Bed and Breakfast Aux Quatre Saisons

BedAndBreakfastWeer vandaag32°13°
Bed and Breakfast Aux Quatre Saisons

2 reviews over Bed and Breakfast Aux Quatre Saisons in het Nederlands

Nog nooit meegemaakt,'twas super !

Vanhoucke -Nuyttens
1-7-2014

Prijs kwaliteit nergens beter!!!

Op en top gastvrijheid!

M. Huijnen
25-1-2011

Het verblijf bij Paul en Val was super. Ik was er een week. De gastvrijheid was buiten proporties. Niets was teveel. Ik had het hele appartement (zolderverdieping) tot mijn beschikking. Het was eenvoudig maar smaakvol ingericht en groot genoeg voor 3-4 personen. Er is een koffiezetter, TV, koelkast met onbeperkt water erin, eigen douche en toilet. Iedere ochtend een uitgebreid ontbijt met heerlijk vers brood. In de directe omgeving konden allerlei outdoor activiteiten (in de bergen en in de rivier l'Aude) gedaan worden. Op 5 minuten lopen ligt het openbaar zwembad van Axat: zeer schoon en netjes aangelegd. Naast het zwembad ligt het treinstation van Axat. Van hieruit gaat er (naast het gewone treinverkeer) ook een historische trein met een open gedeelte. Onder begeleiding van een gids rijdt de trein een mooie ronde door de provincie. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aux Quatre Saisons in Axat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aux Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.