Géén boekingskosten

Vakantiepark Résidence Village d'Oc

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBéziers

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Résidence Village d'Oc voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 34 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

34 Reviews over Résidence Village d'Oc

• 10Peter Fietje13-08-2015

A great place where we maybe will be again.

A nice, small parc in nature. The view we liked very much. We love nature. Our kids enjoyed the parc also. Even when there is nothing to do for kids besides the pool and jeux de boules field.

The customer service was PERFECT... Miriam is an incredible sweet and loving person! Thank you so very much Miriam for being the person who we saw on our vacation!! The accomodation was very nice, i little bit small in the kitchen but we have stayed there with five and that was good enough. We enjoyed the region around the parc very much.

A Miriam, merci beaucoup pour une tres bon vacance!!!! Tu a grande!! hahaha.... Tot ziens! Xx

Salutations,

Carmen et Peter

• 9Onderkomen
  • 1Gemma BF23-04-2015

VERGONZOSO. UN NEGOCIO REDONDO

Asi lo describiriamos. VERGONZOSO Reservamos 3 noches del 30 de marzo al 2 abril. Lamentablemente de camino al hotel, en la autopista, el coche se averioy tuvimos que regresar a España para arreglarlo. Avisamos inmediatamente al hotel por telefono y nos dijeron que no nos preocuparamos. El coche se reparo y el miercoles retomamos viaje y avisamos de nuevo al hotel de nuestra llegada para disfrutar la tercera noche contratada. De camino nos comunicaron por mail que nos habian cargado en tarjeta de credito las 3 noches y que nos cancelaban la reserva. Llamamos inmediatamente pero nadie nos atendio. Al ir de camino decidimos llegar hasta el establecimiento confiados en que nos respetaran la 3a noche ya pagada. Nadie nos abrio, se negaron a dejarnos acceder al recinto, y nadie nos ha devuelto el dinero de esa tercera noche que si nos cobraron pero que no nos dejaron disfrutar. No pudimos hacer nada y con nuestros 3 hijos en el coche. Tuvimos que buscar otro hotel. impotencia y rabia

• 1Onderkomen
  • 7bruno messiaen04-09-2014

Aangenaam toeven

Rustig verblijf op 10 kilometer van het centrum van Béziers. Wij verbleven in een dakappartement voor zes personen met zijn vieren. Voor vier was het ruim genoeg - voor zes absoluut niet. Het is proper en alles voorzien maar al wat ouder. Het zwembad voor de kinderen (9 & 4) was meer dan voldoende. Anders is er niets maar was voor ons geen probleem. De WiFi werkte verrassend genoeg enkel op de zaterdag of de dag dat er nieuwe toeristen toekwamen wat vervelend is. De dame van de receptie is een schat die de kleine ongemakken doet vergeten (heeft ons uit de nood geholpen voor onze wagen en de dochter die een ontmoeting had met een zeeegel). Wij hebben onze twee weken gevuld met allerlei uitstapjes en konden er gerust nog een week aanbreien. Toppers waren Pézenas, Manufacture, Royal in Villeneuvette, het strand van Cap -d'agde, het meer van Thau met Meze, Sete ... - Bedarieux, kajaken in de Vallee d' orb thv Roquebrun en railfietsen in st thibery. Temperatuur lag er tussen de 25-30°.

• 1RISSE09-03-2014

déconseille toute réservation le dimanche

Trés trés déçue par ma réservation à la résidence village d'oc. J'ai effectué une réservation Pour 9 MARS 2014 jusqu'au 12 mars qui a été encaissé immédiatement, c'est là ou je dit que c'est honteux des gens pareils ni commercant antipathique fainiant, car je suis arrivée aà ma réservation comme il est indiqué sur tous les sites à 16h30 EST PERSONNE A LA RECEPTION. Pourquoi car il ne travaille pas le dimanche en plus j'ai appeler sur numéro d'urgence de la réception personne n'a répondu aucune réponse je suis rester 2H devant la résidence est j'ai du aller réserver une nuit dans un hotel pour ne pas dormir devant la résidence dans la voiture Heureusement que je n'avais pas des enfants en bas age Donc pour moi je noterais 0 pas commerciale antipathique fainiante NUL

• 8jeff_cardoso27-08-2013

Wat afgelegen maar rustig en mooi parkje.

Wij zijn hier nu twee keer geweest. Mooi kleinschalig vakantieparkje. Prachtige huisjes. Je hebt een zwembadje maar dat is dan ook alles. Staat van onderhoud is niet altijd even goed maar echt goed te doen. Huisje 33 met 3 slaapkamers is echt top!

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Frank en Maud02-08-2013

Prima accomodatie!

Wij zijn begin juli naar dit park geweest met onze twee kleine kinderen. Bij aankomst was de receptie gesloten, maar na een paar minuutjes snelde de vriendelijke receptioniste (doet tevens het beheer) ons toe. Het eerste wat ze deed was naar onze gezinssituatie kijken. We zouden eigenlijk een woningtype krijgen met een vaste trap naar het balkon, maar toen ze zag dat we een kleuter en een dreumes bij ons hadden, boekte ze gauw om naar een woningtype met een veilig balkon (dat ook nog eens extra afgerasterd was). Dat gaf ons al een goed gevoel! Het huisje was netjes, voldoende onderhouden en goed uitgerust en lag 25 m van het zwembad. Het park was mooi onderhouden en erg rustig. In het nabij gelegen Bessan en Beziers zijn supermarkten en voor een dagje weg is er voldoende in de omgeving te doen. Op het park zelf vind je geen entertainment. Je kunt er heerlijk wandelen. Kortom: een bestemming voor de rust- en cultuurtzoeker. Wij overwegen volgend jaar weer te gaan!

• 6Activiteiten
  • 3Columbus27-06-2013

Vergane glorie!

Mei 2013 hebben we een korte week hier verbleven in een 4 kamer villa (huisje 35). Het villaparkje ligt tegenover een golfbaan even buiten Béziers. Al bij aankomst ging het mis. Sta je voor een afgesloten hek. De receptie was onbemand en was alleen telefonisch oproepbaar. We hebben ruim een uur, met bederfelijke etenswaar in de auto, op de Franse tut hola moeten wachten. Ze wilde maar niet begrijpen, dat dit niet klantvriendelijk en servicegericht was. Excuses? Ho maar. Ons huisje smeekte om een opknapbeurt, het onkruid in de grindtuin tierde welig, in de woonkamer stond een doorgezakte fauteuil, vlekken en gaten in de bekleding van de bank, gaten in de muren, scheuren in de doucheslang, het keukentje was een allegaartje etc. Menige camping ziet er tegenwoordig beter uit. Dat men zoiets in de verhuur durft te gooien. Liefdeloze verzorging door het beheer. Een en ander wordt compleet uitgemolken. Jammer. Dit nooit weer.

• 5Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 8jrvanveelen30-08-2012

Voordelige vakantiebestemming

Het park is netjes en goed onderhouden. Het appartement waar wij zaten was ruim (ook voor 4 personen). Het ligt inderdaad wat afgelegen, maar dat weet je (nu) van tevoren. Het biedt wel een prima uitvalsbasis om naar het strand of juist het (prachtige!) binnenland te gaan.

Op de receptie werkt een enthousiaste Miriam die veel talen spreekt (engels, frans klein beetje duits en nederlands) en je helpt met al je vragen en problemen. Het zwembad is niet groot, maar het park ook niet, de verhouding is prima.

Al met al hadden wij een prima vakantie. Het appartement had iets schoner gemogen, maar dat kan ook aan de vorige bezoeker gelegen hebben.

• 9zwerver1105-06-2012

Klein maar fijn !!!

Dit park is klein, afgesloten door hek (veilig voor jonge kids), mooi klein zwembad, fantastiche mensen aan de receptie met broodservice. We hebben hier in de meivakantie 2 weken een appartement gehuurd, deze was schoon, compleet en ruim met een fantastisch uitzicht op de golfbaan.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8toon_431-05-2011

Mooie vakantieplek

Het is een mooi vakantiepark, er is echter in de directe omgeving niets te doen. Wel mooi natuur om te wandelen, maar je kunt niet even een terrasje bezoeken in de directe omgeving.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen