Camping Les Genêts d'Or

Kleine hotelsWeer vandaag24°17°
Camping Les Genêts d'Or
7,8

Veel vaste gasten op Camping Les Genêts d’Or. Deze verblijven op ruime staanplaatsen tussen de bomen. Verwacht hier geen groot zwembad en modern sanitair, maar wel goed eten in het restaurant. Een favoriete camping onder Nederlanders dankzij de ligging aan de rivier de Cèze. Camping Les Genêts d’Or ligt in Bagnols-sur-Cèze.

145 reviews over Camping Les Genêts d'Or in het Nederlands

een geweldige camping op een mooie plek.

Gijs
1-5-2019

De mooie familie camping ligt aan de rivier de Cèze. Ruime plekken beschut onder bomen. De Nederlandstalig gastvrije eigenaren verstaan hun vak zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Een verwarmd en schoon zwembad met ligbedden. De rivier is prachtig met vele strandjes, je kunt er heerlijk in zwemmen, vissen en kanoën. Het sanitair is weliswaar gedateerd maar schoon. Het restaurant heeft een ruime keuze aan heerlijke gerechten die met liefde worden bereidt. Vaak worden er leuke evenementen georganiseerd zoals zwembadspelen zowel voor jong als oud, viswedstrijden, jeu de boules avonden, wijnproef middagen, gezellige dansavonden en karaoke avonden. Voor de kleintjes is er een speeltuin en voor de oudere jeugd zijn er prima plekken om te chillen. Wij en onze kinderen komen hier graag weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastoisch Les Genets Do’r!!

Joyce
30-4-2019

Niet voor niets komen wij al 8 jaar op deze Heerlijke camping, voor ons ieder jaar weer thuiskomen zodra we de camping oprijden. De eigenaren ( ook Nederlands sprekend) zijn erg aardig, niets is teveel. Denken goed mee, mocht je vragen hebben. Deze camping heeft ongeveer 120 plaatsen, geen afgebakende kleine plekken, maar ruime kampeerplaatsen. Veel bomen kunnen ook voor schaduwrijke plaatsen zorgen. Een heerlijk zwembad om zowel volop te kunnen zonnen als in de schaduw te liggen. Een idyllische rivier, waar het prima toeven is. Je kunt op de camping op verschillende strandjes liggen. Er zijn heerlijke rustige plekjes bij. Er is een restaurant. Hier wordt heerlijk gekookt. Regelmatig gezellige muziek/ jeu de boules/ avonden. Het sanitair is niet zo modern, maar dat vinden wij geen probleem. Wordt dagelijks goed onderhouden. Kortom wij gaan in 2019 terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nieuw sanitaire zou wonderen doen

Meis
21-1-2019

Leuke camping met heerlijke rivier. Jammer dat het sanitaire ECHT verouderd is. Een opknapbeurt zou echt een pre voor deze camping zijn. Geen parasols hij het zwembad is ook een minpunt (je ligt pal in de zon!). Verder prima camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Meneer Meis,

Wij danken u voor uw revieuw !

Het sanitaire moet inderdaar opgeknapt worden, en dat stond voor afgelopen winter op de planning maar helaas kwam er een groot overstroming onverwachts en hadden wij dus andere prioriteiten. Als alles goed gaat, word het sanitaire helemaal vernieuwd in oktober 2019 ;-) Wij hopen dat u deze in 2020 zal kunnen bewonderen ! Maar ondertussen is het sanitaire nog goed fonctioneel.

Wat het zwembad betreft, er zijn geen verplaatsbare parrassols maar wel hele grote schaduwdoeken waar u heerlijk onder kunt liggen.

Een prettige vakantie 2019 toegewenst ! Met vriendelijke groeten Camping Les Genêts d'Or

We hebben een aantal aanbieders voor Les Genêts d'Or voor je op een rij gezet:

Leuk voor 1 keer. Maar niet voor herhaling.

a
26-8-2018

Camping is op zich mooi. W.c verouderd. Maar een zeer groot ons kent ons gehalte. En dat is erg jammer. Je komt er niet zomaar tussen en zeker de jeugd niet. Die wordt gedomineerd door een aantal pubers. Onze dochters hadden geen aanspraak. Gelukkig zorgde de eigenaar er op een gegeven moment voor dat ze toch aansprak hadden. Verder is er niks te doen. Niet voor de jeugd en zeker ook niet voor ouderen. Beekje mooi maar niet spectaculair. De dingen die er werden gedaan werden georganiseerd door de vaste camping gasten. Omgeving wel aardig maar verwacht niet teveel. 1x per jaar reggae festival die je heel goed kunt horen op de camping. Ook de wietlucht ruik je dan super goed. Wil je met pubers gaan zou ik deze niet aanraden. Voor kleinere kinderen wel aardig. Maar er is niks te beleven. Een activiteit zou leuk geweest zijn>ook voor ons op het terras avonds. Nu hebben we in 3 weken 1 karaoke avond gehad en zat alles bomvol moesten staan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Kristel, Gérante, 30-4-2019

Bedankt voor uw meening over deze camping, en fijn dat u het mooi vond ! Elk revieuw is belangerijk voor ons , en helpt ons om bepaalde punten de kunnen verbeteeren.

Er is inderddaad veel terug komend plubliek, voor ons een goed teken natuurlijk maar we kunnen begrijpen dat u dit niet fijn vind. Het is namelijk nog nooit een probleem geweest voor nieuwe gasten, die meestal er gewoon meteen bij horen. Wat de pubbers betreft, dat is elk jaar anders, maar normaal gesproken heeft (bijna) iedereen snel aanspraak, en er vormd zich meerdere groepen die zich in de avond verzameld.

Over het feit dat er niks te doen is, zijn wij het niet met u eens. Er is een animatie planning, zeker niet extreem vol omdat veel voor de rust komen, maar elke dag is er wel iets georganiseerd voor verschillende leeftijden (jeux de boules, zwembad wedstrijd, wijnproeven, Kanoen, muziek avonden, etc.). De planning vind u op Facebook, Camping App, en ook natuurlijk bij de receptie.

En buiten de camping is er nog veel meer te doen en te zien. De regio bied juist zo veel ! Zie onze website of de website van Provence Occitane voor alle leuke tips, uitstapjes en excurcies. We zijn omgind door pittoresque dorpjes, watervallen, een historische sites (Zo als de Pont Du Gard, Avignon, etc), maar ook veel museums of andere leuke excurcies moggelijk, en leuke provençaals markten.

Het reggae festival is elk jaar eind juli, een paar dagen in het centrum op 3km afstand. Het muziek hoort u zeker vanaf de camping, tot ongever 1 uur maar de meeste horen liever reggae op het achtgergrond dan hardcor bijvoorbeeld. Het wietlucht tijdens een festival is niet te ontkomen, maar op de camping is drugs helemaal verboden en daar zijn we heel streng mee.

Wij begrijpen dat deze camping niet voor u en uw familie bestemd was, en hopen dat u een fijne vakantie 2019 zal hebben.

Met vriendelijk groeten, Camping Les Genêts d'Or

Zeer grote plaatsen in prachtige omgeving,

Politiekies
25-8-2018

Camping heeft perfecte locatie en zeer grote staanplaatsen. Verder is het in de maanden juli en augustus bijna altijd mooi weer. Sanitair is aan opfrisbeurt toe (gedateerd) en verwacht niet te veel van het restaurant op de camping. Zwembad en stromend beekje zijn heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kristel, Gérante, 28-4-2019

Bedankt voor uw review !

Wij doen ons uiterste best om u een fijne vakantie te bezorgen.

Het sanitaire moet inderdaad opgeknapt worden en wij hopen dit aan het eind van het jaar 2019 te kunnen gaan doen als er niks anders "urgenter" tussen komt.

Wat jammer dat u niet tevreden was over het restaurant, want deze heeft toch de prijs van "best camping experience gastromie 2018" gewonnen en bied een echte Franse en gevarieerde kaart.

Wij hopen u tijdens een volgend seizoen te mogen begroeten en zullen extra ons best doen ;-)

Met vriendelijke groeten

Camping met goede en slechte punten

Marco
23-8-2018

Camping ligt mooi aan de rivier de Ceze. Dit is wat ons betreft het belangrijkste pluspunt. Kinderen kunnen zich geweldig vermaken in de rivier. De plaatsen op de camping liggen in een bos waardoor er veel schaduw is. Er is geen duidelijke plaatsaanduiding. Hierdoor is onduidelijk waar de ene plaats eindigt en de andere begint. De camping ligt niet op loopafstand van een dorp. Het sanitair is ronduit smerig (wij waren in het hoogseizoen) en oud. Ze maken ook veel te weinig schoon. slechts een keer per dag in de middag. In de ochtend is de wc en douche dus net zo smerig al de avond ervoor. Het zwembad is (te) klein (voor het aantal gasten). Het is begrijpelijk dat ze dit zo laten i.v.m. de nabijheid van de rivier. Echter zou het wel fijn zijn wanneer er duidelijke regels zijn voor het gebruik van het zwembad. Nu vliegen de ballen je om de oren. Restaurant is goed. Mooie camping aan de rivier met zeker ook minpunten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kristel, Gérante, 28-4-2019

Wij willen u bedanken voor uw revieuw !

Wij snappen uw mening wat het sanitair betreft ; het ging vorig jaar inderdaad niet zo als gewenst en wij hebben meerdere schoonmaakbedrijven moeten uitproberen. Maar er werd 3 keer per dag gecontroleerd, en 1 keer per dag grondig schoongemaakt tussen de middag. Het was dus onmoggelijk dat er in de ochtend nog "sporen" waren van de avond er voor. Maar mocht het wel zo zijn, dan hopen wij dat de klanten meteen naar de receptie komen om zo iets te melden.

Helaas kan er ook geen "madame pipi" de hele dag schoonmaken, om de prijzen niet de verhogen.

Dat het sanitair oud is, is een feit. Het renoveren van het sanitair staat zeker in de "prioriteitenlijst" van de camping maar soms komt er iets "urgenter" voor.

Wat het zwembad betreft, zo als u zelf zegt, waarom zou er een groot zwembad moeten zijn als er een heerlijke rivier voor de deur hebben liggen ? Als u in 2018 bij ons bent geweest dan heeft u vast de enorme schaduwdoeken gezien bij het zwembad ;-)

Wij vinden het erg jammer dat wij niet voldeden aan uw wensen tijdens uw verblijf en wensen u een fijne vakantie in 2019.

NL-se camping met veel vaste gasten

Fam. Kolleman
8-8-2018

Camping met veel gasten die al jaren terugkomen. Moet je van houden; voor ons geen probleem doordat je makkelijk wordt opgenomen. Kijk een keer de Tour op TV en je hebt al contact. Sanitair is verouderd en voldoet niet meer aan de huidige tijd. Rivier is mooi (geen cascades oid) en het zwembad is klein (tegenwoordig wel schaduwplekken) maar vullen elkaar goed aan. Camping organiseert de karaoke en een bandje, enkele welwillende vaste gasten het discozwemmen en de spooktocht. Omgeving is top; Avignon, Orange, Uzés, Nimes en de Ardèche zijn allemaal makkelijk aan te rijden, zelfs het strand is te doen (75 minuten naar Le Grau du Roi). Dit jaar weinig last van reggaefestival (2e helft van juli). De jeugd hangt met elkaar achter op het veld maar geeft geen overlast. Plekken zijn wisselend in formaat en er zijn geen afscheidingen waardoor het rommelig kan ogen. Neem een plek in de schaduw want het kan erg warm zijn (constant 35+).

Beste Familie Kolleman,

Bedankt voor uw mening, dit helpt ons voor verbeteringen en u helpt ook andere gasten ;-)

Inderdaad veel vaste klanten, maar meestal geen probleem om er tussen te komen

Wij zijn blij met de nieuwe schaduwdoeken bij het zwembad, en hopen dat u daar ook plezier van heeft gehad, want het kan in de zomer zeker heel warm worden !

Afgelopen jaar heeft de gemeente extra zijn best gedaan met het organiseren van het festival en dat was voor iedereen (ook voor ons), erg fijn ;-)

Dit jaar hebben wij nieuwe plaatsaanduiding op de camping zo dat de plekken wat duidelijker aangegeven zijn.

Wij hopen u tijdens een volgend seizoen te mogen begroeten ! Met vriendelijke groeten Camping Les Genêts d'Or

Prachtige camping met vriendelijke eigenaresse.

Renata t Hooft
4-8-2018

Wat een prachtige camping is dit. We zijn hier een week geweest maar we hadden het er nog veel langer vol kunnen houden. Het riviertje is prachtig en erg schoon. De staanplaatsen liggen mooi tussen de bomen en de stacaravan is klein maar heeft alles wat je nodig hebt en is netjes en erg schoon. Het contact vooraf was al prettig. Petje af voor Yvette die elke dag even vriendelijke je bij de receptie te woord staat. Heel erg bedankt voor deze fijne week. We komen zeker nog eens terug.

Beste,

Bedankt voor uw positieve revieuw ! Wij hopen uw tijdens een volgend seizoen te mogen begroeten.

Leuke camping, te rumoerig

Anne-Marie
1-8-2018

Camping met bijna alleen maar Nederlanders en veel jongeren. Hierdoor tot na één uur 's nachts rumoerig. Jongeren ontmoeten elkaar op het veldje bij de camping. Hier heb je geen last van maar je hoort ze wel terugkomen op de camping rond vijf uur in de ochtend. In de doucheruimtes werd harde muziek gespeeld door de jeugd. Verder een hoog ons-kent-onsgehalte doordat de meeste mensen hier al jaren komen. Vriendelijke eigenaresse, lekker brood in de ochtend, heerlijk eten in het restaurant van de camping. Fantastisch zwemmen in de Cèze.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Beste Anne-Marie,

Wij danken u voor voor uw positieve review !

Wij doen ons best om de jongeren van te voren te waarschuwen maar vragen ook de ouders om ze wat in de gaten te houden.

Wij hopen u tijdens een volgend seizoen terug te mogen zien ;-)

Met vriendelijke groeten

Best een mooie camping.

Johan den Blijker
31-7-2018

Het restaurant is niet duur maar je moet er ook niet te veel van verwachten. De toiletgebouwen staan voor veel mensen te ver weg. Een fiets meenemen is handig. Voor de rest een mooie camping met ruime plaatsen met of zonder schaduw. Zwemmen kan in het zwembad of in de rivier.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Johan,

Bedankt voor uw revieuw ! Elk mening helpt ons voor verbeteringen en u helpt ook andere (toekomstige)klanten.

De toiletgebouwen kunnen voor bepaalde campingplaatsen ver zijn. Wij zouden heel graag een 3de gebouw willen plaatsen op het laatste stuk terrein maar helaas overstroomt het (bijna)elk winter en is dit dus niet moggelijk.

Nogmaals bedankt voor uw positieve revieuw !

Wij hopen u tijdens een volgend seizoen te mogen verwelkomen ;-)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Genêts d'Or in Bagnols-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Genêts d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.