vakanties Béziers

Reviews over Béziers

Basic, maar alles zeer netjes en schoon

Maarten,
    13-6-2018

Vriendelijke en behulpzaam personeel.

Heerlijk rustig

De Wilde,
    8-8-2017

Heerlijk autentiek en rustig dorpje, met mooie straatjes en gezellige restaurantjes. De zee/strand is ongeveer 10 min met de auto. Vriendelijke eigenaren die je graag informatie geven over de omgeving. Tip; breng een bezoekje aan de binnenstad van Bezier. Eigenaar spreekt Nederland. Gratis parkeren. Zelfs in het hoogseizoen rust kunnen ervaren in dit hotel en in de omgeving

geweldig

eestermans eric,
    1-5-2016

vriendelijk onthaal en vlotte afhandeling

Super week !

Loek Damen,
    12-9-2015

We hebben genoten van een week in dit geweldige appartementen compelx! Het Simeon uitstekende plek om uitstapjes te maken( Beziers; Carcassonne; Pezenas; Narbonne; Minerve).

Verder was het Gezamenlijk eten een geweldig gebeuren! Het simecht een aanrader!

Top!

Ellen,
    18-8-2015

Absoluut een geweldige villa met zwembad! Top vakantie gehad! Veel privacy. Vlakbij een grote supermarkt waar alles te krijgen is.

Béziers scoort een 7,9 uit 10, op basis van 40 reviews