Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Figurotta voor je op een rij gezet:

8 Reviews over Figurotta

• 8Fam. Lahaije29-07-2019

Fantastisch!

Super camping voor onderweg. Wij zijn hier 2 nachten verbleven op doorreis naar Spanje. Vriendelijke, behulpzame eigenaar, camping is op een mooie plek gelegen, veel schaduwrijke plekken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jan en Margreet Ziengs05-07-2017

Heerlijke rustige camping met fijn zwembad

Een jaar of 12 geleden voor het eerst daar gestaan,toen was het nog in handen van 2 Nederlanders en prima. Daarna is het een paar jaar gerund door een ander,maar in onze ogen echt een achteruitgang. Nu sinds 2 jaar een jong stel die geweldig hard werken om er een heel mooie camping van te maken. Het toiletgebouwtje vooraan zal worden vervangen. Als je vooraan op de camping staat is het andere toiletgebouw behoorlijk ver en met een helling,voor ouderen niet altijd prettig. Heerlijk zwembad,prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden.....echt een bezoek waard. Vlakbij Narbonne waar dagelijks overdekte markt in de Halles is en zondags ook een warenmarkt,dan kan je gratis parkeren. Een klein nadeel is de vrij drukke weg langs de camping,waar wij trouwens niet zoveel last van hebben gehad.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Wouter Bylois29-07-2016

Aannrader voor rustzoekers + nieuw sanitair!

Sinds de eigenaars deze camping 2 jaar geleden overnamen doen ze er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken op deze kleine camping in deze rustige omgeving: een totaal nieuwe sanitaire blok die pas in gebruik was en dagelijks grondig gepoetst, een uitbreiding van het aantal plaatsen, veel schaduwplekken, ... Het kleine zwembad was groot genoeg voor het aantal gasten. Een kok maakt eten van een eenvoudige kaart en in het onthaal kan je enkele basisproducten kopen om te overleven😊. Ondanks de vriendelijkheid en de inzet van de uitbaters waren er toch nog vele lege plaatsen. Jammer voor hun.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6doubledutch21-10-2015

Heerlijk rustig in het na -seizoen

De camping is sinds mei 2015 overgenomen door aardige fransen. Het sanitair is verouderd maar ze hebben grote plannen. Mooie ruime plekken, je hoort de weg maar er is 's nachts niet veel verkeer. We hebben hier 1 nacht gestaan.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Carla Moonen10-10-2015

Prachtig uitzicht

Heb de beoordeling van augustus 2015 gelezen. Deze vat prima samen hoe wij deze kleine camping ervaren hebben, sinds 2008 hier 3 maal vertoefd. Blijkbaar is er nu een nieuwe eigenaar. Wij hopen dat deze enige modernisering van het sanitair kan financieren, zo niet, als alles proper is, dan is het oké voor de prijs die wij betaald hebben. Er zijn pakweg 5 unieke plekken met een fantastisch uitzicht ! En wat betreft de weg, die erlangs loopt, na een nacht ben je er aan gewend. Tip , rij door de bergen van de Corbières en je komt soms 10 minuten ( en dat is lang ) niemand tegen. Heel mooi.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Reiziger25-08-2015

kleinschalige gemoedelijke camping

Op camping Figurotta voelden we ons direct thuis. Het is een vrij kleine camping zonder het gevoel te hebben dat je precies weer wie er op de camping staan. Dit komt mede door de veelal ruime plaatsen en het verloop in hoogte op de camping. De tentplaatsen zijn wat lager gelegen en voorzien van een picknickbank. Zelf hadden we prachtig uitzicht over een glooiend landschap met parasoldennen.

De jonge eigenaren van de camping zijn vriendelijk. De man praat redelijk Duits en de met de vrouw kun je in het Engels converseren.

Het sanitair voldoet en was schoon maar wel verouderd. Wij vonden het prima te doen. Op verschillende dagen in de week kun je in het restaurant een dagmenu eten: zoals moules-frites of een tapas-avond. Het zwembad is niet groot maar voor deze camping voldoende. Leuke ligbedden eromheen en in het water nog wat "speelattributen".

Kortom: wij vonden het een heerlijk rustige camping vergeleken met de drukke campings aan de kust waar we met veel plezier gestaan hebben.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Sandrine Logerot09-08-2015

on y retournera...ca c est sûr! !!!

Super petit camping familial avec de super gerant tres sympatique .ils nous donne l impression de faire partie d une grande famille.nous avons passé d agreable vacances au calme et tres bien situé .j aimerais passé tous les été dans un camping comme celui la

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Dwergarend08-08-2015

OK, maar duur

Wij hebben twee dagen op doorreis op deze camping gestaan. Prima camping, maar wij moeten toch kwijt dat we de prijs te hoog vinden voor het gebodene. De campinggids vermeldde 15 euro, maar wij betaalden 24 euro per nacht. Het sanitair kan eigenlijk niet meer en we houden ook niet zo van de eindeloze rij regeltjes die je overal aantreft. Voor het overige kan ik me wel vinden in de overige beoordelingen met uitzondering van de naastgelegen weg, waar de hele nacht door auto's langs komen. Ik zou zeggen : Figurotta, maak er 14 euro van en je hoort ons niet piepen.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar