Géén boekingskosten

Municipal de la Cesse

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBize Minervois

We hebben de beste aanbieders voor Camping Municipal de la Cesse voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 6 reviews

Meer camping info

6 Reviews over Municipal de la Cesse

• 5fam. hartman10-09-2019

kleine camping in Bize Minervois

De camping ligt in het mooie plaatsje Bize Minervois. Nette ontvangst, sanitair is hoog nodig aan vernieuwing toe echt niet meer van deze tijd. De camping ligt aan de rugby veld wat je niet uit de beschrijving haalt en waar 's avonds leden van de club kwamen waar je wel wat geluid van meekreeg. Volgens de foto's lijkt het of de camping aan de Cesse ligt maar dat is dus niet waar, daar moet je naartoe lopen. Toen wij op een avond thuiskwamen stonden er een hele groep meiden met wat begeleiding die in kleine tentjes overnachtten. Uitgerekend iemand van de leiding kwam met harde muziek laat op de avond nog de camping oprijden en de meiden stonden tot laat achter onze caravan(bij electriciteitspaal om de telefoon op te laden) te kletsen. Toen ze de volgende dag nog bleven en ze allemaal spelletjes gingen doen naast onze plek vonden we het genoeg en zijn vertrokken, daar zaten wij nou net niet op te wachten in onze vakantie.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8alain en cristel24-09-2018

rustige kleine camping, in de minervois

Schaduwrijke camping in het park van het dorp , klein , rustig, zeer vriendelijke en behulpzame uitbating door de belgische Gils met zijn franse medewerkster Cathy. zeer redelijk van prijs.

Brood op een paar 100meter, diverse restaurants in het dorp...

sanitair verouderd maar net. ( er blijken plannen te zijn om een vernieuwde camping )

ideaal om de minervois streek te bezoeken , Gils en cathy hebben heel wat tips over de streek en is een wijn fan !

als we deze streek aandoen dan komen we er zeker terug !

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Kees de Vries12-08-2016

Midden in de natuur/dicht bij het mooie dorpje.

rustige camping,hele ruime staanplaatsen in een parkachtige omgeving,veel schaduw,mooie natuur in de achtertuin,goede sportmogelijkheden(gratis), prettige, hulpvaardige, Nederlands en Frans sprekende campingbeheerder. Wifi aanwezig.

Het sanitair is eenvoudig en verouderd maar wordt goed schoon gehouden. Te weinig prullenbakken op de camping en in de washokken.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Ton Tukkers06-07-2016

Bize,een oase van rust in de Minervois!

Prachtig middeleeuws dorpje. Kleine mooie camping met grote kampeerplaatsen. Sanitair oud en verwaarloosd,maar wel schoon en met voldoende warm water! Ernaast de Cesse om in te baden .

• 7Eetgelegenheden
  • 8CP de vries26-06-2016

La dolce France par excellence

In het voorjaar het park van Bize en in de zomer een lommerrijke camping omzoomd door een prachtige flinke beek waarin gezwommen kan worden.. 's Ochtends gewekt worden door de Wielewaal en wandelend naar het centrum van het stadje waar het heerlijkste stokbrood wordt verkocht. Het sanitair valt wat tegen maar er is volop warm water en voldoende w.c's en douches.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Van der Straaten20-08-2009

Typische municipal aan de rand van het dorp

Een paar dagen gestaan tijdens fietsvakantie (CycleTours) Op paar honderd meter lopen natuurbad in de Dordogne Toen wij er waren was er olijvenfeest in het dorp (1x per jaar in juli)

Simpel, maar voldoende Vriendelijke beheerder

Camping Municipal de la Cesse info