Camping Koawa La Buissière

FrankrijkLanguedoc - RoussillonBarjac (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Koawa La Buissière voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 7 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 7 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

7 Reviews over Koawa La Buissière

• 9Nicky04-09-2021

Hartelijke ontvangst. Heerlijk zwembad

Hele hartelijke ontvangst. 3km van Barjac. Kan op de fiets (wel klimmen naar de camping toe) en wandelen (1/2 uurtje). Heerlijk zwembad. In hoogseizoen brood te bestellen. Schoon sanitair.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Virginia SONNERY24-08-2021

Notre rendez-vous bien-être annuel

Très agréable séjour comme d'habitude nous venons dans ce camping un an sur 2 c'est la 5e fois que nous venons toujours autant avec plaisir

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Alie van Dijk06-06-2018

Heerlijk, echt een plek om te genieten

Vogelgezang als ik wakker word, rust alom op een mooie camping in de Gard. Op de grens van de Ardeche en de Cevennen. We zijn hier twee weken in een mooi mobielhome, van alle gemakken voorzien. We hebben een fijne plek met zon en schaduw. Rondom de camping zijn veel wandelmogelijkheden. De omgeving is schitterend, mooie oude stadjes met mooie provencaalse markten.

• 8Fam F22-08-2017

Aanrader!

Een erg geslaagde vakantie gehad mede dankzij het goede weer en de fijne rustige camping. Eigenaren zijn vriendelijk en erg betrokken. Spreken redelijk Engels. In de omgeving is voldoende te doen! Op de camping zelf veel Franse, Belgische en hier en daar ook Nederlandse gasten. Naast voornamelijk schaduwrijke plaatsen voor tenten ook mobile homes aanwezig. De camping biedt voldoende animatie/avond programma voor jong en oud. Goed zwembad en mogelijkheid om s'ochtends brood af te halen. De camping beschikt over twee sanitair gebouwen, mannen en vrouwen niet gescheiden. Ondanks dagelijkse schoonmaak was het regelmatig vies. Al met al scoort de camping een dikke voldoende!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Stella07-08-2016

Rust en bomen

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Beheerd door een lief stel en hun kinderen. Familiaire sfeer. Wel wat veel mobil homes, maar met vriendelijke bewoners. De plekken voor de tenten zijn ruim genoeg (onze stormtent paste er makkelijk). Er zijn veel schaduwrijke plekken maar ook een aantal zonnige. Lekker zwembad met voldoende nieuwe ligbedden. Het sanitair is vrij schoon, biedt alleen niet heel veel privacy omdat de hokjes van boven en onder open zijn, dus geluiden en geuren worden in het gebouw verspreid. Lekker warme douches.

Barbecuen mag op de daarvoor aangegeven plek. Was even wennen ipv voor de tent, maar was eigenlijk erg gezellig! Aanspraak etc.

Kortom een lekkere vakantie gehad (7 nachten) en dichtbij allerlei moois! We hadden aanvankelijk 12 nachten geboekt, echter wilden we nog wat dagen naar de kust en het was geen probleem om ons geld terug te krijgen.

• 8carine31-07-2016

camping agreable

Camping ideal pour la famille.nous avons aimé l accueil et la gentillesse des nouveaux proprietaires.carole et eric sont disponible et à l ėcoute des vacanciers. Le Mobil home etait propre. Il y a une pataugeoire pour les petits. On y mange de bonnes glaces. Nous avons passé des vacances agréables.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8pirrone18-06-2016

un camping très bien situé.

Camping bien situé. Au calme mais en même temps non éloigné des endroits engorgés de touristes. Barjac est un village propre et très joli.Les habitants y sont sympathiques et accueillants. Très belle région où il est demandé de respecter la nature.

Camping Koawa La Buissière info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar