• Type accommodatie

Reviews over Béziers

Mooie stad

Fred Karpet
    30-8-2017

Beziers is een mooie oude stad. Er valt meer dan genoeg te zien, met oude gebouwen, de prachtige kathedraal, de brug, etc, etc. We zijn er zelf jammer genoeg niet heel erg lang gebleven, voornamelijk vanwege de warmte die in de smalle (spaans aandoende) straatjes bleef hangen.

Ik las deze review nog:

"Verder vonden wij Béziers niet zo gezellig. Soms dacht je in een andere land te zijn."

Ja duh... Je bent in Frankrijk en bovendien in een gebied waarin het dialect op Spaans lijkt! Lekker wakker.

Prachtige oude stad met veel kleine boetiekjes

Leon
    10-5-2016

Mooie oude stad met veel smalle straatjes, pleinen en prachtige oude gebouwen.

Veel kleine boetiekjes en leuke eetgelegenheden.

Echte aanrader is Les 3 Arches, Rue Viennet 24. Klein, net en sfeervol restaurant waar je echt lekker kunt eten voor een heel schappelijke prijs.

In de buurt van centrum bevindt zich een groot, oud sluizen complex van het Canal du Midi.

veel historie

Marc
    11-10-2014

Mooie stad. Combinatie van historie en modern comform. Vooral sluizen in het canal du midi zijn speciaal.

Beziers leuk uitje

Spkk
    1-5-2014

Beziers;

Cathedraal st Nazaire met kruisgang en klooster, zelfs een graapig tuintje bij klooster.

Béziers scoort een 8,1 uit 10, op basis van 40 reviews