Bed and Breakfast Bellelauze

16 reviews over Bed and Breakfast Bellelauze in het Nederlands

no stress

familie Mulier
18-8-2011

We hebben met ons 4 een heerlijke week achter de rug.De gastfamilie stond ons met raad en daad bij vooral bij 'zeker te doen' uitstapjes, wat wij zeker geapprecieerd hebben.Het ontbijt was heel sober (zelfgebakken brood van Bruno)maar de (h)eerlijke keuken van Ingeborg maakte dat onze buikjes rond waren 's avonds.De kamers zijn heel basic, hier en daar een spinnenweb,loszittend stopcontact.Wij zijn geen plakkers 's avonds en hadden een beetje last van luide babbelaars in de bar.De andere gasten waren overwegend Vlamingen.Er heerste een grote familiale sfeer,automatisch gingen volwassenen apart zitten en kinderen apart bij maaltijd.Dit is een heel goed verblijf voor wie niet van luxe houdt,geen etiketten,graag andere mensen leert kennen,een afgelegen plek waar kinderen heel welkom zijn en zich ten volle kunnen uitleven in spelen en het zwembad als het water niet te koud is.Dit bergachtig gebied is ideaal om de kastelen van de catharen te bezoeken en mooie dorpjes te bezoeken.

la douce France

Tantanneke
6-8-2011

Voor de eerste keer op reis met onze kleine spruit van 17 maanden.... dat op zich was al spannend. Dankzij de erg open,hartelijke en gastvrije sfeer bij Ingeborg,Bruno en kids,is het voor ons een supervakantie geworden. Kinderen kunnen er naar hartelust ravotten en spelen (we hadden ook een neefje van 11jaar bij),voor de groten is er voldoende plek en ruimte om tot rust te komen en te genieten! Elke avond genieten van het heerlijke avondmaal, bereid door de vrouw des huizes. Het zelfgebakken brood bij het ontbijt....teveel om op te noemen! Het was een vakantie om nooit te vergeten. Mercikes aan al diegenen die van Bellelauze een plek maken waar het goed toeven is! Een echte aanrader voor wie van het leven zelf wil proeven!

aanrader

Wim en Lisbet (Ranst/België)
31-7-2011

schitterend domein in een mooie streek

sobere maar propere kamer

lekker eten in een aangename sfeer met de gastfamilie en de andere gasten

gewoon zeer goed

cibos frank
19-9-2010

zeer goede vakantie gehad dank zij ingeborg bruno en de kinderen. en ook de mensen die daar op het ogenblik aanwezig waren . gewoon kort applaus. frank en els. het was een super vakantie

Heerlijke plek om te onthaasten !

Rudy en Mieke
28-6-2010

Bij Ingeborg en Bruno, Maarten, Simon en Luka en de dieren hebben we ons direct thuis gevoeld.

We hebben enorm genoten van de losse sfeer, het lekkere eten, de contacten met andere gasten, geen TV (maar die is er natuurlijk wel) ...

In Bellelauze ben je er echt even uit.

De prachtige Katharenstreek heeft enorm veel te bieden : Montségur, Carcassonne, Rennes-le-Château, Rennes les Bains, Espéraza, Limoux, etc....

Een aanrader !

site fantastique

isabelle
30-3-2010

aan te raden, zeer gastvrij, lekker eten;kindvriendelijk

Leuk meegemaakt te hebben

Marc & Ria
13-3-2010

Mooie locatie. Prachtig zwembad. Rustig gelegen.

Vriendelijke eigenaars. Ge wordt daar ontvangen en behandeld als een deel van het gezin.

Over wat er 's avonds te eten werd steeds te geheimzinnig gedaan. Vervelend als ge met moeilijke eters op reis bent.

Ontbijt was eentonig en haast elke morgen het zelfde.

zodra we kunnen, springen we in de auto...

Stoepker-Courtens
7-3-2010

Wij waren met de kinderen in de zomer van 2009 in Bellelauze, een vakantie waar we het nog vaak over hebben, fantastische ontvangst door lieve vriendelijke mensen, lekker eten, gezellige avonden, een rustige zonnige plek, waar we veel leuke mensen hebben ontmoet..een plek waar kinderen (en zelfs onze hond) welkom zijn en waar we heel veel plezier hebben beleefd

Voor herhaling vatbaar (wat we ook doen)

nine en koen
4-3-2010

Onze eerste vakantie op Bellelauze was met hele kleine kinderen (en hebben we toen verlengd). Nu vele jaren verder (en een kindje rijker) komen we er nog steeds graag. Voor de kinderen is het top.

Wij voelen ons steeds zeer welkom (en ook een beetje thuis dankzij Bruno en Ingeborg en Co).

De sfeer, de zon, het eten... meer moet een vakantie niet zijn.

Schitterende gezinsvakantie

Hilde, Dirk, Liesbet , Vincent en Sofie
3-3-2010

Wij hebben Bellelauze al 4 maaal bezocht. Het is een paradijs voor kinderen en volwassenen. We worden telkens weer zeer warm ontvangen.

Bellelauze is een plaats waar je als gezin tot rust kan komen. Kinderen kunnen samen spelen, zwemmen en plezier maken, de ouders kunnen eindeloos genieten. 's Avonds voorziet het gezin een lekkere maaltijd (alles vers). Dit is zeer gezellig met de volwassenen en de kinderen aan één lange tafel. Na het eten kunnen we nog eens zwemmen, sterren kijken en samen lachen en babbelen aan de bar tot ....de late uurtjes. Een prachtige streek. Bruno en Ingeborg geven hierbij graag informatie. Bellelauze is zeker aan te raden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bellelauze in Bouriège, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bellelauze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.