Appartement Résidence Les Berges du Canal

7.1Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Béziers

7.1Goed

• 6.4Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Berges du Canal voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer appartement info

27 reviews over Appartement Résidence Les Berges du Canal

• 2Gils Tania29-07-2014

verschrikkelijk vuil en niets in orde

vuil,mini-keuken en weinig eetgerief, niet in orde, vies. zwembad, straat, speeltuin, wel in orde maar is van Odalys, en die appartementen zijn eigenaars die het niet in orde maken, maar toch het geld op strijken. Vakantiepark ingedeeld in letters en de A van eigenaars, waar wij zaten, A114 en A115, veel geld voor de kwaliteit (ondermaats.)

Gereisd in juli 2014

• 6anita04-08-2012

te duur

Touroperator rekent te veel voor deze huizen. huis niet echt goed schoon, ook niet echt autovrij, auto stond precies voor de deur. mini-tuin. prima voor 4 personen, maar zeker niet voor 6 a 7 waar ze mee promoten. keuken zou van alle gemakken voorzien zijn: 2 kookplaatjes, een magnetron, een oud koffie apparaatje en een half werkende kolekast zonder licht,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,badkamer vieze kitranden, wc bril defect, doucheslang te kort, dus haar wassen op je knieen!! afzuigers vies. In de huiskamer staat slaapbank............bed waar je ook op moet zitten, zonder kussens en als je tegen de muur gaat zitten zit er een spiegel in je nek. wel lekker rustig park met lekker zwembad. Jammer dat er weinig ligbedden zijn en diverse kapot. wifi is 20 euro maar werkt half. receptie heel vriendelijk. ruim 1000 euro betaald, veel te veel voor zo'n huis, leuk huis voor 600 in het hoogseizoen (max.)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Donders08-08-2011

Prima prijs-kwaliteit. Slechte communicatie.

Het personeel spreekt geen of nauwelijks Engels. We hadden hotelservice bijgeboekt maar daar was bij aankomst geen sprake van. Werksters zijn erg ongeinteresseerd. Er was geen entertainment voor pubers tot 15 jaar en in het Nederlands, ondanks belofte. Was wel jammer.

Wel een mooi park en landelijk gelegen. Ziet er allemaal netjes uit. Moeilijk te vinden wel, ondanks navigatie. Verder vriendelijk personeel. Toch zeker aan te raden, leuke vakantie geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Fam. met 3 kinderen02-02-2011

Gezellig, maar zeer klant-onvriendelijk personeel

De camping is gezellig opgezet. De huisjes zijn compact maar prima voor een zomervakantie. Het park is kindvriendelijk, bijvoorbeeld omdat er geen auto's door het park mogen rijden. Het personeel is niet erg klantgericht. Zolang alles goed gaat zijn ze aardig. Zodra er iets moet gebeuren omdat er bijvoorbeeld geen warm water meer is in het huisje om als er een zwarte parasol voor het huis staat die eigenlijk wit moet zijn maar door de schimmel geheel is verkleurd dan laten ze je echt merken dat je niet moet zeuren en doen vervolgens niks. De vriendelijke glimlch is dan geheel verdwenen. Desalniettenim een leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8ajberends08-08-2010

Leuke locatie voor een weekje zon, zee en strand.

Wij zijn met onze twee kinderen van zes en twee jaar oud, twee weken naar dit park geweest. Het park zelf ligt iets buiten Beziers en van alle drukte in de stad krijg je niets mee. Ligging is zeker aangenaam te noemen. Supermarkt (Casino) op nog geen vijf minuten rijden, dat is wel lekker aangezien je geen klein marchetje op het park zelf hebt.

Huisje voor 4 personen valt te overzien als je met twee jonge kinderen bent, 4 volwassenen gaan hier niet inpassen. Inrichting is sober, bedbank is veel te klein. Verder beschikt het huis niet over een aparte slaapkamer maar staan er twee bedden op een vide.

Wel hadden wij de mazzel dat het huisje aan een grasveld stond waar de kinderen lekker konden spelen, dit is namelijk bijna op het hele park niet het geval. Zwembad is prima alleen veel te weinig stoelen. Personeel is behulpzaam, vriendelijk en tracht engels voor je te spreken. Toen wij aangaven dat onze douche erg slecht was hebben ze deze direct voor ons vervangen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Joeri Feremans13-12-2009

Even slikken, maar prachtige herinneringen...

Met ons gezin van vier (kindjes van 5 en 7) een huisje voor 6 gehuurd (gelukkig maar), voldoende ruimte, maar inderdaad niets aan comfort; geen kasten, geen mogelijkheid om kleding weg te hangen, volledige kaal, niets inkleding,... Typisch een frans vakantiehuisje dus, na enkele jaren wen je eraan -) De huisjes voor 4 zijn werkelijk niet te doen, absoluut te klein. Het comfort verschilt wel veel van huis tot huis, kwestie van geluk te hebben, net zo met het uitzicht (parking of Canal). Domein zelf is proper en aangenaam, heeft alles om een leuke tijd door te brengen, als je niet te veel op zoek bent naar 'animatie'. Verder super omgeving, prachtig rustig gelegen aan het Canal du Midi, tussen de wijngaarden, maar toch niet te ver van de kust. Zeker doen; bootje huren in Colombiers (enkele km verder, ideaal voor boodschappen trouwens) voor een dagje Canal du Midi, Béziers (prachtige stad al moet je even zoeken), super restaurant vlak aan het domein (Côte Canal, top keuken).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Hampel23-10-2009

prima vakantie verblijf

Goed vakantiepark. Mooie zwembaden, leuke huisjes, rustige, vrije en mooie ligging (midden tussen de wijngaarden) Goede ligging tov stad beziers en de autowegen, auto is wel noodzakelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 6Denise30-08-2009

Nooit meer !

Wat een tegenvaller! erblijf augustus 2009, gezin met twee kids. Klein zwembad met geen schoon water (troebel), geen Nederlandstalige kinderanimatie (terwijl dit toch uitdrukkelijk in de reisgids vermeld staat en voor ons één van DE redenen om hier naar toe te gaan en met kids van 5 en 9 jr die geen Frans spreken is dit voor hen echt niets!). Het appartement 3 kmr-app. is zeer, zeer eenvoudig (nog minder dan IKEA kwaliteit) en echt klein. Uiteraard is het afhankelijk vd ligging van je appartement (huisje) met klein terras, maar wij hadden de hele middag en avond pal de zon op het appartement staan en dan is één vloerventilator toch echt te weinig!! Geen afdoende zonwering aanwezig (parasols oid). Wel een kleine "strandparasol" . . . Bij aankomst bleek het een ander kapot te zijn wat na reclameren wel op enkele zaken na geregeld werd.

Beziers en omgeving zelf: leuk om uitstapjes te maken naar verschillende steden: Narbonne, Carcasonne enz. De stranden in de omgeving: prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Gert Jans10-08-2009

Wij maakten hier een toffe vakantie van!

Wij boekten dit als last minute promotie, dus qua prijs/kwaliteit viel dat mee.

Met 2 kindjes (4m+2,5j) was een huisje voor 4 personen voldoende qua ruimte en inrichting. Alle huisjes zijn inderdaad allemaal anders; daar moet je wat geluk bij hebben. Wij zaten ook aan de receptie, aan de achterzijde, dus geen uitkijk op de parking. Enige opmerking: warm binnen; behalve de dubbele deur, hadden wij geen venster om het 's nachts te laten afkoelen.

Er zijn slechts enkele kleine speeltuigjes (geen schommel/glijbaan). Beide zwembaden hebben geen afgescheiden ondiep kindergedeelte. Fietsen op de wegjes mag eigenlijk niet. De hoge scores voor kindvriendelijkheid verbazen me.

Parkeerplaatsen worden toegewezen, maar de onze was meermaals bezet door het personeel, zodat we onszelf een betere plek toegekend hebben. De bakker die het domein 's morgens bedient, permitteert het zich om te laat toe te komen en dan nog onvoldoende voorraad te hebben.

Bedankt voor de GPS-coördinaten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 4VERA GEBRUERS06-08-2009

NOOIT MEER

als je pech hebt zoals wij dan krijg je echt het minimum aan comfort zelfs met 4 personen in een huisje voor 6 : geen enkele kast om je spullen op te bergen,exact genoeg warm water om 4 douches te nemen (afwassen doe je dus met koud water),een piepklein terrasje op één stap van de geparkeerde auto's, 1 parasolleke om op het zuidgerichte terrasje een beetje schaduw te zoeken ,dus vergeet maar je middagmaal en avondmaal op het terras dit is onmogelijk vanwege de felle zon . De locatie is prachtig en het strand is dichtbij maar toch nooit meer Odalys. Laat je dus nooit huisje 108 aansmeren (naast de receptie) mocht je al geboekt hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Appartement Résidence Les Berges du Canal info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette