Camping Le Moulin du Pont d'Alies

10 reviews over Camping Le Moulin du Pont d'Alies in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

de gemotiveerde ploeg bezorgde ons superholliday!

fam craeye-segaert
10-2-2016

we huurden eind juni begin juli een goed uitgeruste tent met sanitair.De jonge bazen weten zich met superenthousiaste mensen te omringen.We boekten eveneens avondeten bij, waar ze moeite deden om te varieren.Prachtige omgeving,zelfs spanje binnen handbereik.We kwamen er vooral om te motorijden en bij deze hebben we ook ons hartje kunnen ophalen!!!we kamperen al jaren en vinden dit zeker een aanradertje zowel qua camping,streek als sfeer....(en pascalle off course:de joviale all round medewerkster)

Leuke camping!

Danielle
27-8-2014

Dit jaar 3 dagen op deze camping verbleven, heerlijk om tussen de bergen en rivier te kamperen. Goede locatie om tripjes te maken naar bijv Lagrasse. Hydro speeding vanaf de camping is echt een aanrader!

De camping is basic, maar goed. Het sanitair is niet top maar OK. Vroeg douchen anders is water koud. Maar de vakantie was super. Wat heeft Jesse met zijn team van Vos Outdoor ons een fantastische vakantie bezorgt. De kinderen van 8 en 11 jaar en ik zelf hebben genoten. Alles perfect geregeld. Spannend maar goed verzorgt. Raften, canyoning etc!! alles fantastisch. Ook de bonte avond, knutsel middagen en de dagjes zwemmen waren perfect geregeld. Echt een aanrader!

Reisorganisatie een groot compliment !!!

R.Hijweege
29-8-2011

Via touroperator een eenoudervakantie geboekt. Door touroperator keurig en goed verzorgd. echt een hele leuke vakantie gehad..een echte aanrader voor de kinderen. Erg goed op elkaar afgestemd en voldoende tijd als ouder om elkaar goed te leren kennen. Reisorganisatie is echt een fantastisch bedrijf met erg fijne medewerkers. b.v: tentrits binnen 5 minuten vervangen, nieuwe gasfles per direct..uitstekende service.

Enig minpuntje van de camping zelf......hygiene douche en w.c mag regelmatiger gecontroleerd worden en het zwembad mag groter, touroperator en met name reisorganisatie een dikke 10 !!!

reactie

masker
18-7-2011

Dit is een reactie op de voorgaande beoordeling:

Jesse Vos is de eigenaar van Vos Outdoor, het Nederlandse bedrijf dat animatie, buitensporten en andere activiteiten organiseert op- en vanaf de camping, voor jong en oud. De manier waarop dit gedaan wordt is werkelijk subliem. Maar laten we zaken niet door elkaar halen: de camping zelf is helaas niet het eigendom van Jesse Vos, ook al zou dat wel een heel goed idee zijn.

Fantastische plaats!

Frank
        5-4-2011

Wij waren in Axat in 2010. Wat een mooi plekje in de Franse Pyreneeën en wat een kei leuke eigenaar Jesse de Vos, chapeau wat zijn jullie goed bezig zeg. Alles wat jullie organiseren is geweldig en alle buitensport is helemaal top. Het canyoningen, het raften, het klimmen maar zeker ook het gezellige mee-eten elke avond.

Vooral de laatste avond heb ik erg genoten op het terras bij de gite met alle andere gasten met een glaasje wijn heerlijk. Wij hebben genoten die 2 weken bij jullie van de morgen tot de avond en volgend jaar komen we zeer zeker terug. Ga zo door en tot volgend jaar!

Ben in augustus naar axat geweest voor een wandelvakantie.

Het is een kleine gemoedelijke camping, waar veel georganiseerd wordt voor kinderen ed. heb geboekt met Estivant.

Ter plekke wordt dat gerund door vos outdoor, die maken er een onvergetelijke vakantie van.

ook al is het geen luxe camping, de toiletten en douches waren meestal netjes, je ziet dat ze er nog mee bezig zijn, niet alles is nog geheel afgewerkt.

Het water van de douches waren vroeg in de morgen veels te heet, maar tegen de avond werd dit een stuk aangenamer, nooit koude douches gehad.

De camping ligt pal naast de rivier, hier kan je helaas niet zwemmen, maar de camping heeft een klein zwembad.

Er is geen camping winkel aanwezig.

Al met al voor mij een prima camping, zonder te veel poespas.

stof en modder

stadsmens
        9-8-2010

Deze kleine camping ligt goed voor de genen die naar de streek zijn gekomen voor buitensporten. Er zijn 2 aanbieders actief vanaf de camping, alsmede de VVV. De bergen, de rivier, en de cultuur van Aude zijn dichtbij. Met een auto zijn veel interessante locaties goed te bereiken, aangezien de camping aan een rotonde ligt die naar drie hoofdrichtingen leidt. Reken niet op openbaar vervoer want dat is slechts minimaal aanwezig. De camping zelf is basaal. De velden zijn zeer matig. Ze bestaan uit harde grond die bezaaid is met stenen. Er groeit vrijwel geen gras. Bij regenval kun je rekenen op modder. De sanitaire ruimten zien er modderig uit, maar zijn meestal schoon. De douches zijn soms warm, maar meestal lauw. Wasmachine aanwezig. Receptie en kantine doen hun werk, maar de nieuwe eigenaar moet het vak nog leren.

Deze beoordeling heeft geen betrekking op de Nederlandse reisorganisatie (Estivant) of de aanbieder van buitensporten (Vos) ter plaatse. Over hen ben ik meer dan tevreden.

Rustige camping waar veel te doen is

Eline
        12-7-2010

Zitten hier met een organisatie, en is heel gezellige camping waar veel activiteiten ondernomen kunnen worden, maar waar het ook heerlijk ontspannen is.

voor actieve vakantie prima camping

léon
        27-8-2009

actieve vakantie met reis org "cirkel" all in vakantie.

heel goede eigen keuken, goed georganiseerd.

sanitair niet helemaal top, maar goed genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin du Pont d'Alies in Axat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin du Pont d'Alies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulin du Pont d'Alies scoort een 7.83 uit 10 op basis van 54 reviews.