Appartement Domaine Bigno Garrigo ***

9,2

15 reviews over Appartement Domaine Bigno Garrigo in het Nederlands

Super week !

Loek Damen, 12-9-2015

We hebben genoten van een week in dit geweldige appartementen compelx! Het Simeon uitstekende plek om uitstapjes te maken( Beziers; Carcassonne; Pezenas; Narbonne; Minerve).

Verder was het Gezamenlijk eten een geweldig gebeuren! Het simecht een aanrader!

Heerlijjke Franse Rust

Marc, 11-10-2014

Wij verbleven reeds tweemaal(mei en Augustus) in een van de appartementen van dit kleinschalige complex. Apartementen zijn compleet en comfortabel. Vooral fijn dat er horren voor de ramen zijn zodat je de boel lekker kan laten doorwaaien zonder insecten. Een eigen boiler met goed warm water en complete inrichting! Zwembad voelt als prive en is verwarmd indien nodig. Gastheer en gastvrouw, peet en caroline van Uffelen zijn zeer gastvrij. Zij organiseren bezoekjes aan wijnhuizen en je kunt voor een prima prijs heerlijk eten in huiselijke sfeer. Onze kinderen hebben ook genoten. Er is genoeg te doen in de omgeving en het strand is op 20 minuten rijden. De omgeving is prachtig. Heuvels met wijnranken en adembenemende uitzichten. Tot volgend jaar!

Een leuke vakantie bij Ellen en Jason

Benoot - Braet, 19-8-2013

Wij logeerden met onze 2 zoontjes (4 en 8) in het appartement Passiflore. Een ruim, basic ingericht appartement met 2 slaapkamers, een badkamer en een living/keuken. Terras voor de deur met directe toegang tot het zwembad. Naast het appartement heb je een parkeerplaatsje. Het domein is heel goed gelegen om de streek te verkennen. Wij hadden alvast tijd te kort. Voor de kindjes was het wat moeilijker om contact te zoeken met andere kindjes aangezien de andere bewoners allemaal Britten waren. Wij namen deel aan de BBQ-avond op zondag. Alles was lekker en het is zeker een aanrader om de andere mensen te leren kennen. Ellen en Jason verwelkomen iedereen met een brede glimlach en ze doen er alles aan om je vakantie goed te laten verlopen. We gaan misschien nog eens terug.

Fantastische plek

Wilma Lauran, 28-6-2013

Zeer ruim appartement, rustig gelegen met mooi uitzicht.

Netjes ingericht.

Veel bezienswaardigheden op niet te grote afstand. Strand op half uur.

Ellen en Jason zijn zeer goede en vriendelijke mensen die je zeer gastvrij ontvangen en behulpzaam zijn.

Super plek- ook buiten het hoogseizoen

Dorthe Nielsen, 12-5-2013

1 week op vakantie geweest bij Domaine Garrigo. Zeer goede uitvalsbasis om de Languedoc te ontdekken. Veel te doen in de omgeving. De domaine ligt zeer centraal en er zijn veel dorpen in de buurt. Van Ellen en Jason goede adviezen gekregen tav wat te doen etc. Wij verbleven in appartement Passiflore. Basic ingericht maar prima en met 5 personen fijn met een vastwasser. Handdoeken werden halverwege de week verschoond- erg fijn. Wij hadden uberhaupt niet gerekend op handdoeken. De tuin om de domaine erg leuk en heel veel vogels. Gezellig. Echt een aanrader

Super plek!!

peternieuwkoop, 9-10-2012

Eind augustus hier een week verbleven. wij verbleven in appartement La Sarriette. De grote van het appartement is goed en de inrichting is basic maar ook prima. Het dakterras is verbluffend groot, met een prachtig uitzicht. Je bent hier op een rustige plek maar toch in de buurt van de zomerse drukte. Jason en Ellen zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Je voelt je erg op je gemak en erg gewenst. Kortom een super plek om te verblijven!!

Een plek om thuis te komen!

geert pynebrouck, 19-9-2012

De enorme gastvrijheid van Jason en Ellen, die we kenden van hun vorige Chambres d'Hotes, deed ons naar de languedoc trekken. Voor ons een onbekende streek, maar dankzij de vele tips van de gastheer en vrouw ontdekten we een boeiende regio. Domaine Bigno Garrigo bestaat uit 5 appartementen met elk een aparte ingang, wat voor de nodig privacy zorgt. het is uitstekende gelegen om vele uitstappen te doen. Zowel om naar de zee als naar de bergen te gaan, hoef je maar een half uurtje te rijden.

De verwelkomings-BBQ en de Table d'Hotes zijn zeker iets om naar uit te kijken!!

Geert

Mooie plek onder de zon

spapen - verbeek, 16-9-2012

Wij logeerden in Le Romarin. Een mooie gîte met een prachtig uitzicht over de omgeving. Ellen en Jason hebben ons warm en hartelijk ontvangen op hun locatie. De verwelkomings-BBQ - de culinaire table d'hôte - de lekkere en leerrijke wijnproeverij een gezellige en sportieve internationale petanquewedstrijd en de andere reizigers, zorgden voor een prachtige vakantieweek. De zoeksite " Logeren bij Nederlanders in Frankrijk " werd door Ellen en Jason alle eer aaangedaan. Prachtig........

Aangenaam kleinschalig vakantieverblijf

patrick, 5-9-2012

We logeerden met onze 2 dochters (8 en 12 jaar) in het appartement "Le Romarin" .Wij hebben er 2 heerlijke weken doorgebracht en zouden zo weer terug willen . Erg sympathieke mensen, mooie omgeving en lekker gegeten . Kortom,alle ingredienten voor een geslaagde vakantie !

La lavande

De Meyere Ilse, 16-8-2012

We logeerden met 2 meisjes van 7 en 9 in het dakappartement ' La lavande'. We genoten er van een mega-uitzicht en dito terras. Het was er zalig vertoeven. Het appartement is goed uitgerust, het enige wat ontbreekt is een vaatwas. De slaapbank is geschikt voor (jonge) kinderen. Het is een prima uitvalsbasis: je kan er naar de bergen, strand, riviertjes en leuke stadjes. Ook de welkomsbbq is aangenaam en lekker. Kortom: genieten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine Bigno Garrigo in Béziers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine Bigno Garrigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine Bigno Garrigo scoort een 9.22 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: