Camping Le Boisseron

2008

Leuke ontspannende camping!

Dane
18-8-2008

Ik ben hier van 30 juli t/m 6 augustus geweest. Mijn ouders stonden hier op de camping, ik ben gekomen met het vliegtuig naar Montpellier. De camping is gelegen in de Languedoc-Roussillion. Dit is een streek die de meeste Nederlanders vergeten. Daarom zie je op deze camping ook weinig Nederlanders, het merendeel is (Noord-) Frans of Waals. De plekken zijn soms erg krap. Ga daarom ook eerst even kijken op de camping. Plekker hebben voldoende schaduw. Voor de kinderen is er een kleine speeltuin, dit stelt verder niet zoveel voor. Ook is er een aninatieteam. Tevens is er een mooi zwembad en een kantine met om de zoveel dagen een live band die komt optreden. Strand is ongeveer 40 km rijden. Supermarkten zijn in Lunel (op de route naar het strand) en in Sommieren (2km) Boisseron zelf stelt verder niet zoveel voor, wel een leuk dorpje. De camping heeft aardige eigenaren en er is Wi-Fi draadloos internet. Kortom een leuke, rustige camping!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2007

Vraag me niet hoe ik hier 14 jaar geleden terecht gekomen

De Weger
31-8-2007

Vraag me niet hoe ik hier 14 jaar geleden terecht gekomen ben! Dit is een camping die je moet kennen! Ik ben hier deze vakantie nog terug geweest alleen de oude eigenaren hebben de camping verkocht, wel jammer het waren altijd leuke mensen en hadden goede herinneringen met hun. Aan de camping is niets veranderd. Het is alsof de tijd heeft stilgestaan. Plekken doen soms knullig aan, Alleen de sanitairen zijn veranderd, dat was maar best ook. Maar om het ´nieuwe´ sanitair best te noemen wil ik ook niet zeggen. De ligging van deze camping is helemaal goed. het ligt in een hele rustige omgeving. Het strand is ongeveer 40 km (La Grande Motte) en Sommieres is ongveer 4km. De supermarkten zijn in Sommieres en in Lunel, ongeveer 10 kilometer. Het is altijd handig wanneer je van het strand komt daar in de mege Inter Marche boodschappen te doen. Kortom, dit is een camping waar je rustig kan ontspannen, ook niet echt een camping voor kinderen, het is gewoon een camping die jezelf mee moet maken.

Gereisd Familie in juli 2007

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Boisseron in Boisseron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Boisseron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.