Vakantiehuis L'Abreuvoir

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBouilhonnac

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis L'Abreuvoir voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 8 reviews

9.4FenomenaalScore uit 8 reviews
  • 8.8Inrichting
  • 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

8 Reviews over L'Abreuvoir

• 9Bastiaan09-09-2019

Heerlijke plek met veel mogelijkheden om eropuit te gaan. Veel ruimte, mooi zwembad en veel terrassen

• 10Jacqueline06-05-2018

Supervakantieplekje

Het was weer echt thuiskomen op ons vakantieadres hierzo! Prachtig weer gehad wat wil je nog meer!❤

• 10Gerard Delien08-10-2013

Geweldig

Dit is de plek waar ik me thuis voel. Heerlijk

• 9Veerle Willemijns16-08-2013

Supervakantie in l'Abreuvoir

Het vakantiehuis is ruim en voorzien van alle praktisch comfort. De 2 grote terassen met veel tuinmeubilair en een heel mooi zwembad maken van dit verblijf een 'paradijs op aarde'. Voor de sportievelingen is een pingpongtafel beschikbaar en ook 2 fietsen . Met een fietstochtje door Bouilhonnac hou je je conditie zó op peil ! De eigenaars zijn steeds bereikbaar ivm praktische vragen en allerlei tips. Wij verbleven er 2 weken. Een échte aanrader !

• 9vof_deheer10-09-2012

Paradijs

Een fantastisch vakantiehuis, heel veel ruimte, zalig zwembad, heel rustig gelegen, alles is er wat je thuis ook hebt, het voelde ook als thuiskomen, hele lieve eigenaren,zij willen ook dat je je er thuis voelt, heel veel mail kontakt gehad, er is internet, telefoon en Nederlandse televisie. Vlakbij het middeleeuwse plaatsje Carcasonne, en wil je een dagje strand Narbonne is ongeveer 30 minuten rijden. De omgeving is zo mooi wij zijn er nog niet uitgekeken, gaan volgend jaar zeker weer, Kortom een topper!!!!!!

• 10inge24-08-2010

Wederom fantastisch

Wederom naar dit geweldige huis geweest. Een aantal verbetering aan de woning zijn aangebracht, waterbed is vervangen, deurposten zijn vervangen. Zwembad is nog altijd heerlijk, net zoals de inrichting van het huis. Groot voordeel is de aanwezigheid van internet. Heerlijk plek voor als je de rust zoekt.

• 9Inge09-02-2010

Top Lokatie

Heerlijk ruim huis met alle voorzieningen die je nodig hebt. Er is veel zorg besteedt aan de uitrusting door de nederlands eigenaren. Er staat zelfs een senseo! En het waterbed sliep heerlijk, net als thuis. Het zwembad en de strandbedjes zijn comfortabel. De omgeving en de wijnen zijn super.

• 9Inge16-08-2009

heerlijke vakantie gehad

Heerlijk ruim huis met alle voorzieningen die je nodig hebt. Er is veel zorg besteedt aan de uitrusting door de nederlands eigenaren. Er staat zelfs een senseo! Het zwembad en de strandbedjes zijn comfortabel. De omgeving en de wijnen zijn super.

Vakantiehuis L'Abreuvoir info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij