Géén boekingskosten

Camping Les Drouilhèdes

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBessèges (Gard)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Drouilhèdes voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 56 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

57 Reviews over Les Drouilhèdes

• 8Ilonka26-08-2021

Een aanrader voor de rustzoeker!

Het is een kleinschalige en rustige familecamping waar oog is voor de gast. Zo is een bar waar je voor een gering bedrag een drankje kunt drinken of een hapje kunt eten. Er is eenmaal per week live muziek die om half twaalf afgelopen is, waardoor de nachtrust niet verstoord wordt. Er is een strand met ligstoelen aan de rivier. Voor gasten die een viervoeter bij zich hebben is er een apart strandje. Het sanitair bij het hoofdgebouw is ruim opgezet. Het andere sanitair gebouw is wat krapper en iets verouderd. Beiden zijn proper. Er is door de diverse speeltuinen en skelters voor kleine kinderen veel te doen. De camping plaatsen zijn ruim omgezet. Wij stonden op #17, direct aan het riviertje. Deze is minder ruim dan de andere plekken, maar het veld voor de veldjes mag daar (ook voor het parkeren van de auto) gebruikt worden. And last but not least: zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren (Laurence & Xavier)!

• 8Eetgelegenheden
  • 5Janet03-08-2021

Geen camping voor rustzoekers

Toegang naar camping via smalle toegangsweg.Op zich een camping met goede voorzieningen. Plaatsen zijn niet altijd even ruim tussen halfhoge hagen, we hadden geen vrije keuze om een plek te zoeken. Als je vlakbij de entree/ bar/ terras staat kun je 'meegenieten' van alle, voornamelijk, Nederlandse gasten die er komen. We werden gelijk de eerste avond 'getrakteerd' op een muziekavond die tot 24.00 uur duurde. Aan coronamaatregelen werd niet gedaan door de gasten, mede daarom besloten om de volgende dag te vertrekken.

• 10Petra Manniën30-11-2020

Heerlijke plaats

Wij hebben genoten van deze mooie camping. De rivier is echt geweldig. Mooie grote staanplaatsen. Zeer aardige eigenaars. Hebben ook meerdere keren super lekker op de camping gegeten. Het brood is echt geweldig. In de omgeving is bandjes te doen. Wij waren hier in coronatijd, dus minder gedaan dan normaal. Gekanood op de Chassezac. Mooie rivier en leuke tocht. Wij (gezin met 2 dochters van 11 en 15) hebben genoten. De meiden hadden niet enorm veel aansluiting met de jeugd. Nu vinden ze dat elk jaar best lastig en ik denk dat hier meerdere mensen al wat jaar komen. Voor onze hond was het ook echt een geweldige vakantie. Het hondenstrandje was erg leuk voor haar. Heerlijk dammetjes gebouwd.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ruben Prins11-08-2019

zeker nog een keer heen. Aanrader.

Wat een gezellige kneuterige camping! Wij komen hier graag nog een keer! Drie jaar geleden zijn we hier geweest. Camping toen was al mooi met ruime plekken, goed georganiseerd en lekker rustig maar voor ons hebben de nieuwe eigenaren precies gebracht wat er nodig was. Extra reuring en gezelligheid. Kneuterige spelletjes in de rivier en af en toe wat live muziek. Niet te veel niet te groots maar precies goed. Net als de vorige eigenaren een warm ontvangst. Schoon sanitair, BBQ mogelijkheid en heerlijk aan de rivier de cèze. Eetgelegenheid simpel maar wel prima. Gezellige bar!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Marc21-04-2019

Vacances nature et sportives

Très beau camping au calme où le chant des oiseaux et la rivière apaisent toute tension citadine. De très beaux chemin de randonnée, bien balisés dès la sortie du camping, des hôtes très accueillants et des emplacements spacieux. À noter de très beaux chalets en bois et il semblerait que les mobil homes soient neufs. Une adresse nichée au cœur du Gard cevenol...

• 9De Corti27-10-2018

Gezellige en gemoedelijke sfeervolle camping

In aug./sept. 2018 hebben we 2,5 week op deze camping gestaan met eigen tent. Sinds 2018 heeft de camping nieuwe eigenaren. We kennen de camping van eerdere jaren. De wisseling van eigenaren heeft de camping goed gedaan. Eigenaren hebben flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van de camping. Het ontvangst was hartelijk en open. Na een lange reis (je moet even zoeken naar de camping) kregen we bij aankomst een kop koffie aangeboden van hen. Eigenaresse sprak prima Engels. Ze gaf goede tips m.b.t. omgeving en bezienswaardigheden. De camping ligt in een prachtig natuurgebied aan rivier de Ceze. D.m.v. een dam hebben ze een ‘zwemmeer’ gecreëerd in de rivier. In de hete middaguren kun je hier goed vertoeven. We hebben een campingplaats gekozen pal naast de rivier. De campingplaatsen zijn ruim en vlak, afgezet met hagen, rekeninghoudend met privacy. Auto mag op campingplaats staan. Toiletgebouw is prima schoon! Fijne vakantie gehad hier!

• 9Karin01-08-2018

Snel naar toe gaan!

Negeer alle negatieve reviews uit 2017. Er zijn nieuwe Franse eigenaren, Laurence en Xavier, en die doen het supergoed en superleuk! Wij zijn hier met kinderen van 8 en 9 jaar en ze vinden het super. Wij ook. Geweldige rivier om in te zwemmen, spelen, snorkelen, springen etc. Midgetgolf, veel speelveldjes, tafeltennis, voetbalveldjes, jeu de boules etc. Leuk bar/restaurantje! Na 22.30 uur alles stil. Prachtige omgeving voor kanoen, grotten, canyoning, dorpjes etc.

• 10BRUNET Anne-Marie14-07-2018

Ce camping est génial !!

Accueil *(les propriétaires sympathiques) Propreté Cadre magnifique Expérience COCO Camping génial !!! À très bientôt

• 10Eetgelegenheden
  • 10Madeleine04-05-2018

Mooie en goed verzorgde camping

Mooie plaatsen en super schoon sanitair. Zeer verzorgde camping. Lekker rustig, geen last van verkeer. De camping heeft nieuwe - zeer vriendelijke - eigenaren. Fijne camping om als uitvalsbasis te dienen voor mooie wandelingen in de omgeving.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Stef25-08-2017

Niet meer wat het was

De camping is niet meer wat het is geweest. Wij zijn hier jaren gekomen maar het is duidelijk dat de eigenaren er geen zin meer in hebben. Der zaakbstaat al jaren te koop.

De kaart in het restaurant is al jaren hetzelfde (magnetron)

Als kinderen lekker aan het spelen zijn komt de eigenaar het restaurant uitgestormd om te zeggen dat ze stil moeten zijn. En dat op een familiecamping. Ook de houding van de eigenaren is veranderd. Maar dan in negatief opzicht.

• 4Eetgelegenheden

Camping Les Drouilhèdes info