Vakantiepark Village Vacances de Blajoux

Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag27°
Vakantiepark Village Vacances de Blajoux
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Village Vacances de Blajoux voor je op een rij gezet:

10 reviews over Vakantiepark Village Vacances de Blajoux in het Nederlands

Verzorgde accommodaties, prachtige omgeving.

Peter
10-12-2015

Tijdens een meerweekse vakantie met verschillende accommodaties was dit onze eerste bestemming. Keurige woningen, zuiver functioneel en compleet. Prachtige omgeving. Mooi zwembad(je) op park (met hek). Zeer behulpzaam, correcte en vriendelijke beheerders. Ook in de omgeving is veel mooie natuur te zien, zelfs cirkelende gieren zoals in de Pyreneeen. Goede bakker op 200 meter. Supermarkt enkele km's verder weg. Zeer goed bruikbare gemetselde BBQ's op het terrein. Zeker mede gelet op de prijs een aanrader maar er langer als een week verblijven gaat wellicht tot verveling leiden.

Gereisd Met partner in september 2015

vakantie jumi 2013

z_v_d_schagt
24-7-2013

Juni 2013 - In Blajoux ligt dit prachtige vakantieparkje op één van de mooiste plekjes van Frankrijk. Lliefhebbers van rust, schitterende natuur kunnen100% van genieten. Het parkje ligt aan de Tarn, slechts enkele minuten lopen vanaf de gites. De gites zijn volledig ingericht en voorzien van alle gemakken, een echte aanrader is gite nr. 22. Met een prachtig uitzicht op de bergen, helemaal vrij. Voor de kleine kinderen is er een leuke speeltuin. Voor de oudere jeugd is er niets te beleven. Er is een bakker in het dorp die 7 dagen in de week geopend is vanaf 8 uur heerlijk warm stokbrood heeft. Voor de wekelijkse boodschappen is er in Florak een grote supermarkt. In de omgeving zijn verschillende leuke plaatsjes om te ontdekken zoals La Malène, Sainte-Enimie, Ispagnac, Castelboux. Wandelmogelijkheden zijn er in overvloed. Bijna in elk plaatsje staan verschillende wandelroutes aangegeven. Wij hebben in ieder geval 3 weken volop genoten. Zwier en Mien

Gereisd Met partner in juni 2013

Een onvergetelijke vakantie

A. Zegels
16-7-2013

Een prachtige omgeving om te logeren. Zwembad en rivier geven onbeperkt waterplezier vr de kids. Het zwembad was proper en er waren duidelijke regels waar iedereen zich aan hield. Een aparte speelkamer vr de kindjes en een bib met spelletjes waren een aangename verrassing. Grootste nadelen zijn de twee kookvuurtjes in keuken die veel te dicht bij mekaar zijn geplaatst, dus je kan er maar één gebruiken. Onze douche viel bijna letterlijk uit elkaar. Ons huisje had last van een plaag oorwormen en mieren. Ze kropen overal. Volgende keer gaan we daar wel vlugger over klagen. Elke vraag of klacht werd serieus genomen en meteen opgelost. De receptioniste is enorm vriendelijk en behulpzaam, zoals alle mensen in de streek eigenlijk. Er is veel te bezien, te bezoeken en te bewandelen. We gaan volgend jaar zeker terug, omdat er nog zoveel moet ontdekt worden. Geen groot comfort dus, maar toch een fantastisch verlof!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Goede jeugdherinneringen....

Leysen
22-3-2012

Vorig jaar zijn we hier op vakantie geweest. Goede herinneringen, kwamen hier vroeger met eigen ouders. Na al die jaren is het park wat verloederd, de bungalow was niet veel beter. Vele zaken stuk en weinig hygiëne. Vorige bewoner was een hond, die zijn winterpels op de deurmat had achtergelaten. Rivier was nauwelijk nog te herkennen, water erg ver teruggetrokken.... Dorpje zelf is niets te zien (maar dat wisten we op voorhand), enkel de wagenpech bond ons aan het plaatselijke kruidenierswinkeltje, waar we ook onze twijfels hadden bij de voedingshygiëne... Grote teleurstelling.... Al maakten de superieure uitzichten heel wat goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

blajoux

thim
1-10-2010

blajoux

als je er bent geweest zou je denk ik wel nog een keur heen willen. aleen de meeste huisjes hebbben niet veel privecy .je ku8nt makkelijk naar de rivier lopen het is 100 meter verderop. boven aan de rotsen zie je vaak gieren met grote hoeveelheid en arenden vliegen. in het plaatsje sainte-enimie 7km vederop. kan je genoeg restaurants vinden en er zijn leuke winkeltjes.op donderdag en dinsdag is er markt.in sainte enimie kan je ook kanoen en goed vliegvisses. het is aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Wij komen hier zeker terug!

Alma
23-9-2008

Fijne accomodatie, lekker rustig, genieten van de natuur, jezelf vermaken bij de rivier. Inderdaad; je moet even rijden om je boodschapjes te kunnen doen (Florac 18 km, grotere supermarkt) en uit eten te gaan, maar is prima te doen. Er is een klein winkeltje in Blajoux zelf voor je stokbrood 's morgens. Prachtige omgeving om doorheen te wandelen, fietsen en rijden. Gieren uitkijkpunt met infocentrum, weerstation, wolvenreservaat, je kunt er best wat ondernemen. Zwembad is prima, superklein speeltuintje, jeux des boules. Bedden waren niet prettig, schuimrubberen matrasjes op latten bodem. Douche klein en liep niet goed door. Wel erg fijn: de afwasmachine ;-) Wij komen hier zeker terug als de kinderen in kleuterleeftijd zijn: kunnen ze lekker ravotten bij de rivier.

Gereisd Familie in september 2008

Schitterende ligging!!!!

Vincent Michaux
30-7-2008

Een leuk, klein gezellig rustig vakantiepark met 28 bungalows midden in de prachtige natuur met zicht op de Tarn. Zeer vriendelijk onthaal! Je kan er urenlang prachtig wandelen, lekker luieren, mooie plekjes ontdekken zoals Castelbouc, St-Chély du Tarn, La Malène, Le Rozier, Gorges de la Jonte etc...... Zeker een aanrader voor wie de drukte wil vermijden. Hier komen we vast en zeker nog eens terug.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Leuk parkje

Annemiek en Hennie
24-6-2007

Leuk parkje. 25 bungalows, waarvan de inrichting wel wat te wensen overlaat. Wat zaken kapot en onvolledig. Toch wel waar voor je geld. Wij hadden bungalow nr. 22. Wel een aanrader, omdat die met nog een paar bungalows gericht zijn naar de rivier en een prachtig uitzicht biedt op de rotswanden. In Blajoux zelf is niets te doen. Je moet 7 km naar links (St.Enimie) of 7 km naar rechts (Ispargnac) om in een plaatsje van enige betekenis te komen. St. Enimie is wel erg leuk, maar een hoog Valkenburg gehalte. Mogelijkheden voor autotochtjes in de regio in overvloed (schitterend). Engelse beheerster (Janet) erg aardig en behulpzaam, maar verder is er b.v. voor kinderen weinig gelegenheid tot vermaak. Algemene indruk: Leuk vakantieparkje als uitvalsgelegenheid voor tochten in een fantastisch mooie omgeving.

Gereisd Met partner in juni 2007
2005

Leuk park mits je in de juiste bungalow zit

hans
12-1-2005

Leuk park mits je in de juiste bungalow zit. wij hadden de bingalow met uitzicht over de lager gelegen rivier ern waren echter ook bungalows die direct aan het zwembad lagen of dusdanig geschakeld waren dat je bijna geen privacy had. In de directe omgeving is niet zo veel te doen je kunt kayakken in het nabij gelegen dorpje maar wil je meer doen dan zul je toch echt de auto moeten pakken. Qua restaurants e.d. zijn er in het dorpje enkele te vinden. Al met al een best aardige locatie maar voor kinderen kan het een beetje saai zijn. Dit is echt een locatie voor mensen die van de natuur houden (wandelen, fietsen kun je er uren).

Gereisd Anders in Wed Jan 12 2005 08:36:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eenvoudige vakantiewoningen in een mooi aangelegd park: de

fam. haenen
9-1-2005

eenvoudige vakantiewoningen in een mooi aangelegd park: de ligging is fantastisch bij de tarn.

Gereisd Anders in januari 2005

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village Vacances de Blajoux in Blajoux (Cévennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village Vacances de Blajoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.