Camping La Combe

4 reviews over Camping La Combe in het Nederlands

Al 25 jaar de moeite waard

Mieke Klinkenberg
9-9-2013

Camping la Combe verbetert zich ieder jaar. Het nieuwe toilet gebouw heeft terecht voor derde ster gezorgd. Plaatsen zijn zeer ruim. Er mocht iets meer gras zijn. Omgeving is mooi. Leuke betaalbare restaurants. Onbegrijpelijk dat het hier in mei, juni en september zo stil is. Je hebt alles in de buurt, leuk dorp, grotere steden. Grote markt op vrijdag. Hondvriendelijk. Wifi, erg goedkoop.

Gereisd Met partner in januari 2013
2007

Camping voor de liefhebber

Mieke
22-9-2007

Camping voor de liefhebber. Sanitair is duidelijk aan vernieuwing toe. Sanitair wordt niet vaak genoeg schoongemaakt. Omgeving is schitterend. Op camping ruime plaatsen. In hoogseizoen niet aan te bevelen. In voor en na seizoen vrij rustig. 30% grasplaatsen 70 % zand/aarde

Gereisd Met partner in september 2007

Prachtig gelegen camping op loop- (15min) of fietsafstand

Fred
19-9-2007

Prachtig gelegen camping op loop- (15min) of fietsafstand (8 min) van schitterend plaatsje. Grote plekken. Opvallend is prachtige vegetatie op de camping. Sanitair is in naseizoen meer dan voldoende. Zwembad is droom. Absoluut gastvrije en hulpvaardige campinghoudster.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Het zo vaak voorkomende typische Franse onvriendelijke is

RMW Toman
18-11-2005

Het zo vaak voorkomende typische Franse onvriendelijke contact is ook hier weer het geval. De camping is voor mensen die absolute rust en privé ruimte willen hebben perfect. Geen warm water. Voor kinderen niets te doen. Mooie omgeving.

Gereisd Anders in Fri Nov 18 2005 11:43:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Combe in Barjac (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Combe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.