Vakantiepark Résidence Village d'Oc

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Béziers

7.6Goed

• 7.8Onderkomen
  • 5.2Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Village d'Oc voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

34 reviews over Vakantiepark Résidence Village d'Oc

• 7bruno messiaen04-09-2014

Aangenaam toeven

Rustig verblijf op 10 kilometer van het centrum van Béziers. Wij verbleven in een dakappartement voor zes personen met zijn vieren. Voor vier was het ruim genoeg - voor zes absoluut niet. Het is proper en alles voorzien maar al wat ouder. Het zwembad voor de kinderen (9 & 4) was meer dan voldoende. Anders is er niets maar was voor ons geen probleem. De WiFi werkte verrassend genoeg enkel op de zaterdag of de dag dat er nieuwe toeristen toekwamen wat vervelend is. De dame van de receptie is een schat die de kleine ongemakken doet vergeten (heeft ons uit de nood geholpen voor onze wagen en de dochter die een ontmoeting had met een zeeegel). Wij hebben onze twee weken gevuld met allerlei uitstapjes en konden er gerust nog een week aanbreien. Toppers waren Pézenas, Manufacture, Royal in Villeneuvette, het strand van Cap -d'agde, het meer van Thau met Meze, Sete ... - Bedarieux, kajaken in de Vallee d' orb thv Roquebrun en railfietsen in st thibery. Temperatuur lag er tussen de 25-30°.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8jeff_cardoso27-08-2013

Wat afgelegen maar rustig en mooi parkje.

Wij zijn hier nu twee keer geweest. Mooi kleinschalig vakantieparkje. Prachtige huisjes. Je hebt een zwembadje maar dat is dan ook alles. Staat van onderhoud is niet altijd even goed maar echt goed te doen. Huisje 33 met 3 slaapkamers is echt top!

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Frank en Maud02-08-2013

Prima accomodatie!

Wij zijn begin juli naar dit park geweest met onze twee kleine kinderen. Bij aankomst was de receptie gesloten, maar na een paar minuutjes snelde de vriendelijke receptioniste (doet tevens het beheer) ons toe. Het eerste wat ze deed was naar onze gezinssituatie kijken. We zouden eigenlijk een woningtype krijgen met een vaste trap naar het balkon, maar toen ze zag dat we een kleuter en een dreumes bij ons hadden, boekte ze gauw om naar een woningtype met een veilig balkon (dat ook nog eens extra afgerasterd was). Dat gaf ons al een goed gevoel! Het huisje was netjes, voldoende onderhouden en goed uitgerust en lag 25 m van het zwembad. Het park was mooi onderhouden en erg rustig. In het nabij gelegen Bessan en Beziers zijn supermarkten en voor een dagje weg is er voldoende in de omgeving te doen. Op het park zelf vind je geen entertainment. Je kunt er heerlijk wandelen. Kortom: een bestemming voor de rust- en cultuurtzoeker. Wij overwegen volgend jaar weer te gaan!

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 3Columbus27-06-2013

Vergane glorie!

Mei 2013 hebben we een korte week hier verbleven in een 4 kamer villa (huisje 35). Het villaparkje ligt tegenover een golfbaan even buiten Béziers. Al bij aankomst ging het mis. Sta je voor een afgesloten hek. De receptie was onbemand en was alleen telefonisch oproepbaar. We hebben ruim een uur, met bederfelijke etenswaar in de auto, op de Franse tut hola moeten wachten. Ze wilde maar niet begrijpen, dat dit niet klantvriendelijk en servicegericht was. Excuses? Ho maar. Ons huisje smeekte om een opknapbeurt, het onkruid in de grindtuin tierde welig, in de woonkamer stond een doorgezakte fauteuil, vlekken en gaten in de bekleding van de bank, gaten in de muren, scheuren in de doucheslang, het keukentje was een allegaartje etc. Menige camping ziet er tegenwoordig beter uit. Dat men zoiets in de verhuur durft te gooien. Liefdeloze verzorging door het beheer. Een en ander wordt compleet uitgemolken. Jammer. Dit nooit weer.

• 4Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8jrvanveelen30-08-2012

Voordelige vakantiebestemming

Het park is netjes en goed onderhouden. Het appartement waar wij zaten was ruim (ook voor 4 personen). Het ligt inderdaad wat afgelegen, maar dat weet je (nu) van tevoren. Het biedt wel een prima uitvalsbasis om naar het strand of juist het (prachtige!) binnenland te gaan.

Op de receptie werkt een enthousiaste Miriam die veel talen spreekt (engels, frans klein beetje duits en nederlands) en je helpt met al je vragen en problemen. Het zwembad is niet groot, maar het park ook niet, de verhouding is prima.

Al met al hadden wij een prima vakantie. Het appartement had iets schoner gemogen, maar dat kan ook aan de vorige bezoeker gelegen hebben.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9zwerver1105-06-2012

Klein maar fijn !!!

Dit park is klein, afgesloten door hek (veilig voor jonge kids), mooi klein zwembad, fantastiche mensen aan de receptie met broodservice. We hebben hier in de meivakantie 2 weken een appartement gehuurd, deze was schoon, compleet en ruim met een fantastisch uitzicht op de golfbaan.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 8toon_431-05-2011

Mooie vakantieplek

Het is een mooi vakantiepark, er is echter in de directe omgeving niets te doen. Wel mooi natuur om te wandelen, maar je kunt niet even een terrasje bezoeken in de directe omgeving.

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Ria en Peter13-10-2010

helemaal super!

We zijn in september geweest, voor de 2e keer, geweldig, we gaan volgend jaar weer!

Gereisd met partner in september 2010

• 9Ronald en Marion01-10-2010

een zeer fijn vakantiepark

Wij zijn hier met zijn twee en een jonge hond 2 weken in september geweest en gaan hier zeker volgend jaar weer heen. Net park, vriendelijke mensen en heerlijk rustig gelegen. Met de auto ben je in een mum van tijd bij de supermarkt en uitstapjes in deze omgeving zijn er genoeg.

Gereisd met partner in september 2010

• 7PMW25-09-2010

Wat afgelegen!

Wij waren hier eind juli 2010, op zich een prima plek met redelijke appartementen/villa´s. Wij zaten in een 3k villa een beetje achteraf en dat was een goeie beslissing, de huiskamer was lekker ruim en ons zitje buiten rustig. Maar god, wat was het warm in de slaapkamers, we lagen echt op apegapen elke nacht. En als je de ramen open zette, natuurlijk muggen maar ook zo´n herrie van de kikkers in de vijver! Verder inderdaad zoals je bij de rest ook leest, veel te ver van alles af. Wij vonden Serignan Plage best mooi en redelijk rustig maar dat was wel ruim 20min rijden over lelijke autowegen/mega rotondes, niet wat je noemt pittoresk mooi frankrijk. Uit eten gaan hebben we maar gelaten na 2 dagen, gaar van die autorit van en naar strand en er was helaas niets de moeite waard dichtbij.

Kortom als dit complex op laten we zeggen een Grieks Eiland had gestaan, in de bewoonde wereld dan was het top geweest, nu...laat maar zitten!

• 6Onderkomen
    • 5Activiteiten