prima zandstrand op de camping bij de rivier

• 8audrey15-04-2017

très animé et très sympa

Le mobile Home était très propre, ainsi que les sanitaires les femmes de ménage

• 8Richard29-12-2015

Geweldige tijd gehad!

Hele gemoedelijke camping, prachtige omgeving en leuke rivier. Wij hebben voor 2016 weer zo goed als geboekt! Wij komen zelf met een zoon van 16 en hopen dat er voor hem dat er nog meer Nederlandse jeugd komt. Ook hij heeft vorige jaar met een klein groepje een geweldige tijd gehad!

• 3nounours21-08-2015

Bruyant

Sécurité:porte de la piscine ouverte et bloquée avec un tendeur. Dalles des sanitaires instables, toit de bar restaurant peu rassurant. au Bar et restaurant musique insupportable ce qui nous oblige à rester entre amis sur nos emplacements le plus loin possible. 6 soirées par semaine un bruit infernale jusqu'à 1 heures et 1h30 pour la remontée des derniers campeurs. Eclairage dérisoire dans les allées. Plage de sable truffée de souches danger pour les pieds surtout les enfants. Propriétaires absents tous les soirs. Non respect des règles de sécurité.. Une reprise en mains sérieuse s'impose

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Louise23-10-2014

The son of the owner likes loud (techno) music

End of October, just some days before the camp site was closing, we stayed 1 night. Both toilet blocks were allready closed so we had to use the shower and toilet of the pool. No problem. Nice pitch and everything was quiet till 9 pm when the son of the owner, who has his appartment above the reception was holding a private party with all his windows open and very, very loud music. Luckily he went out and peace came back but not for long when a music party at the other side of the river started. So also in off season lots of noise at this nice located camp site.

• 7tinoo8709-09-2014

Camping familial - Prestations correctes

Un camping assez grand avec divers types d'hébergements. Un peu trop de vis-à-vis à mon goût. Amis campeurs, pensez à votre marteau, le sol y est dur ! Sanitaires nombreux mais fermés progressivement lorsque l'on approche de la fin de saison... Propres mais je trouve les douches sont petites et peu fonctionnelles pour un 4 étoiles ! Piscine : grande mais j'imagine peu de place autour quand il y a du monde (nous n'avons pas eu affaire à ce cas, par chance) Plage en contrebas à la rivière. Sable ou herbe. Ombre ou non. Supérette : chère mais permet un dépôt de pain & viennoiseries. Accueil très aimable. Animations : très régulières. Pour nous, parfois gênant avec les soirées karaoké notamment. Heureusement que nous étions dans le fond du camping car le son des animations est parfois fort, en après-midi aussi, et en soirée parfois jusqu'à 1h. Ce n'est pas ma vision du camping mais je n'ai pas non plus trouvé cela "très" embêtant. Camping familial, ados et enfants un peu bruyants parfois..

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Hans21-08-2014

Een prettige plaats en mooie omgeving

We waren hier in het voorseizoen en vonden een ruime plek. Vriendelijke ontvangst (in het Duits) door de receptie. Nadeel van de plek was dat onze rotspennen nauwelijks de grond in gingen door de steenachtige bodem Maar na zwoegen lukte dat toch. Tip: geloof de TomTom niet als je er met caravan naar Je komt voor een brug te staan met een breedte van 2 meter

• 5Langedoc14-08-2014

Zonder het lawaai een fijne plek. Voor ons niet.

Plekje gekozen in het lage deel, bij de rivier. Daar voldoende ruimte en uitzicht, met zowel zon als schaduw op de plek. De plekken 'boven' zijn klein en bieden weinig privacy. De kinderen (13 en 8) vermaakten zich in het prima zwembad of in de fijne zwemrivier met ondiepe en diepere delen. Verderop ook wat stroomversnellingen, leuk voor met een bootje of band. Het sanitair is wat weinig voor het lage deel, maar we hebben niet hoeven wachten. Het is redelijk schoon. Op de camping staan voornamelijk fransen. Wat ons uiteindelijk verjoeg van deze verder fijne camping in mooie omgeving? Het enorme lawaai vanaf het restaurant elke avond. Een keer een bandje tot 1 uur is ok, maar elke avond Karaoke, disco, etc tot ver na middernacht is echt te veel van het goede. Ook overdag gaat de stereo bij animatie op maximaal, wat voor ons de druppel was. Volgens reisorganisatie is het een rustige camping, maar die info is helaas verouderd.

• 8auguste07-08-2014

allez y ... ambiance familiale !

Nous avons séjourné 18 jours en juillet. Au départ nous trouvions ce camping éloigné du village (petite peur car nous avions un ado !). En fait le cadre est très beau.. la rivière dans le camping est très agréable et très bien entretenue . Notre fils a pu effectuer de beaux plongeons! La piscine est un plus : toujours bien entretenue.. Nous avons été bien acceuillis par une équipe dynamique et sympa. Vous n'êtes pas un simple numéro, le personnel vous parle facilement et vous reconnais ! Christophe l'animateur vous chantera ses chansons .. ; Elaine vous fera bouger au rythme de son Brésil natal... Ludwig et Dylan vous montrerons combien les gens du Nord sont sympas..Les proprios sont agréable et discrets. Le restaurant est de qualité. CAMPING SERIEUX. Nous y avons passé un très bon séjour.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Manouk02-09-2013

Leuke camping

Mooie camping in een heel mooie omgeving. Wij stonden om het onderste gedeelte van de camping op nog geen 30 m van de rivier. Jammer dat je voor het dichtstbijzijnde toiletgebouw even moest lopen, Sanitair was bijna altijd schoon. Klantvriendelijk personeel, eetgelegenheid was prima. Jammer dat je de pizza's 's avonds niet in het restaurant mocht eten. Alles bij elkaar een prima camping.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar