We hebben een aantal aanbieders voor Bouriège voor je op een rij gezet:

Reviews over Bouriège

no stress

familie Mulier,
    18-8-2011

We hebben met ons 4 een heerlijke week achter de rug.De gastfamilie stond ons met raad en daad bij vooral bij 'zeker te doen' uitstapjes, wat wij zeker geapprecieerd hebben.Het ontbijt was heel sober (zelfgebakken brood van Bruno)maar de (h)eerlijke keuken van Ingeborg maakte dat onze buikjes rond waren 's avonds.De kamers zijn heel basic, hier en daar een spinnenweb,loszittend stopcontact.Wij zijn geen plakkers 's avonds en hadden een beetje last van luide babbelaars in de bar.De andere gasten waren overwegend Vlamingen.Er heerste een grote familiale sfeer,automatisch gingen volwassenen apart zitten en kinderen apart bij maaltijd.Dit is een heel goed verblijf voor wie niet van luxe houdt,geen etiketten,graag andere mensen leert kennen,een afgelegen plek waar kinderen heel welkom zijn en zich ten volle kunnen uitleven in spelen en het zwembad als het water niet te koud is.Dit bergachtig gebied is ideaal om de kastelen van de catharen te bezoeken en mooie dorpjes te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

la douce France

Tantanneke,
    6-8-2011

Voor de eerste keer op reis met onze kleine spruit van 17 maanden.... dat op zich was al spannend. Dankzij de erg open,hartelijke en gastvrije sfeer bij Ingeborg,Bruno en kids,is het voor ons een supervakantie geworden. Kinderen kunnen er naar hartelust ravotten en spelen (we hadden ook een neefje van 11jaar bij),voor de groten is er voldoende plek en ruimte om tot rust te komen en te genieten! Elke avond genieten van het heerlijke avondmaal, bereid door de vrouw des huizes. Het zelfgebakken brood bij het ontbijt....teveel om op te noemen! Het was een vakantie om nooit te vergeten. Mercikes aan al diegenen die van Bellelauze een plek maken waar het goed toeven is! Een echte aanrader voor wie van het leven zelf wil proeven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

aanrader

Wim en Lisbet (Ranst/België),
    31-7-2011

schitterend domein in een mooie streek

sobere maar propere kamer

lekker eten in een aangename sfeer met de gastfamilie en de andere gasten

Gereisd met partner in juli 2011

gewoon zeer goed

cibos frank,
    19-9-2010

zeer goede vakantie gehad dank zij ingeborg bruno en de kinderen. en ook de mensen die daar op het ogenblik aanwezig waren . gewoon kort applaus. frank en els. het was een super vakantie

Gereisd met partner in juli 2010

Heerlijke plek om te onthaasten !

Rudy en Mieke,
    28-6-2010

Bij Ingeborg en Bruno, Maarten, Simon en Luka en de dieren hebben we ons direct thuis gevoeld.

We hebben enorm genoten van de losse sfeer, het lekkere eten, de contacten met andere gasten, geen TV (maar die is er natuurlijk wel) ...

In Bellelauze ben je er echt even uit.

De prachtige Katharenstreek heeft enorm veel te bieden : Montségur, Carcassonne, Rennes-le-Château, Rennes les Bains, Espéraza, Limoux, etc....

Een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2010