Camping Le Domaine d' Anglas

Camping Le Domaine d' Anglas

2 tips over Camping Le Domaine d' Anglas

Kim, 21-7-2014
Voor een tent: Kies een plaats aan de rivier. Prachtige grote plaatsen met veel schaduw.
Gerbas , 2-1-2013
Prachtige grot De Desmoiselles in het dorp (st. Bauzille de Putois), rivier de Vis, vrijdag markt in Ganges (7 km), kloosterdorp St. Guilhem le Dessert (Unesco monument 30 km), dagje Nimês (romeinse arena), dagje Montpellier , dagje strand (Carnon/Palavas), toertocht door de Cevennes, Cirque de Navacelles (natuurwonder), wandelen (oa. Pic St. Loup) voor kinderen 6-16 klimmen in de bomen (diverse 'Park Aventure'), mountainbiken, karten(8 km), prachtige regio met veel mogelijkheden!