Camping Del Ron

7.9Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Blajoux (Cévennes)

7.9Goed

• 8.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

66 reviews over Camping Del Ron

• 3Roosje19-07-2014

Foto's lijken mooier

Wij waren uit Nederland vertrokken voor camping del Ron. Het zag er mooi uit op de foto's. Mooie plek om te zwemmen en mooi centraal gelegen. Echter lag het in een donker gebied recht tegenover een rotswand. Het was erg slecht weer en het weer bleef daar hangen. We hebben ons op de camping gemeld maar het was er erg slecht weer en konden onze tent niet opzetten. De pizza was wel lekker maar niet zo vers als op de website vermeld. De camping viel ons tegen al waren de mensen wel erg vriendelijk. Als je graag rustig in de tarn wilt verblijven dan is het een prima camping, maar je moet wel een stukje rijden voor een supermarkt en een grote stad. Overigens Chely du tarn echt een aanrader!

• 6Eetgelegenheden

• 9Bob en Anneke01-10-2012

Erg mooie en relaxte camping

Wij hebben hier een week gekampeerd en vonden het heerlijk. We hadden een grote mooie plaats aan de rivier en genoten van de rust en de privacy. Je kunt vanuit hier goed wandelen en bijvoorbeeld vers brood halen in een dorp vlakbij via een mooi weggetje. Zwemmen in de Tarn voor je tent, wat wil je nog meer! De sfeer is prettig en relaxt, wij komen hier zeker nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair

• 7JW Spannenberg07-09-2012

niet geweldig.

In Augustus 2 nachten op deze camping gestaan maar wij vinden dit niet een camping om aan te raden. De ontvangst was niet vriendelijk, bleek dat wij de "verkeerde" receptioniste hadden bij aankomst want de andere dame was wel vriendelijk en vrolijk. Het sanitair was ronduit smerig, er is in die dagen dat wij er waren niet schoongemaakt. De afwas moest met lauw water gebeuren (je kon nog beter het water in de zon opwarmen). De camping maakte op ons een onverzorgde indruk. Nee, voor ons geen "Del Ron" meer!

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 9lumen - van hoof 29-05-2011

wat een topper

mensen super vriendelijk alles is proper goede ligging gezellig

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9caroline06-04-2010

Fantatische plek!!!!!!!!

Aan de oevers van de Tarn vind je terug je rust. Zeer propere camping en heel vriendelijke uitbaters! Is meest aangename ervaring van de reis!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

3 tips over Camping Del Ron

• A.M. Frank, 13-09-2013

Voor de mooiste plek: Zorg er voor dat je aan de rivier staat.

• josjebuis, 01-08-2012

Ispagnac is een erg leuke plaats om op het marktplaatsje te eten! Op donderdag was er steeds een optreden (oa Keltische muziek en franse chansons) wat het extra gezellig maakt. Ook op donderdag, maar dan 'smorgens, in Florac de markt. Heel gezellig! Giga grote Hyper U in Mende mét parkeergarage. Ga ook over Mende als je met de caravan rijdt. Het lijkt om maar scheelt heel veel zweetdruppeltjes!

• Daniëlle, 23-05-2012

Supermarkt in Blajoux is inderdaad erg duur en er is weinig te krijgen. Je kan beter met de auto naar Ispagnac of Florac rijden. Ga ook eens lekker de toerist uithangen in St. Enimie.

2 vragen over Camping Del Ron

• NM Zwartjes, 16-07-2013

Hoeveel kans op een campingplek zonder reserveren.

Weet iemand hoe druk het normaal is in het hoogseizoen is (eind Juli/begin Aug.) Ik begreep dat je niet kunt reserveren, maar ik wil wel redelijk zeker van een plek zijn als we zo'n eind rijden met de kids in de auto. Iemand ervaring met de bezettingsgraad op deze camping?

Bernadette, 30-07-2013

Wat ik gezien heb, is er tot eind juli echt genoeg plek.

S_le_Grand, 02-03-2015

Vorig jaar laatste 2 weken augustus was er voldoende plaats. En in het geval het echt vol zit, zijn er genoeg leuke campings ietsje verderop ;-)

• Ernabelgie, 18-12-2012

Mobilhome huren

We willen mobilhome huren voor 4 personen welke raden jullie aan en op welke plek ?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig