Camping Le Mas du Padre

Camping Le Mas du Padre
7,3

16 reviews over Camping Le Mas du Padre in het Nederlands

Niet aan te raden! Nare eigenaresse!

Lente
16-8-2017

Camping ziet er sfeervol uit maar na kennismaking met de Nederlandse eigenaresse en al haar regels werd ons enthousiasme al matiger.

Camping is niet geschikt voor wat grotere caravancombinaties al zegt mevrouw van wel. Hierdoor kunnen vervelende situaties ontstaan. Dus voor ons nooit meer!

Oude reviews (archief)

mooie camping, beheerster moet met pensioen.

Ger Heesakkers
12-9-2016

Grote plaatsen, gunstige ligging, Nederlandse eigenaresse zou een voordeel moeten zijn, maar bleek een nadeel,

Niet vriendelijk en onbetrouwbaar.

Bij onze aankomst zou volgens deze dame de camping vol zijn.

Toen mijn vrouw zei,het is voor 2 weken, 2 campers had ze in een keer wel plaats, maar op deze plaats konden we maar 1 nacht blijven staan ,zei ze dwingend. De volgende dag moesten we beslist naar een andere plaats, terwijl onze eerste plaats vrij bleef.

De reden hiervan bleek pas bij het afrekenen toen we i.p.v. 28,50€ p.nacht 41,00€ p.nacht moesten betalen.

Toen we haar hierop wezen zei ze dat we de prijslijst na hadden moeten kijken, ons hierop wijzen vond ze overbodig.

Ik denk dat deze dame snel met pensioen moet gaan, een nieuwe beheerder kan van deze camping een hele mooie vakantieplek maken.

Ger Heesakkers

Boven verwachting goed!

Dennis
13-8-2016

Na het lezen van andere recensies waren we niet erg enthousiast over deze camping. Maar omdat de rest vol zat hebben we toch voor deze camping gekozen. Toen we bijna arriveerden hadden we alles op orde, contant geld voor de borg van de armbandjes op zak, auto volgens instructies geparkeerd op de stoep aan de overkant van de receptie en, bij wijze van spreken, vervolgens gingen we met lood in de schoen richting receptie om daar (volgens eerdere recensies) de verschrikkelijk enge, klantonvriendelijke vrouw te ontmoeten die de camping beheert.

Achter de receptie zat een dame van een jaartje of 55 en ze zag er verder niet eng uit en het leuke was, ze spreekt Nederlands en ze had gewoon humor. In eerst instantie ziet ze er misschien een beetje streng uit maar waar alle vorige mensen zich druk over maken is mij in een week tijd niet duidelijk geworden.

De camping is overigens prachtig. Schitterende diversiteit aan goed verzorgde bomen. Zeer ruime plekken en het sanitair is prima in orde. Het zwembad was ok maar niet heel groot. De meeste avonden stond er een karretje waar je onder andere heerlijke fajitas kon kopen voor 7 euro per stuk. Iedere ochtend lekker stokbrood te koop bij de receptie.

In de buurt zijn we, op advies van de eerder besproken dame, op een lekker rustig strand geweest, waar we altijd makkelijk konden parkeren.

Het dorpje Meze was overigens ook geweldig leuk. Lekker strandje voor kinderen en heerlijk gegeten in de haven.

Een mega Carrefour om de hoek, tsja, het is eigenlijk bijna de perfecte camping.

We hadden wel wat last van pubers die een paar dagen tot laat herrie maakten en er staan veel Fransen op de camping, of dat een voor- of nadeel is daar ga ik mijn mening niet over geven.

Ik had de camping twee dagen van te voren geboekt via touroperator en aangegeven dat ik de "familie" plek wilde. Deze was iets groter, en duurder, dan de "comfort" plekken. Uiteindelijk hebben we bij aankomst toch besloten om op de goedkopere "comfort" plek te gaan staan omdat deze op een mooiere en betere plek lag dan de "familie" plek. Ik vond het jammer te horen dat het volgens de receptie niet mogelijk was om de prijs te betalen die hoorde bij de "comfort" plek. Dit zou onomkeerbaar zijn omdat we via touroperator een duurdere "familie" plek hadden geboekt.

Al met al een prima camping om te vertoeven!!!

vlug doorreizen

Joseline ( Joos)
7-1-2016

Het terrein is mooi aangelegd. Bijna zo mooi als een botanische tuin. Plaatsen geven veel prive, maar gezellig vond ik het niet. De toiletten hadden geen verlichting, de douches s morgens ook niet. Er waren zoveel regels dat we er iegel van werden: je Moest n rubber bandje om, je Moest je identiteitsbewijs afgeven, je Moest aan de ene balie vragen stellen maar iets kopen Moest aan de andere balie nadat je omgelopen was via een andere buitendeur. Het zwembad keuren voordat we erin gingen was onlogelijk want je kreeg meteen een sloot water over je bol en dat is niet fijn als je in n rolstoel zit en alles nat is de hele dag dan.Nee, we gaan hier niet meer terug.

Leuke camping

Marlies
    15-8-2015

Van te voren deze camping geboekt, na toch redelijk afgeschrikt te zijn door alle middelmatige recensies. De eigenaresse is wellicht wat knorrig, maar wel behulpzaam. Ze heeft mij ontzettend geholpen om een onvergetelijke dag samen te stellen voor de verjaardag van mijn vriend.

We hadden een mooie plek voor de tent uitgekozen, en het sanitair hebben wij als zeer prettig ervaren. (schoon!)

Wat ik een persoonlijk vervelend vond is dat ik de auto na 22u buiten het terrein moest plaatsen, terwijl ik wel voor een plek met auto heb betaald.

Verder erg prettig verblijf gehad!

Een moole parkcamping ineenrustige omgéving

a.schippers
    17-6-2015

Een moole parkcamping ineenrustige omgéving.héerlijk dichtbij zee.

Zalige camping

Mariejeanne
        1-8-2014

De camping is heel rustig gelegen, heel verzorgd en de geuren zijn zalig.

We hebben echt genoten van de perfecte rust.

jammer...

E.
        6-8-2013

Zonder reserveren wilde we voor een paar dagen een camping aan de Middellandse Zee zoeken, Le Mas du Padre had nog plek zat. Het was wel duidelijk waarom. Locatie prima, we hadden fietsen mee en konden zo naar het leuke dorpje fietsen, klein haventje met boulevard, prima restaurantjes etc.

De camping zelf was niet zo best, verloederd, oud en de douchen/wc's vonden we niet schoon. (en ik ben echt de moeilijkste niet) Het zwembadje is ook verouderd maar zorgde wel voor de nodige verkoeling.

De eigenaresse liet haar eigen (grote) hond los lopen op het terrein terwijl er een groot bord stond dat honden aangelijnd moesten zijn. (wij werden elke ochtend wakker geblaft en na melding wimpelde ze me af) Medewerkster op de receptie vond ik wel heel aardig en deed haar best.

De kampeerplaatsen waren nog best ruim, afgebakend met dennenbomen en oleanderstruiken. Niet goedkoop maar voor die regio nog wel oke.

Het was prima voor een paar dagen kust, we komen er niet nog eens.

Dit nooit meer

W. Jebbink
        30-7-2012

Fawlty Towers eigenaresse. Ze haat haar gasten. Na reservering, stuur ze een onbeschofte brief dat we het gehele bedrag voor een mobil home gelijk moesten betalen en een verzekeringskaart meenemen anders een borg van 2500 euro's betalen. Helaas geen annuleringsverzekering afgesloten. Ze kan je vakantiegevoel goed verpesten. Ze wil daar geen credit cards maar contant. En de eindinspectie verloopt op een militaristisch manier. Ze wil dat je zelfs de lichtknoppen schoonmaakt en servies moet op de tafel gezet zodat zij het kan tellen. Nooit een gastvriendelijkheid training gehad. Zij is tevens de DJ van de kinderdisco. Volgens mij zijn er meer mensen die de camping mijden want in het hoogseizoen waren er veel lege plekken en veel huizen te huur. We hadden gelukkig daarna een huisje in het Jura gebied met zeer vriendelijke mensen.

Fraaie camping met veel natuurschoon

willemijn
        10-10-2011

De camping ligt op een hoogte gelegen aan de rand van Balaruc les Bains, daardoor vangt de camping relatief veel verkeerslawwai op. De camping is fraai ingedeeld met plaatsen van verschillende omvang (en tarief) en schaduwrijk. De ontsluiting vanaf de openbare weg is moeizaam, ook het verplaatsen op de camping vereist zorgvuldigheid. Lange combinaties zullen hier problemen hebben. De toegangsweg was door wegwekzaamheden opgebroken met opstaande putdeksels boven het wegdek. Dit zal wel tijdelijk zijn. De ontvangst door de mevrouw was afstandelijk en moeizaam vriendelijk. Later in de week ging het beter. Doorhet geringe aantal gasten hadden wij het zwembad(je) voor onszelf. Een prettig verblijf gehad heir in Oktober.Vanwege de sfeer gaan we volgende keer toch eerst even verder kijken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas du Padre in Balaruc les Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas du Padre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Mas du Padre scoort een 7.27 uit 10 op basis van 26 reviews.