Hotel Les 2 Rives

Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
Hotel Les 2 Rives

We hebben een aantal aanbieders voor Les 2 Rives voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les 2 Rives in het Nederlands

Goed te gebruiken als doorgangshotel

Toon
17-8-2014

Banassac ligt meteen aan afslag 40 op de A75. In het verlengde van de doorgaande weg La Canourgue met iets meer faciliteiten. Bij hotel ECO is niemand en moet je eerst met creditcard betalen, voordat uberhaupt de voordeur opengaat, dus dat hebben we maar niet gedaan. 100 meter verder ligt aan de hoofdstraat Les 2 Rives. Aan de achterkant van het hotel de rivier de Lot. De jonge receptioniste was niet overdreven vriendelijk en stond er nogal op dat er met creditcard betaald werd. Dit dan maar gedaan. Wij (3 personen) kregen geen kamer in het rechtvooruite gedeelte van het hotel, maar een vreemd trapeziumvormig kamertje boven het cafe-gedeelte, waar de bedden min of meer achter elkaar stonden. Die lagen wel lekker, de kamer was schoon en de douche (in het bad) was lekker. Ontbijt niet gedaan wegens eerder genoemde gereserveerdheid van de dame en wegens te duur. Intermarche op 100 meter en gegeten in La Canourgue 1 kilometer verder. Kosten 3-p. kamer 56 Euro. Goed voor op doorreis dus.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les 2 Rives in Banassac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les 2 Rives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.