Appartement Résidence Les Berges du Canal

7.1Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Béziers

7.1Goed

• 6.4Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Berges du Canal voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer appartement info

27 reviews over Appartement Résidence Les Berges du Canal

• 9Herman02-08-2009

prima park, rustig, vriendelijk

We zijn pas geweest, en hebben een zeer leuke vakantie gehad. Verzorgd en leuk park, mooie baden, voldoende groen. Huisje is klein, maar prijs/ kwaliteit is goed. Alles zit er in, maar ieder huisje is verschillend qua inrichting. In de omgeving zijn diverse uitstapjes mogelijk, maar verwacht geen disco, honderden winkeltjes en eindeloze boulevards. Strand is op 20 minuten met boulevard(je) en enkele winkels in Valgras.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Raes Marc19-07-2009

Te groot aantal huisjes voor zwembad

Een mooi domein..zeer kleine zwembaden in verhouding met het aantal huisjes. Eveneens het aantal ligstoelen. Elke week hetzelfde programma met uitstappen. Wij waren met twee en hadden huisje voor zeven... ruimte zat dus. Onthaal was zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Rob Struikmans19-07-2009

Erg leuk park, hier ook de GPS coordinaten!!!!

Wij zijn met z'n drieen geweest (2 volwassenen en 1 kind van 16 maanden) en gekozen voor een 6 persoons huisje. Dit is prima bevallen. Je kunt er met 6 personen vertoeven, maar is voor 6 volwassenen echt te klein.

Wij hadden een mooi huisje met vaatwasser, prima. Het park is goed verzorgd, alleen slecht te vinden. Ook met de tomtom. Mensen die op navigatie rijden, ik heb onderaan de GPS-cooordinaten toegevoegd zodat je het makkelijk kan vinden.

Nadelen zijn er ook: je kunt niet even met je auto bij het huisje parkeren om al je vakantiespul in en uit te laden en moet daardoor wel een stukje lopen met al je vakantiespullen. Ook zijn de vuilcontainers ver weg.

Met kinderen zeker een aanrader, mooie zwembaden. Strand is ongeveer 20 minuten rijden (Vendres Plage / Valras Plage), supermarkt en benzinestation een paar minuten rijden (op het park zelf zit niets).

Wij hebben er een erg leuke vakantie gehad, een aanrader!

GPS coordinaten: 43graden19'32'' E3graden10'22''

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 7Erick Pieters08-07-2009

Leuke vakantie

Leuk Park met een goede opzet.Veel mogelijkheden in de buurt. Alleen alles met de auto. Geen supermarkt op het park. Ruimte in huisjes erg beperkt. Neem een 6-persoons als je met zijn 4-en bent. Mooi zwembad en natuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Esther Timmer29-03-2009

Kindvriendelijk park

Leuk park voor kinderen: goed afgesloten, veel (voornamelijk Franse) kinderen, leuke paadjes, twee zwembaden, Franse animatie en 's avonds een kleine minidisco. Onze kinderen (3 - 7 jaar) hebben zich prima vermaakt (vooral met rondfietsen, verstoppertje spelen en zwemmen.

De huisjes zien er leuk uit van buiten, maar zijn van binnen zeer verschillend (privebezit) en ook niet brandschoon. Circa een derde van de huisjes ligt aan de weg die door het park slingert en heeft uitzicht op geparkeerde auto's.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 9Richard Boom14-08-2008

Aanrader voor families tot 12 jaar!!

Ommuurde residentie met enkel geschakelde vakantiewoningen. Voor familie van 5 moet je wel een 7-p hebben, anders is er te weinig ruimte. Keurig verzorgd, zeer complete inrichting van de huizen. Animatie is franstalig en dát is verdraaid jammer aangezien in de gidsen NL-talig stond. Wél leuke animatie en ik ben gewoon bij de kids gebleven voor een vertaling. Broodmarkt elke ochtend. Zwembaden zijn in orde, maar de Fransen zijn wel ouderwets met hun metalen toegangspoorten en verbod op eten/drinken (waar we ons niets van aantrokken) bij het zwembad.

Omgeving: Beziers is prachtig. Bezoek ook zeker het "poëtische park"! Strand is 30 min. rijden maar zeker StPierre de la Mer is de moeite waard, vanwege de verhuur van bedjes en kajaks :). In de buurt is van alles te doen, van een dino-park tot grottentochten!

TIP: zorg van tevoren voor een telefoonnummer van het park en een goede route, want het park ligt tussen Beziers en Narbonne en is een beetje lastig te vinden. TomTom no-go!

• 7mario04-08-2008

OK, maar erg afgelegen

Leuk vakantie park, maar je moet wel de juiste ligging hebben! Voor 4 personen heb je wel een 6-persoons huisje nodig anders veel te klein. Park erg afgelegen met kindvriendelijk zwembad. Animatie leuk maar kleinschalig. Veel steden in de buurt voor zon & strand vakantie.

• 7Martin26-07-2008

volledig Frans georienteerd kindvriendelijk park

Het park ligt nogal afgelegen, wel veel mogelijkheden in de omgeving (met auto). Huisje was volledig uitgerust en enig minpunt vonden wij het ontbreken van meer speelmogelijkheden voor de kleintjes en het feit dat alle animatie gericht was op de franstalige bezoekers.

• 8fam.14-07-2008

Mooie bungalow, met 4 pers in een 6 pers bungalow zo was er voldoende plaats. Goed gelegen om vanuit het vakantiedorp uitstappen te doen. Prachtige omgeving, veel te doen en te bezoeken.

• 9nan07-07-2008

Mooi aangelegd en rustig vakantiecomlex met geschakeled bungalows, gelegen aan de Canal du Midi omgeven door druivenplantages. Afstand Beziers:3km; afstand strand: Valras Plage 17 km; Grote Supermarkt 3km richting Narbonne. Wij zijn hier mei/juni 2008 geweest en hebben een fijne vakantie gehad. Tip: neem voor een paar euro's meer de 6 persoonsbungalow. Deze is veel groter ook al ben je met 2 personen! Zwembad (erg koud) en bar maakten wel een uitgestorven indruk :dit zal anders zijn in het hoogseizoen. Veel bezienswaardigheden in de buurt: 9 sluizen van Beziers op 2 km afstand, Canal Midi,Cap D'agde, Sete, Beziers,Carcasonne enz.

Gereisd met partner in juli 2008

Appartement Résidence Les Berges du Canal info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette