FrankrijkLanguedoc - RoussillonBéziersAppartementen BéziersAppartement Résidence Les Berges du Canal

Appartement Résidence Les Berges du Canal

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBéziers

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Résidence Les Berges du Canal voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 26 reviews
+43/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 26 reviews
  • 6.4Inrichting
  • 6Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

27 Reviews over Résidence Les Berges du Canal

• 2Chtirako20-08-2016

À fuir !

Seul point positif : le logement propre, joli, accueillant. Malheureusement, tout le reste est deplorable. Tres mauvais accueil. Residence qui se degrade par manque d'entretien voisins bruyants chiens qui aboient toute la journee adieu les vacances tranquilles et reposantes tant attendues! Ce sont les pires vacances passées en location! Passez votre chemin.

• 2Gils Tania29-07-2014

verschrikkelijk vuil en niets in orde

vuil,mini-keuken en weinig eetgerief, niet in orde, vies. zwembad, straat, speeltuin, wel in orde maar is van Odalys, en die appartementen zijn eigenaars die het niet in orde maken, maar toch het geld op strijken. Vakantiepark ingedeeld in letters en de A van eigenaars, waar wij zaten, A114 en A115, veel geld voor de kwaliteit (ondermaats.)

• 6anita04-08-2012

te duur

Touroperator rekent te veel voor deze huizen. huis niet echt goed schoon, ook niet echt autovrij, auto stond precies voor de deur. mini-tuin. prima voor 4 personen, maar zeker niet voor 6 a 7 waar ze mee promoten. keuken zou van alle gemakken voorzien zijn: 2 kookplaatjes, een magnetron, een oud koffie apparaatje en een half werkende kolekast zonder licht,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,badkamer vieze kitranden, wc bril defect, doucheslang te kort, dus haar wassen op je knieen!! afzuigers vies. In de huiskamer staat slaapbank............bed waar je ook op moet zitten, zonder kussens en als je tegen de muur gaat zitten zit er een spiegel in je nek. wel lekker rustig park met lekker zwembad. Jammer dat er weinig ligbedden zijn en diverse kapot. wifi is 20 euro maar werkt half. receptie heel vriendelijk. ruim 1000 euro betaald, veel te veel voor zo'n huis, leuk huis voor 600 in het hoogseizoen (max.)

• 7Donders08-08-2011

Prima prijs-kwaliteit. Slechte communicatie.

Het personeel spreekt geen of nauwelijks Engels. We hadden hotelservice bijgeboekt maar daar was bij aankomst geen sprake van. Werksters zijn erg ongeinteresseerd. Er was geen entertainment voor pubers tot 15 jaar en in het Nederlands, ondanks belofte. Was wel jammer.

Wel een mooi park en landelijk gelegen. Ziet er allemaal netjes uit. Moeilijk te vinden wel, ondanks navigatie. Verder vriendelijk personeel. Toch zeker aan te raden, leuke vakantie geweest.

• 6Fam. met 3 kinderen02-02-2011

Gezellig, maar zeer klant-onvriendelijk personeel

De camping is gezellig opgezet. De huisjes zijn compact maar prima voor een zomervakantie. Het park is kindvriendelijk, bijvoorbeeld omdat er geen auto's door het park mogen rijden. Het personeel is niet erg klantgericht. Zolang alles goed gaat zijn ze aardig. Zodra er iets moet gebeuren omdat er bijvoorbeeld geen warm water meer is in het huisje om als er een zwarte parasol voor het huis staat die eigenlijk wit moet zijn maar door de schimmel geheel is verkleurd dan laten ze je echt merken dat je niet moet zeuren en doen vervolgens niks. De vriendelijke glimlch is dan geheel verdwenen. Desalniettenim een leuke vakantie gehad.

• 8ajberends08-08-2010

Leuke locatie voor een weekje zon, zee en strand.

Wij zijn met onze twee kinderen van zes en twee jaar oud, twee weken naar dit park geweest. Het park zelf ligt iets buiten Beziers en van alle drukte in de stad krijg je niets mee. Ligging is zeker aangenaam te noemen. Supermarkt (Casino) op nog geen vijf minuten rijden, dat is wel lekker aangezien je geen klein marchetje op het park zelf hebt.

Huisje voor 4 personen valt te overzien als je met twee jonge kinderen bent, 4 volwassenen gaan hier niet inpassen. Inrichting is sober, bedbank is veel te klein. Verder beschikt het huis niet over een aparte slaapkamer maar staan er twee bedden op een vide.

Wel hadden wij de mazzel dat het huisje aan een grasveld stond waar de kinderen lekker konden spelen, dit is namelijk bijna op het hele park niet het geval. Zwembad is prima alleen veel te weinig stoelen. Personeel is behulpzaam, vriendelijk en tracht engels voor je te spreken. Toen wij aangaven dat onze douche erg slecht was hebben ze deze direct voor ons vervangen.

• 8Joeri Feremans13-12-2009

Even slikken, maar prachtige herinneringen...

Met ons gezin van vier (kindjes van 5 en 7) een huisje voor 6 gehuurd (gelukkig maar), voldoende ruimte, maar inderdaad niets aan comfort; geen kasten, geen mogelijkheid om kleding weg te hangen, volledige kaal, niets inkleding,... Typisch een frans vakantiehuisje dus, na enkele jaren wen je eraan -) De huisjes voor 4 zijn werkelijk niet te doen, absoluut te klein. Het comfort verschilt wel veel van huis tot huis, kwestie van geluk te hebben, net zo met het uitzicht (parking of Canal). Domein zelf is proper en aangenaam, heeft alles om een leuke tijd door te brengen, als je niet te veel op zoek bent naar 'animatie'. Verder super omgeving, prachtig rustig gelegen aan het Canal du Midi, tussen de wijngaarden, maar toch niet te ver van de kust. Zeker doen; bootje huren in Colombiers (enkele km verder, ideaal voor boodschappen trouwens) voor een dagje Canal du Midi, Béziers (prachtige stad al moet je even zoeken), super restaurant vlak aan het domein (Côte Canal, top keuken).

• 8Hampel23-10-2009

prima vakantie verblijf

Goed vakantiepark. Mooie zwembaden, leuke huisjes, rustige, vrije en mooie ligging (midden tussen de wijngaarden) Goede ligging tov stad beziers en de autowegen, auto is wel noodzakelijk.

• 6Denise30-08-2009

Nooit meer !

Wat een tegenvaller! erblijf augustus 2009, gezin met twee kids. Klein zwembad met geen schoon water (troebel), geen Nederlandstalige kinderanimatie (terwijl dit toch uitdrukkelijk in de reisgids vermeld staat en voor ons één van DE redenen om hier naar toe te gaan en met kids van 5 en 9 jr die geen Frans spreken is dit voor hen echt niets!). Het appartement 3 kmr-app. is zeer, zeer eenvoudig (nog minder dan IKEA kwaliteit) en echt klein. Uiteraard is het afhankelijk vd ligging van je appartement (huisje) met klein terras, maar wij hadden de hele middag en avond pal de zon op het appartement staan en dan is één vloerventilator toch echt te weinig!! Geen afdoende zonwering aanwezig (parasols oid). Wel een kleine "strandparasol" . . . Bij aankomst bleek het een ander kapot te zijn wat na reclameren wel op enkele zaken na geregeld werd.

Beziers en omgeving zelf: leuk om uitstapjes te maken naar verschillende steden: Narbonne, Carcasonne enz. De stranden in de omgeving: prima.

• 8Gert Jans10-08-2009

Wij maakten hier een toffe vakantie van!

Wij boekten dit als last minute promotie, dus qua prijs/kwaliteit viel dat mee.

Met 2 kindjes (4m+2,5j) was een huisje voor 4 personen voldoende qua ruimte en inrichting. Alle huisjes zijn inderdaad allemaal anders; daar moet je wat geluk bij hebben. Wij zaten ook aan de receptie, aan de achterzijde, dus geen uitkijk op de parking. Enige opmerking: warm binnen; behalve de dubbele deur, hadden wij geen venster om het 's nachts te laten afkoelen.

Er zijn slechts enkele kleine speeltuigjes (geen schommel/glijbaan). Beide zwembaden hebben geen afgescheiden ondiep kindergedeelte. Fietsen op de wegjes mag eigenlijk niet. De hoge scores voor kindvriendelijkheid verbazen me.

Parkeerplaatsen worden toegewezen, maar de onze was meermaals bezet door het personeel, zodat we onszelf een betere plek toegekend hebben. De bakker die het domein 's morgens bedient, permitteert het zich om te laat toe te komen en dan nog onvoldoende voorraad te hebben.

Bedankt voor de GPS-coördinaten.

Appartement Résidence Les Berges du Canal info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij