Hotel Arcadius Le Petit

Kleine hotelsWeer vandaag15°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Arcadius Le Petit voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arcadius Le Petit in het Nederlands

2006

Het hotel ligt op een heuvel in Balaruc

F. Dekker
27-7-2006

Het hotel ligt op een heuvel in Balaruc. Een beetje afgelegen, dus toch nog een tippel naar de boulevard. Voor de prijs vind ik het een prima hotel. De bedden zijn goed en het wordt goed schoongehouden. Tip: vraag om een balkon (kost wel 7 euro extra per dag). Tip2: vraag om een koelkastje. Daar zijn er maar een paar van en moeten lang van te voren worden gereserveerd.

Tip3: Er is geen airco. Neem een ventilator mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcadius Le Petit in Balaruc les Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcadius Le Petit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.