Camping Del Ron

7.9Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Blajoux (Cévennes)

7.9Goed

• 8.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

66 reviews over Camping Del Ron

• 8Tim09-08-2013

Prachtige locatie in een rustige omgeving

Prachtige plek om in alle rust te genieten van de omgeving. Ideaal verfrissen in de rivier, ook voor kleine kinderen (de onze zijn 4 en 1 jaar). Voor kleine kinderen zijn de speeltuin en het zwembad helaas minder geschikt. Niet te toeristisch (vanaf begin augustus werd het wel echt druk). Enkel het sanitair mocht beter onderhouden worden. Zowel structureel was er vaak iets fout als qua netheid. Vriendelijk personeel!

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Daniëlle08-08-2013

Elk jaar weer terug!

Op deze camping komen we elk jaar weer met veel plezier terug! Eerst met zijn tweetjes en nu met onze dochter. Ook zij vermaakt zich hier prima. De mensen zijn vriendelijk en zorgzaam. Het sanitair is niet altijd optimaal maar ja dat ligt niet aan de schoonmaak maar meer aan hoe de mensen het achterlaten. Eigenaresse spreekt een aardig woordje Engels en er is een hoop mogelijk. Vragen staat vrij is het motto! Onze dochter speelt heerlijk in het zwembad en de Tarn is ook heerlijk. Kortom.... een plek om steeds weer terug te komen! Ze hebben overigens ook chalets en mobil homes. De omgeving is geweldig. Er valt een hoop te ondernemen en te ontdekken, wij ontdekken zelfs na jaren nog steeds nieuwe dingen. Ga er eens een keertje kijken, is echt de moeite waard!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 5Bernadette30-07-2013

Jammer

Hadden een mobil home gehuurd voor 1 week. Deze was nieuw en schoon, behalve kussens. Kregen met moeite 2 nieuwe platte kapokzakjes. Keukenuitrusting was minimaal. Maargoed ligging aan de Tarn was prachtig! Eigenaresse kwam voorlaatste dag met een brief over de schoonmaak; in het frans. Zij vertaalde dat de koelkast uit moest, uitgesopt en dat we alles wat we gebruikt hadden schoon achter moesten laten. Op ochtend van vertrek kwam werkneemster controleren en was niet tevreden; er zaten vingerafdrukken op het raam van de deur en van een kiepraam. Wij moesten de schoonmaak overnieuw doen! En dat terwijl ik zelfs de deurklinken had schoongemaakt. Eigenaresse weigerde te komen kijken en we kregen onze borg niet terug! Wij waren verbolgen en kregen bij de receptie van haar allerlei beledigingen te verduren. Met boel stampij toch onze borg teruggekregen, maar het leed was al geschied, wij denken met een rotgevoel terug aan deze camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8Daniëlle23-05-2012

relaxed

Deze camping kenmerkt zich door de rust, ruime plekken en vriendelijke mensen. Ben je op zoek naar entertainment? Dan kan je beter ergens anders heengaan.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

3 tips over Camping Del Ron

• A.M. Frank, 13-09-2013

Voor de mooiste plek: Zorg er voor dat je aan de rivier staat.

• josjebuis, 01-08-2012

Ispagnac is een erg leuke plaats om op het marktplaatsje te eten! Op donderdag was er steeds een optreden (oa Keltische muziek en franse chansons) wat het extra gezellig maakt. Ook op donderdag, maar dan 'smorgens, in Florac de markt. Heel gezellig! Giga grote Hyper U in Mende mét parkeergarage. Ga ook over Mende als je met de caravan rijdt. Het lijkt om maar scheelt heel veel zweetdruppeltjes!

• Daniëlle, 23-05-2012

Supermarkt in Blajoux is inderdaad erg duur en er is weinig te krijgen. Je kan beter met de auto naar Ispagnac of Florac rijden. Ga ook eens lekker de toerist uithangen in St. Enimie.

2 vragen over Camping Del Ron

• NM Zwartjes, 16-07-2013

Hoeveel kans op een campingplek zonder reserveren.

Weet iemand hoe druk het normaal is in het hoogseizoen is (eind Juli/begin Aug.) Ik begreep dat je niet kunt reserveren, maar ik wil wel redelijk zeker van een plek zijn als we zo'n eind rijden met de kids in de auto. Iemand ervaring met de bezettingsgraad op deze camping?

Bernadette, 30-07-2013

Wat ik gezien heb, is er tot eind juli echt genoeg plek.

S_le_Grand, 02-03-2015

Vorig jaar laatste 2 weken augustus was er voldoende plaats. En in het geval het echt vol zit, zijn er genoeg leuke campings ietsje verderop ;-)

• Ernabelgie, 18-12-2012

Mobilhome huren

We willen mobilhome huren voor 4 personen welke raden jullie aan en op welke plek ?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig