Camping Les Drouilhèdes

Camping Les Drouilhèdes
9,3

52 reviews over Camping Les Drouilhèdes in het Nederlands

zeker nog een keer heen. Aanrader.

Ruben Prins
11-8-2019

Wat een gezellige kneuterige camping! Wij komen hier graag nog een keer! Drie jaar geleden zijn we hier geweest. Camping toen was al mooi met ruime plekken, goed georganiseerd en lekker rustig maar voor ons hebben de nieuwe eigenaren precies gebracht wat er nodig was. Extra reuring en gezelligheid. Kneuterige spelletjes in de rivier en af en toe wat live muziek. Niet te veel niet te groots maar precies goed. Net als de vorige eigenaren een warm ontvangst. Schoon sanitair, BBQ mogelijkheid en heerlijk aan de rivier de cèze. Eetgelegenheid simpel maar wel prima. Gezellige bar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Gezellige en gemoedelijke sfeervolle camping

De Corti
27-10-2018

In aug./sept. 2018 hebben we 2,5 week op deze camping gestaan met eigen tent. Sinds 2018 heeft de camping nieuwe eigenaren. We kennen de camping van eerdere jaren. De wisseling van eigenaren heeft de camping goed gedaan. Eigenaren hebben flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van de camping. Het ontvangst was hartelijk en open. Na een lange reis (je moet even zoeken naar de camping) kregen we bij aankomst een kop koffie aangeboden van hen. Eigenaresse sprak prima Engels. Ze gaf goede tips m.b.t. omgeving en bezienswaardigheden. De camping ligt in een prachtig natuurgebied aan rivier de Ceze. D.m.v. een dam hebben ze een ‘zwemmeer’ gecreëerd in de rivier. In de hete middaguren kun je hier goed vertoeven. We hebben een campingplaats gekozen pal naast de rivier. De campingplaatsen zijn ruim en vlak, afgezet met hagen, rekeninghoudend met privacy. Auto mag op campingplaats staan. Toiletgebouw is prima schoon! Fijne vakantie gehad hier!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Snel naar toe gaan!

Karin
1-8-2018

Negeer alle negatieve reviews uit 2017. Er zijn nieuwe Franse eigenaren, Laurence en Xavier, en die doen het supergoed en superleuk! Wij zijn hier met kinderen van 8 en 9 jaar en ze vinden het super. Wij ook. Geweldige rivier om in te zwemmen, spelen, snorkelen, springen etc. Midgetgolf, veel speelveldjes, tafeltennis, voetbalveldjes, jeu de boules etc. Leuk bar/restaurantje! Na 22.30 uur alles stil. Prachtige omgeving voor kanoen, grotten, canyoning, dorpjes etc.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

ACSI Eurocampings

Mooie en goed verzorgde camping

Madeleine
4-5-2018

Mooie plaatsen en super schoon sanitair. Zeer verzorgde camping. Lekker rustig, geen last van verkeer. De camping heeft nieuwe - zeer vriendelijke - eigenaren. Fijne camping om als uitvalsbasis te dienen voor mooie wandelingen in de omgeving.

Niet meer wat het was

Stef
25-8-2017

De camping is niet meer wat het is geweest. Wij zijn hier jaren gekomen maar het is duidelijk dat de eigenaren er geen zin meer in hebben. Der zaakbstaat al jaren te koop.

De kaart in het restaurant is al jaren hetzelfde (magnetron)

Als kinderen lekker aan het spelen zijn komt de eigenaar het restaurant uitgestormd om te zeggen dat ze stil moeten zijn. En dat op een familiecamping. Ook de houding van de eigenaren is veranderd. Maar dan in negatief opzicht.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping waar je lekker tot rust komt!

Koos Margriet
23-8-2017

Super schoon toiletgebouw, prachtige rivier, geweldige eigenaren die alles voor de gasten willen doen. Je voelt je er echt thuis vanaf het moment dat je aankomt!

Vele mensen komen hier al jaren, maar dat heeft geen invloed op de sfeer van de camping. Omgeving is van alles te doen. Je kunt er heerlijk wandelen, stadjes bezoeken, grot bekijken en heerlijk uitrusten aan de rivier terwijl de kinderen in het water aan het spelen zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping

Max en Els
3-7-2017

Schitterende camping, mooie plekken, goed sanitair, heerlijke rivier om in af te koelen, hele mooie omgeving, goed eten in het restaurant, hele vriendelijke eigenaren en personeel.

Kortom een heerlijke vakantie gehad met heel mooi weer. Voor herhaling vatbaar.

Genieten maar

Ellen-Mieke
4-6-2017

Een prachtige plek midden in bergachtig gebied. Rust en stilte in mei gegarandeerd. Prachtige plaatsen vooral bij de rivier de Ceze . Sanitair uitstekend, hulpvaardigheid bij eigenaren fantastisch. Lekker kunnen eten en zeer gezellig terras waar je Wi-Fi hebt. De rivier vlakbij waar je kunt zwemmen en kinderen kunnen spelen. Ook veel speelgelegenheid op het kampeerterrein.
Perfecte vakantie gehad daar.

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooie schone camping

Maarten
12-9-2016

Super vriendelijk ontvangst. Alles is netjes toiletten enz. In een mooie omgeving

Gereisd Met partner in augustus 2016

Geweldige plek

San
10-8-2016

Wat een fijne camping Wij komen er nu elf jaar en willen nooit meer anders Absoluut geen kliekjes gevoel iedere voor zich maar ook leuk samen Geweldige eigenaren Voor ons een aanrader

Gereisd Met vrienden in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Drouilhèdes in Bessèges (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Drouilhèdes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.