Camping Municipal la Pinede

8.6Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Banyuls sur Mer

Op vakantie geweest naar Municipal la Pinede?

8.6Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

Meer camping info

11 reviews over Camping Municipal la Pinede

• 9GM01-11-2017

Prijs/kwaliteit super

Deze camping is een camping zoals wij het graag hebben. Terrassencamping met uitzicht op de bergen en wijngaarden. Supermarkt (Carrefour Market) voor de deur, vriendelijke en behulpzame receptie, propere en warme douches, doucheblok die wij hebben gebruikt was recent. Het centrum ligt op 15 minuten wandelen. Naast de camping ligt het domein Cellier des Templiers. Collioure op 20 minuten rijden. In laagseizoen betaalden we voor een auto + caravan + elektriciteit €15/nacht (incl toeristentaks). Ruime plaatsen beschikbaar. Wij komen hier zeker nog terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8paulP07-10-2017

Een levende camping aan de rand van de stad .

De camping is meer ingericht voor campers gezien de harde bodem ,dan voor caravans met een voortent. Tentjes hebben boven op de camping een groen plekje ,om te staan. De haringen sla je krom de grond in .Sanitair bestaat uit 6 blokken verdeelt over de camping, wij hebben alleen de onderste gezien en dat was schoon en proper.De stroom kasten zijn voorzien van 6 aansluitingen per kast ,water tap punten vind je bij de sanitair gebouwen.Is een min puntje. tegenover de camping vind je een Carrefour supermarkt en op de camping een pizzeria ,men kan er in de morgen versbrood halen . de mensen zijn erg behulpzaam op de camping dat is een pluspunt .Voor opgeschoten kinderen is er weinig te doen, er is een speelplaats voor kinderen en een jeu de boulles baan , verder staan er 2 bbq ter beschikking. en wasmachine, droger. We hebben er 1 week gestaan met temperaturen van max 28 graden en het minste was 22 ,in de nacht duidelijk koeler.Er waait wel vaak een zeebries en dat is wel lekker.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10mariam kooij09-06-2014

geweldig mooie camping

camping is super mooi en goedkoop mooi schoon zeker voor trekkers. Niet zo veel te doen voor kinderen. Geen restaurant wel een pizza wagen en tegenover een supermarkt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014