Géén boekingskosten

Meer camping info

3 Reviews over Le Boisseron

• 2tibo15-08-2011

une belle arnaque...

cadre agréable, mais dirigeants et personnel désagréables et incompétents le tout doublé d'une mauvaise fois générale seul le vigile est sympas... tout ferme a 23h, (en gros on vous vire ...) le "SPA" est un algéco climatisé... le repas était une honte, que ce soit l'entrée le "plat principal" et le dessert ... quand un groupe de 30 personne rend assiette pleine, la seule réponse du dirigent: " à mais moi je l'ai trouvé très bonne..." c'est ce foutre ouvertement de la gueule de gens ..
    les devis sont au final toujours majorés une bien mauvaise image du sud ressort de notre passage. camping a fuir !!!

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Dane18-08-2008

Leuke ontspannende camping!

Ik ben hier van 30 juli t/m 6 augustus geweest. Mijn ouders stonden hier op de camping, ik ben gekomen met het vliegtuig naar Montpellier. De camping is gelegen in de Languedoc-Roussillion. Dit is een streek die de meeste Nederlanders vergeten. Daarom zie je op deze camping ook weinig Nederlanders, het merendeel is (Noord-) Frans of Waals. De plekken zijn soms erg krap. Ga daarom ook eerst even kijken op de camping. Plekker hebben voldoende schaduw. Voor de kinderen is er een kleine speeltuin, dit stelt verder niet zoveel voor. Ook is er een aninatieteam. Tevens is er een mooi zwembad en een kantine met om de zoveel dagen een live band die komt optreden. Strand is ongeveer 40 km rijden. Supermarkten zijn in Lunel (op de route naar het strand) en in Sommieren (2km) Boisseron zelf stelt verder niet zoveel voor, wel een leuk dorpje. De camping heeft aardige eigenaren en er is Wi-Fi draadloos internet. Kortom een leuke, rustige camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8De Weger31-08-2007

Vraag me niet hoe ik hier 14 jaar geleden terecht gekomen ben! Dit is een camping die je moet kennen! Ik ben hier deze vakantie nog terug geweest alleen de oude eigenaren hebben de camping verkocht, wel jammer het waren altijd leuke mensen en hadden goede herinneringen met hun. Aan de camping is niets veranderd. Het is alsof de tijd heeft stilgestaan. Plekken doen soms knullig aan, Alleen de sanitairen zijn veranderd, dat was maar best ook. Maar om het ´nieuwe´ sanitair best te noemen wil ik ook niet zeggen. De ligging van deze camping is helemaal goed. het ligt in een hele rustige omgeving. Het strand is ongeveer 40 km (La Grande Motte) en Sommieres is ongveer 4km. De supermarkten zijn in Sommieres en in Lunel, ongeveer 10 kilometer. Het is altijd handig wanneer je van het strand komt daar in de mege Inter Marche boodschappen te doen. Kortom, dit is een camping waar je rustig kan ontspannen, ook niet echt een camping voor kinderen, het is gewoon een camping die jezelf mee moet maken.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar