Vakantiepark Résidence Village d'Oc

Vakantiepark Résidence Village d'Oc
7,6

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten5,2

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Village d'Oc voor je op een rij gezet:

27 reviews over Vakantiepark Résidence Village d'Oc in het Nederlands

Aangenaam toeven

bruno messiaen
4-9-2014
  • Onderkomen7

Rustig verblijf op 10 kilometer van het centrum van Béziers. Wij verbleven in een dakappartement voor zes personen met zijn vieren. Voor vier was het ruim genoeg - voor zes absoluut niet. Het is proper en alles voorzien maar al wat ouder. Het zwembad voor de kinderen (9 & 4) was meer dan voldoende. Anders is er niets maar was voor ons geen probleem. De WiFi werkte verrassend genoeg enkel op de zaterdag of de dag dat er nieuwe toeristen toekwamen wat vervelend is. De dame van de receptie is een schat die de kleine ongemakken doet vergeten (heeft ons uit de nood geholpen voor onze wagen en de dochter die een ontmoeting had met een zeeegel). Wij hebben onze twee weken gevuld met allerlei uitstapjes en konden er gerust nog een week aanbreien. Toppers waren Pézenas, Manufacture, Royal in Villeneuvette, het strand van Cap -d'agde, het meer van Thau met Meze, Sete ... - Bedarieux, kajaken in de Vallee d' orb thv Roquebrun en railfietsen in st thibery. Temperatuur lag er tussen de 25-30°.

Wat afgelegen maar rustig en mooi parkje.

jeff_cardoso
27-8-2013
  • Activiteiten7

Wij zijn hier nu twee keer geweest. Mooi kleinschalig vakantieparkje. Prachtige huisjes. Je hebt een zwembadje maar dat is dan ook alles. Staat van onderhoud is niet altijd even goed maar echt goed te doen. Huisje 33 met 3 slaapkamers is echt top!

Prima accomodatie!

Frank en Maud
2-8-2013
  • Activiteiten6

Wij zijn begin juli naar dit park geweest met onze twee kleine kinderen. Bij aankomst was de receptie gesloten, maar na een paar minuutjes snelde de vriendelijke receptioniste (doet tevens het beheer) ons toe. Het eerste wat ze deed was naar onze gezinssituatie kijken. We zouden eigenlijk een woningtype krijgen met een vaste trap naar het balkon, maar toen ze zag dat we een kleuter en een dreumes bij ons hadden, boekte ze gauw om naar een woningtype met een veilig balkon (dat ook nog eens extra afgerasterd was). Dat gaf ons al een goed gevoel! Het huisje was netjes, voldoende onderhouden en goed uitgerust en lag 25 m van het zwembad. Het park was mooi onderhouden en erg rustig. In het nabij gelegen Bessan en Beziers zijn supermarkten en voor een dagje weg is er voldoende in de omgeving te doen. Op het park zelf vind je geen entertainment. Je kunt er heerlijk wandelen. Kortom: een bestemming voor de rust- en cultuurtzoeker. Wij overwegen volgend jaar weer te gaan!

Vergane glorie!

Columbus
27-6-2013
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5

Mei 2013 hebben we een korte week hier verbleven in een 4 kamer villa (huisje 35). Het villaparkje ligt tegenover een golfbaan even buiten Béziers. Al bij aankomst ging het mis. Sta je voor een afgesloten hek. De receptie was onbemand en was alleen telefonisch oproepbaar. We hebben ruim een uur, met bederfelijke etenswaar in de auto, op de Franse tut hola moeten wachten. Ze wilde maar niet begrijpen, dat dit niet klantvriendelijk en servicegericht was. Excuses? Ho maar. Ons huisje smeekte om een opknapbeurt, het onkruid in de grindtuin tierde welig, in de woonkamer stond een doorgezakte fauteuil, vlekken en gaten in de bekleding van de bank, gaten in de muren, scheuren in de doucheslang, het keukentje was een allegaartje etc. Menige camping ziet er tegenwoordig beter uit. Dat men zoiets in de verhuur durft te gooien. Liefdeloze verzorging door het beheer. Een en ander wordt compleet uitgemolken. Jammer. Dit nooit weer.

Voordelige vakantiebestemming

jrvanveelen
30-8-2012
  • Onderkomen7

Het park is netjes en goed onderhouden. Het appartement waar wij zaten was ruim (ook voor 4 personen). Het ligt inderdaad wat afgelegen, maar dat weet je (nu) van tevoren. Het biedt wel een prima uitvalsbasis om naar het strand of juist het (prachtige!) binnenland te gaan.

Op de receptie werkt een enthousiaste Miriam die veel talen spreekt (engels, frans klein beetje duits en nederlands) en je helpt met al je vragen en problemen. Het zwembad is niet groot, maar het park ook niet, de verhouding is prima.

Al met al hadden wij een prima vakantie. Het appartement had iets schoner gemogen, maar dat kan ook aan de vorige bezoeker gelegen hebben.

Klein maar fijn !!!

zwerver11
5-6-2012
  • Activiteiten7

Dit park is klein, afgesloten door hek (veilig voor jonge kids), mooi klein zwembad, fantastiche mensen aan de receptie met broodservice.

We hebben hier in de meivakantie 2 weken een appartement gehuurd, deze was schoon, compleet en ruim met een fantastisch uitzicht op de golfbaan.

Mooie vakantieplek

toon_4
31-5-2011
  • Activiteiten6

Het is een mooi vakantiepark, er is echter in de directe omgeving niets te doen. Wel mooi natuur om te wandelen, maar je kunt niet even een terrasje bezoeken in de directe omgeving.

helemaal super!

Ria en Peter
13-10-2010
  • Onderkomen9

We zijn in september geweest, voor de 2e keer, geweldig, we gaan volgend jaar weer!

een zeer fijn vakantiepark

Ronald en Marion
1-10-2010
  • Onderkomen9

Wij zijn hier met zijn twee en een jonge hond 2 weken in september geweest en gaan hier zeker volgend jaar weer heen. Net park, vriendelijke mensen en heerlijk rustig gelegen. Met de auto ben je in een mum van tijd bij de supermarkt en uitstapjes in deze omgeving zijn er genoeg.

Wat afgelegen!

PMW
25-9-2010
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Wij waren hier eind juli 2010, op zich een prima plek met redelijke appartementen/villa´s.

Wij zaten in een 3k villa een beetje achteraf en dat was een goeie beslissing, de huiskamer was lekker ruim en ons zitje buiten rustig. Maar god, wat was het warm in de slaapkamers, we lagen echt op apegapen elke nacht. En als je de ramen open zette, natuurlijk muggen maar ook zo´n herrie van de kikkers in de vijver!

Verder inderdaad zoals je bij de rest ook leest, veel te ver van alles af.

Wij vonden Serignan Plage best mooi en redelijk rustig maar dat was wel ruim 20min rijden over lelijke autowegen/mega rotondes, niet wat je noemt pittoresk mooi frankrijk.

Uit eten gaan hebben we maar gelaten na 2 dagen, gaar van die autorit van en naar strand en er was helaas niets de moeite waard dichtbij.

Kortom als dit complex op laten we zeggen een Grieks Eiland had gestaan, in de bewoonde wereld dan was het top geweest, nu...laat maar zitten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Village d'Oc in Béziers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Village d'Oc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.