Camping Del Ron

7.9Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Blajoux (Cévennes)

7.9Goed

• 8.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

66 reviews over Camping Del Ron

• 8De vries30-08-2016

Mooi

Rustige camping..zwembad is niet om in te zwemmen...heerlijke rivier..wij hadden een prachtige plek...sanitair was wel wat ver..en gedateerd.....redelijk schoon....genoten...

• 7Eetgelegenheden

• 8A.M. Frank13-09-2013

Prachtige plek

We hebben 10 nachten gestaan op deze prettige en rustige camping, de Franse kampeerders maken er echter wel een vieze boel van in het toiletgebouw. Omgeving is super en de camping ligt direct aan de Tarn, uitzicht aan het water is top. Kleine supermarkt op 10-15 minuten lopen in Blajoux. Behulpzaam en klantvriendelijk personeel al blijft het spreken van een andere dan de Franse taal wel lastig voor ze. De toegang met een caravan behoeft wel enige vaardigheid, steil smal en bochtig. De kids hebben zich prima vermaakt.

• 6Eetgelegenheden

• 8Fam. Frank12-08-2013

Fantastische plek aan de Tarn

Leuke camping, diverse nationaliteiten. Wij hadden een mooie ruime plek aan de Tarn. Voor onze jongens (14 en 10 jaar) helaas niet zoveel NL jeugd. Maar ze hebben zich prima vermaakt aan de rivier. Sanitair idd niet altijd even schoon maar idd het ligt zeker ook aan de mede gebruikers. Sanitair gebouw boven zag er schoner uit maar dat komt denk ik ook door het afvalt waar je over loopt en dat is beneden niet zo. Kano gehuurd op de camping ook erg leuk om te doen.

• 6Staat v/h sanitair

• 9josjebuis01-08-2012

fantastische camping!

Een heerlijk rustige, prachtig gelegen camping waar we 3 weken genoten hebben van de omgeving, de mensen (veel verschillende nationaliteiten en géén nederlandse enclave) de Tarn waar heerlijk in te zwemmen is, de langsvarende kanoërs en het zelf kanoën. Sanitair was schoon, behalve dan door datgene wat mensen menen achter te kunnen laten in de toiletruimte. Lag zeker niet aan het personeel. Heel vriendelijke mensen en prachtige plekken. Makkelijk dat niemand kan reserveren! Eind juli was er nog genoeg plek. En vind je je eigen plek minder mooi dan de plek die vrij komt, dan verhuis je gewoon. Wel jammer dat de supermarkten ver weg liggen (20 -30 km) en niet heel veel te doen is in de omgeving. Maar de pizza's van de camping zijn zalig en met een grote koeler kom je een heel eind.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 0a brink18-02-2012

geweldige rust

echt GEWELLLLDIGE camping. heel veel rust,prachtige natuur,lekker zwemmen in de Tarn,bergbeklimmen,met de caravan voor het 4e jaar geweest. misschien dit jaar wel weer. het is nog niet zo gecultiveerd lekker ruig. een nadeel je zit ver van de bewoonde wereld af je moet dus echt gaan voor de natuur.

• 7Eetgelegenheden

• 5Joan09-08-2011

Saai

SAAAAI.Niet geschikt voor opgroeiende jeugd. Niets te doen. Wel mooi gelegen. Chalet voldeed,maar aan de kleine kant. Kleine winkel in de buurt met belachelijke prijzen en weinig te krijgen. Niet weer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

3 tips over Camping Del Ron

• A.M. Frank, 13-09-2013

Voor de mooiste plek: Zorg er voor dat je aan de rivier staat.

• josjebuis, 01-08-2012

Ispagnac is een erg leuke plaats om op het marktplaatsje te eten! Op donderdag was er steeds een optreden (oa Keltische muziek en franse chansons) wat het extra gezellig maakt. Ook op donderdag, maar dan 'smorgens, in Florac de markt. Heel gezellig! Giga grote Hyper U in Mende mét parkeergarage. Ga ook over Mende als je met de caravan rijdt. Het lijkt om maar scheelt heel veel zweetdruppeltjes!

• Daniëlle, 23-05-2012

Supermarkt in Blajoux is inderdaad erg duur en er is weinig te krijgen. Je kan beter met de auto naar Ispagnac of Florac rijden. Ga ook eens lekker de toerist uithangen in St. Enimie.

2 vragen over Camping Del Ron

• NM Zwartjes, 16-07-2013

Hoeveel kans op een campingplek zonder reserveren.

Weet iemand hoe druk het normaal is in het hoogseizoen is (eind Juli/begin Aug.) Ik begreep dat je niet kunt reserveren, maar ik wil wel redelijk zeker van een plek zijn als we zo'n eind rijden met de kids in de auto. Iemand ervaring met de bezettingsgraad op deze camping?

Bernadette, 30-07-2013

Wat ik gezien heb, is er tot eind juli echt genoeg plek.

S_le_Grand, 02-03-2015

Vorig jaar laatste 2 weken augustus was er voldoende plaats. En in het geval het echt vol zit, zijn er genoeg leuke campings ietsje verderop ;-)

• Ernabelgie, 18-12-2012

Mobilhome huren

We willen mobilhome huren voor 4 personen welke raden jullie aan en op welke plek ?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig