Bed and Breakfast Le Troubadour

Bed and Breakfast Le Troubadour

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Boule-d'Amont

Op vakantie geweest naar Le Troubadour?

9.6Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Le Troubadour

• 2018
      10Philippe en Nele05-09-2018

(Nog eens) voor herhaling vatbaar!!!

Dit was ons tweede verblijf in Le Ménestrel 1: een eenvoudige maar comfortabele bovenverdieping van een gîte. Goed bed, goede douche, goed uitgeruste keuken. Enig minpuntje is dat eetkamer/leefruimte/slaapkamer één geheel is zodat je 's avonds altijd gelijk moet gaan slapen. Verder is het super rustig in het dorpje, de omgeving is prachtig. Wij hadden een wandelarrangement en konden dagelijks rekenen op een woordje uitleg bij de goed omschreven wandelingen, uitgetekende routes en specifieke aandachtspunten. Liedeke en Sam zijn geweldige mensen. Wij zijn zeker van plan nog een derde keer terug te gaan want we zijn nog lang niet uitgekeken op de omgeving! Ik heb niets dan mooie herinneringen aan onze twee vakanties in Boule-d'Amont!!!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Koen en Ann12-07-2017

Adembenemende plek,super gastvrouw-heer,rustgevend

Super mooie omgeving, zeer mooie wandelingen, met goede tekst en uitleg. Fijne en lekkere tafelmomenten met andere gasten , gastvrouw-heer. Leuk en verzorgd dorpje,gastvrije dorpsbewoners. Een aanrader voor mensen die houden van natuur,rust,fijne wandelingen,marktjes en het culturele,historische van deze streek. Komen zeker terug

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Zwartenkot12-04-2017

Mooie ligging in sfeervol historisch dorpje

De eigenaren Sam en Liedeke zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben iedere avond genoten van lekkere maaltijden en gezellig samen met hun gegeten. Ze geven veel bruikbare tips over de omgeving. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 3Berends29-06-2016

Dit nooit meer.

Een lange bergrit er naar toe, al het extra kost geld, een muffe gite, geen gemarkeerde wandelroutes, slecht bed, geld niet terug gekregen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Bart Zegers11-07-2015

fantastische plek

Wij hebben in juni 2015 n heerlijke vacantie gehad van 14 dagen in appartement le mistral, de gastheer en de gastvrouw zijn fantastische mensen Liedeke kookte heerlijk en Sam verteld graag over zijn tuin en de bergwandelingen, vooral voor mensen die van wandelen houden is dit zeker n aanrader

Gereisd met partner in juni 2015

• 7lateur johan19-08-2013

heel basic

alles heeft een opfrisbeurt nodig, zeker badkamer boven, kousen van vorige mensen lagen nog onder bed... beperkt ontbijt ,avondeten goed maar gewoontjes, padje naar het zwembad heeft zijn beste tijd gehad,wel prachtig en rustig gelegen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10josé pereira20-06-2013

Beslist voor herhaling vatbaar!

Een paar jaar geleden vonden wij in het mooie en authentieke dorpje Boule d´ Amont "Le Troubadour"; een bijzonder gezellig gasthuis in een gemoedelijk dorp waar iedereen elkaar kent. Liedeke en Sam waren allerhartelijkst en gastvrij, altijd even attent en behulpzaam. Het eten was niet te versmaden met groente en fruit uit eigen tuin. Vanuit het zwembad een magnifiek uitzicht over de bergen rondom. De natuur is er adembenemend mooi en ongerept zoals je nog maar zelden in Europa tegenkomt. Overal hoor je het kabbelende geluid van kraakhelder bergwater dat in de lager gelegen beekjes stroomt. We hebben er prachtige wandelingen gemaakt! Ook historisch en cultureel gezien zijn er in de omgeving velen bezienswaardigheden die beslist een bezoek waard zijn. En ook een dagje strand is mogelijk. We hadden het kortom niet beter kunnen treffen! Hebben een enorm fijne vakantie gehad en zijn van plan dat dit najaar nog eens dunnetjes over te doen.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Menno Garrett23-05-2013

Heerlijke vakantie

Tijdens de meivakantie hebben wij 10 heerlijke dagen in Le Troubadour doorgebracht. De plek biedt vele mogelijkheden voor alle soorten vakantiegangers. Doordat Liedeke en Sam al 15 jaar in boule d'amont wonen kennen ze de omgeving goed en weten ze leuke tips te geven over wat er te zien en beleven is. Het avondeten is erg lekker. Maar gek is dat niet aangezien Liedeke kok van beroep is.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Marie de Jong06-03-2012

Een geweldige vakantiebestemming...

Chambres d'Hotes Le Troubadour (Pyrenees-Orientales) is een paradijs voor wie stappen wil (of koersen). De Pyreneeën zijn prachtig daar. Behulpzame vriendelijke eigenaren. Heerlijk eten en een fijn zwembad erbij. We zijn er een week gebleven en hebben daar veel gewandeld (met kaarten van de eigenaren van ons pension - table d'hotes) Er was ook een wielerclub uit Nederland aanwezig. 's Avonds op het dorpspleintje met een koffie-cognac, en stilte alom. Fantastisch

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Bed and Breakfast Le Troubadour info