Appartement Residence La Closerie

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBarjac (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence La Closerie voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 18 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 18 reviews
  • 7.9Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

19 Reviews over Residence La Closerie

• 5H&M23-07-2018

De 2e keer is het verval goed te zien.

De huidige receptionist, Philip, begon bij aankomst met afkraken van zijn eerdere collega Jan. Verder hebben we deze Philip niet zien "werken". Zeker geen visitekaartje voor La Closerie. Wij zijn in 2015 hier ook geweest voor 2 weken, net als nu, maar alles is achteruitgegaan. Als je bij Philip wat meldde, dan kreeg je als antwoord: "De eigenaar doet er niets aan, verdient alleen maar geld. Ik kan niets doen hoor". Er is sinds dit jaar ook een Bed and Breakfast als buren gekomen en ook dat is geen aanwinst. De hele dag/avond wordt er geklust en in het weekend komen er luidruchtige gasten die tot diep in de nacht lallen en brallen. Voor ons de laatste keer!!!

• 9Moraira27-07-2017

Schoon en vriendelijk

De zeer vriendelijke réceptionniste ontvangt de klanten in hun taal want ze praat nederlands,engels, duits, frans en indonesisch. Wij hadden een appartement voor 8 personen. De appartement is erg schoon en genoeg plaats voor 8 personen. Een zwembad die elke dag gecontroleerd en schoongemaakt wordt door de directeur him self.Die er ook is voor allerlei kleine reparaties en urgenties. Een zeer kleine team om deze 53 appartementen goed te behappen. Daarom dus dat de receptie niet altijd open is. De uren staan goed en duidelijk vermeld. De appartementen-residence is in het dorp gelegen. Een erg gezellige dorp van in de middeleeuwen, met een hele grote provencaalse markt op de vrijdagochtend. Barjac ligt tussen de departementen de Gard en de Ardèche. Erg veel mooie en gezellige steden en dorpen te bezichtigen en vele grotten in de omgeving. Geweldig gelegen om ook te kanoen, en heerlijk te baden in de frisse rivieren en watervallen die dichtbij de appartement gelegen zijn.

• 6Femke Nuchelmans01-05-2016

Leuk voor een paar dagen rust!

Is een leuk appartement voor mensen die rust willen, gelegen in een mooi gebied. Wel ver van dorpjes en gezelligheid. Kanoën is wel super en de grotten zijn zeker een leuke bezienswaardigheid. Wij zaten alleen erg veel in de auto om ergens te komen. Zwembad niet kunnen beoordelen, was nog niet gevuld.

• 10Samantha Lamers10-09-2014

Absolute aanrader. Super services

De appartementen zijn voorzien van 2 etages voor 8 personen. Beneden: hal met vast stapelbed, douche en wc, keuken (2 kookplaten, magnetron en afwasmachine), ruime servies aanwezig en slaapbank. Terras. Vaste trap naar boven: 2 ruime slaapkamers en badkamer met ligbad en wc. Wifi rondom receptie gratis. Service van Juliene is super. Geeft persoonlijke tips en staat voor iedereen klaar om vragen te beantwoorden. Op zondagochtend een informatie bijeenkomst. Kindvriendelijkheid. Appartementen zijn verdeeld over meerdere gebouwen in Barjac. Auto parkeren in de gratis garage. Vanwege files late aankomst: we werden opgewacht, kregen de sleutel en konden de volgende dag inchecken. Super service. Persoonlijke aandacht voor de gasten. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Franky05-09-2014

Een aanrader

Mooi appartement, vriendelijke manager Julien, mooi zwembad, leuk dorpje, geen negatieve opmerkingen.

• 10albert17-06-2013

dit was voor ons weer een lekkere vakantie

La closerie is voor ons vier goed meegevallen.Het is gelegen in een pittoresk stadje met veel mooie hoekjes en veel uitstapmogelykheden waar we enorm gebruik van gemaakt hebben.Julien is een schat van een man die u op elke moment van dienst is. Als manager is dit een uniek persoon .Men mag natuurlyk niet verwachten dat dit een 5 sterren hotel is maar de prys is laag en men kan met een beetje goede wil goed uw plan trekken.Alles is in de dichte omtrek te krygen.En er zyn verschillende restaurants in Barjac waar zowel de fynproevers of bvb de liefhebbers van een eenvoudige maaltyd aan hun trekken komen.Restaurant Buzz is een hamburgerplaats voor ieders smaak en erg lekker. En op vriendelykheid verdient de uitbater zeker een 10!!

• 7Luc Vanelderen09-11-2012

Opgepast wat men aanbied !

Hebben deze accommodatie gereserveerd via touroperator. (22Sep-07Okt) De beschrijving kwam TOTAAL niet overeen met de werkelijkheid. Wifi : enkel aan de receptie. Kookplaten : er zijn NERGENS 4 kookplaten, zelfs in de type 400, voor 8 pers. Dus opgepast, zelfs voor de boekingen voor 2013, is de site niet aangepast. De plaatselijke residentieverantwoordelijke is zeer vriendelijk en behulpzaam !De volledige accommodatie lag er onverzorgd bij, en dat geeft geen goede indruk !

• 9Erik19-09-2012

Goede accommodatie met geweldige ligging

Deze accommodatie is echt een aanrader voor een vakantie in de regio Ardèche/Gard!

Positief: + Accommodatie ligt middenin leuk, typisch Frans, historisch stadje + Erg behulpzame eigenaar + Goed uitgeruste appartementen (alle keukengerei aanwezig, vaatwasser, tuinmeubilair etc.) + Informatiebijeenkomst met informatie over de bezienswaardigheden in de omgeving + Ruime parkeergelegenheid + Veel restaurants op loopafstand + Veel te zien en te doen in de verdere omgeving met een strategische ligging tussen de Gard ten zuiden en de Ardèche ten noorden

Negatief: - Smal tweepersoonsbed - Slechts 1 paar handdoeken en 1 wc-rol per week inbegrepen in verblijf - Wassen in de wasserij van de accommodatie is erg duur (€ 6 per wasbeurt) - Het appartementencomplex kon wel wat beter onderhouden worden (gazon verwaarloosd en gangen niet overal even schoon) - Het appartement moet zelf schoon worden gemaakt of er moeten worden schoonmaakkosten worden betaald (€ 45 tot € 65)

• 3Elien Van den brande08-08-2012

Dit nooit meer

Dit appartement in Barjac is veel te klein, wij zijn hier met 5 personen in een appartement van 8 personen en het is voor 5 personen zelfs al zeer klein. Toen we naar de mooie foto's keken en ons verheugden op deze mooie plek was dit helemaal iets anders. We kwamen aan en werden wel vriendelijk ontvangen maar toen we ons terrasje bekeken zagen we dat we GEEN uitzicht hadden, enkel een houten plaat voor ons. We hebben ook een groot mierennest in ons appartement. Het gras is verdord en je hebt heel veel last van de buren omdat als ze praten, het heel erg hard klinkt aan je eigen kant. We gingen eens een kijkje nemen aan het zwembad en er zaten een stuk of 100 wespen rond en in het water. Dit was dus niet verzorgd. Ook ligt het zwembad vaak in de schaduw en zijn er veel te weinig ligstoelen en plaats voorzien voor al de mensen. We hebben dus geen vakantiegevoel gehad en hebben de rust niet gevonden. Daarom zijn we ook 2 dagen vroeger vertrokken. Geen aanrader dus!

• 8declerck erik07-08-2012

centraal gelegen residentie in mooi dorp

vriendelijke ontvangst; zeer goede eerste indruk; goede liging in dorp en omgeving ;zwembad; nieuw ; balkon ruim bij ons( soms terras) maar toch enkele minpunten;warm appartement zelfs met vensters open; 2 maal vuilbakken om 2 uur s nachts geledigd;muziekfestival eerste nacht storend
    pluspunten vlakbij alle winkels en restaurantjes mooi uitzicht op omgeving koele autogarage zeer goede uitvalsbasis voor dorpen ardeche cevennes goede afwerking badkamer (jammer geen douchegordijn),correcte beschrijving in brochure

Appartement Residence La Closerie info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij