Camping Domaine de Sainte Veziane

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Bessan

7.9Goed

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Sainte Veziane voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

51 reviews over Camping Domaine de Sainte Veziane

• 2019
    9Kukatje10-11-2019

Rustige camping in het voorseizoen

Leuke plek in rustige omgeving begin juni. We waren hier voor de tweede keer en opnieuw hebben we genoten van ons verblijf. De camping zelf was erg rustig maar is goed gelegen om de kust of het binnenland te bezoeken. Het onthaal was hartelijk en het zwembad en het restaurant vielen erg goed mee. We komen zeker nog een keer.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4Joep van Liempd07-08-2018

Doe het niet!

Het is een park met enkel stacaravans. Deze zijn veelal bezet door ouderen die er de hele zomer zitten. Daarnaast is dit park 99,9% fransen en dat merk je aan alles. Niemand spreekt een andere taal dan frans en alle aankondigingen zijn in het frans. De hele dag was het rustig en hoorde je niemand, rond 22 uur ging de muziek aan tot laat. Wij hadden twee weken geboekt en zijn na 5 dagen vertrokken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Kukatje11-07-2017

Mooi verzorgde, rustige camping

We waren veel te vroeg maar werden enthousiast begroet en mochten direct in de caravan. Voor 2 personen was die erg ruim, netjes en goed voorzien. Over ons plekje waren we minder enthousiast want het was nogal klein en door een soort tuinhek afgesloten van de buren wat ons wel privacy gaf maar ook een erg ingesloten gevoel. Voor kinderen was er totaal geen plek om bij de caravan te spelen. Op de camping waren wel ruimere plaatsen dus misschien best vooraf duidelijk maken wat je wil. De camping was de tweede helft van juni erg rustig. Het zwembad is fantastisch en ook daar was het allesbehalve druk. Op het terrein staan veel oude bomen en mooie planten. Goede plek voor uitstapjes naar de kust (Marseillan Plage, Vias plage, Cap d'Agde, Sète,..) Bessan stelt niet veel voor. Er is wel een supermarkt waar je alles vindt (+- 1,5km) en je bent ook snel in Pézenas. Het Lac du Salagou, Cirque de Mourèze, Montpellier en Aiges-Mortes bezocht. Voor het hoogseizoen aan te raden voor rustzoekers die het niet erg vinden er op uti te trekken

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017