Géén boekingskosten

Le Domaine d' Anglas

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBrissac

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Domaine d' Anglas voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 40 reviews
+110/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 40 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair
  • 9.5Eetgelegenheden

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

40 Reviews over Le Domaine d' Anglas

• 10Paul en Miri12-07-2022

Een dikke tien min 1

De dikke 10 geef ik omdat: Super mooie ligging, mega grote schaduw plaatsen. Vanuit de camping volop fiets en wandel mogelijkheid Natuurzwembad heerlijk, prachtige zwem rivier Brood bestel service top Personeel werkt hard, vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt in de buurt De dikke 1 min: Nergens WiFi, bij de receptie traag, kunt bijna niets downloaden Slecht internet, bij de plaats meestal geen bereik. Groot min punt in deze tijd en gezien de positieve dingen zou dit beter kunnen. Hier heb ik me aan geërgerd. Ik had de verbinding privé nodig. Dus dat is 1 groot minpunt verder top Succes D'Anglas luitjes

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Liselore11-08-2019

Rustige camping met mooie rivier

Rustige camping met een heerlijke rivier. Wij verbleven in een chalet voor 6 personen. Het chalet had alles wat je nodig hebt, toch had het hier en daar wel wat gebreken die je bij zo’n forse prijs niet verwacht. De rivier is erg leuk om in te spelen in de stroming, om te kanoën en om te zwemmen. Veel verschillende nationaliteiten. Voor mijn twee oudsten (12 en 14) was het ‘s avonds wel saai. Er werd wel wat gepingpongd en gevoetbald maar zodra het schemerde was de pret over. Natuur zwembad is fijn zonder chloor maar ook wel veel algen. Het strand van de Middellandse zee is uurtje rijden. Dorpjes om de camping heen zijn niet zo spectaculair. Kortom pluspunten: de rust, natuur en rivier Minpunten: iedereen beetje op zichzelf en alleen de Fransen groetten op de camping... Eerder een goede plek voor jonge dan voor oudere kinderen.

• 10Remco19-08-2018

Absolute aanrader!

Top camping! Volledig biologisch, zelfs het heerlijke zwembad! Lekker rustig. Goed restaurant en heerlijke zelf geproduceerde wijn. Goede en ruime plaatsen en ook een mooie rivier die langs de camping loopt om in te zwemmen én te kanoën. Goede en vriendelijke service en heel aardige eigenaars. De wijn rondleiding was ook erg leuk net als de wandeling rondom de 'domaine'. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde plek op vakantie, maar ik denk dat ik hier nog wel eens terug ga komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Mark23-07-2018

Verzorgde relaxte camping aan heerlijke rivier

Verzorgde camping, prachtige uitzichten, relaxed, wilde kruiden, rivier d’Hérault, heerlijk natuurzwembad, echte kampeer camping, algemene BBQ plekken = gezellig, kanoën op de rivier, genoeg te doen in omgeving en zee ook op rij afstand. Geen overregulatie (al waren de polsbandjes voor het zwemmen even schrikken, vanwege de lokalen die ‘stiekem’ gaan zwemmen, gelukkig kun je die ook meenemen i.p.v. om doen), geen of nauwelijks animatie (wat wij prettig vinden). Veel nationaliteiten, ook leuk! Minder; algemeen onderhoud van plekken (maaien gras), schoonmaken douches echt minder (wc’s wel schoon, en da’s belangrijker). Voldoende te zien maar op zich vinden wij de cevennen wat saai. 50 km verderop is het een stuk levendiger. Maar dat is kwestie van smaak! Wij hadden plek in de vigne, dus geen last van de rivier en hangjongeren. Daar zijn wel de door haagjes gevormde plekken. Verderop richting rivier is dat beter. Bijna overal schaduw!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Dionne09-07-2018

Mooie rivier maar ook twijfels

De camping ligt aan een zeer leuk stuk van de rivier de Herault. Camping heeft een keerzijde. Er is namelijk aan de overkant van de rivier een strand waar ook mensen die niet op de camping zitten gebruik van kunnen maken. Wij hebben hier een aantal keer toch veel lawaai (keiharde muzie) van ondervonden. Tot 7 uur in de ochtend. Dus dat het er altijd heel rustig is dat klopt niet echt. Wat ook gebeurde was dat er drie dagen lang voor een Franse crimi filmopnames werden gemaakt. Niemand op de camping was hierover geïnformeerd. De eerste ochtend werden wij dus al om 7 uur wakker van het opbouwen van een hele filmset etc. Een aantal keer konden wij geen gebruik maken van het strand omdat er gefilmd moest worden. Later heeft de beheerder briefjes opgehangen met een mededeling over het filmen. Al met al een mooie plek. Jammer van het strandje aan de overkant. Jammer van de filmploeg. Jammer van de beperkte opening restaurant.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9De boer15-04-2018

Fantastisch dit jaar weer

Ik ben hier 15 jaar geleden als kind al geweest in 2016 voor het eerst samen met mijn partner. Toen beviel het ons al super! We zijn nu vorig jaar (aug 2017) hier weer geweest en de upgrade die ze gedaan hebben zijn echt super.

De ligging en rivier waren al geweldig, dat het juist zo afgelegen ligt brengt een rust met zich mee heerlijk. Mensen die zich vermaken zonder dat ee perse overdreven enthertainment aanwezig moet zijn.

De sanitair en restaurant hebben de afgelopen 2 jaar echt een upgrade gehad! Sanitair is bijna helemaal nieuw (wij gingen naar het klein gebouw) grote gebouw is volgens mij zelfde gebleven.

Restaurant was zoals hieronder ook staat niet veel bijzonders, maar laatste keer dat we hier waren was het echt top. Zijn ze echt op vooruit gegaan.

Camperen op een wijngaard wie wil dat nou niet! Flesje wijn is zo gekocht en nog lekker ook!

• 8Eetgelegenheden
  • 4Teleurgesteld10-01-2018

Langzaam een pretpark inplaats van natuurcamping

Deze camping word erg commercieel prijzen reizen de pan de pan uit , het leuke van deze camping is verdwenen erg jammer was super mooie plek , maar is nu een poenfabriek geworden !!!!!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Camping du Domaine d'Anglas, responsable, 06-02-2018

Hello,

We are really surprised about your opinion that we red. For 30 years, we are working hardly to bring the best quality expected by our demanding customer.

It is true that the year 2017 was a sign of change :

• 2 new sanitaries
    • the development of a reception desk and reception center
    • the enlargement of a sheltered dining room
    • the creation of a professional kitchen
    • the creation of a terrace
    • new children's game
    • new kind of accomodation, winemaker cabins

We succed in getting the 4* which confirms the quality of our services.

We hope you understand better our philosophy and projects, and to discover these new equipments you are welcome.

Kinds Regards, Team of Domaine d'Anglas

• 9Etienne17-10-2017

Le lieu pour se ressourcer en famille

En séjour dans ce camping au pied des Cévennes, nous avons trouvé l'endroit idéal pour se reposer : la rivière, la forêt, le vignoble, etc. Les emplacements sont très spacieux et les sanitaires sont très bien entretenus. Une superbe région et de bons vins à déguster.. On reviendra promis !

• 9Eetgelegenheden

Le Camping du Domaine d'Anglas, responsable, 06-02-2018

L'équipe du Domaine d'Anglas vous remercie!

Sachez que pour l'été 2018, nous aurons une grande nouveauté : la piscine naturelle !

Au plaisir de vous accueillir à nouveau !

• 9Mascha03-08-2017

Prachtige rivier

Wij zijn hier 8 dagen geweest in Juni. Kampeerplaats konden wij zelf uitzoeken. Wij stonden direct aan de rivier, ruime plaatsen let op neem een hele lange stekker mee ca minimaal 30 tot 40 meter. Rivier kun je heerlijk in zwemmen en er zitten leuke stroomversnellingen in. Wel een gemeente strandje aan de overkant van de rivier. Door dat gemeente strandje hebben wij in het weekend wel last gehad van feestende jongeren van 22 uur s' avonds tot de volgende ochtend 07.00 uur. Dat was jammer en hopelijk alleen in de weekenden maar wij zijn daarna vertrokken dus kan ik er ook niet veel over zeggen. Sanitair is helemaal nieuw en wordt goed schoongemaakt 1x per dag. In het weekend komen veel fransen kamperen en dan is het sanitair minder schoon dat merk je direct, het blijft namelijk één keer per dag. Restaurantje alleen open op vrijdag en zaterdag open in Juni, ik denk dus in het hoogseizoen wel wat vaker. Het eten is er wel erg lekker. Centrale omgeving je kunt alle kanten op en veel bezienswaardigheden. Het was er erg heet half juni, zo rond de 38 a 40 graden. Heel veel cigalen, je tent zit helemaal vol maar dat is wel leuk.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8'Koos Hartnack02-07-2016

fantastisch, rust, stromende beek, vogels

heerlijke plek, eigenaars vragen of je in de zon of schaduw wil staan, schoon sanitair, een heerlijke beek vlak voor de deur, mogelijkheden om te bbq en. Voordeel van WIFI bij het gebouw is dat je regelmatig een praatje maakt onder het genot van een kopje koffie. Heerlijke omgeving om te wandelen, mooi is de wandeling over het chateau (6 km). Genoten van de heerlijke wijnen. voldoende supermarkten in de buurt. m.a.w. wij zijn heerlijk uitgerust.Volgend jaar weer!!!!!!!

• 7Eetgelegenheden

Camping Le Domaine d' Anglas info