Vakantiehuis Gîtes de Cartayrade

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Gîtes de Cartayrade

• 10Herma27-06-2014

Het was weer geweldig

We zijn weer terug gegaan naar Hendrik en Dorien :-) en wat hebben we weer genoten van hun gastvrijheid en natuurlijk de omgeving In het najaar komen we zeker weer terug.

• 9Susanne08-06-2014

Er even helemaal tussen uit!

Tijd vliegt in het mooie gebied van de Languedoc! De lente is zich volop aan het ontplooien voor iedereen die het wil zien; prachtige bloesems, wilde narcissen, violen, konijntjes, herten etc. etc. Met de wandelschoenen aan ben je binnen korte tijd op de prachtigste plekken! Al met al dus een goed concept voor een fijne vakantie. in de gîte kun je je warmen aan de houtkachel en de gastvrijheid van Hendrik en Dorine. Een echte aanrader voor de natuurliefhebber!

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Patricia04-03-2014

Heerlijk thuiskomen in de natuur

Hendrik en Dorine geven je het gevoel dat ze je buren zijn. Zeer gastvrij en rustgevend. Het eten is ook zeker een aanrader.

Gereisd in januari 2014

• 9Aart Hiensch19-01-2014

Heerlijke plek

Geweldige plek, geweldige gastvrije en sociale gastheer en vrouw! Terug naar de natuur maar toch van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader voor natuurliefhebbers en rustzoekers, terwijl de mooie culktuur in de omgeving niet ver weg is

• 10Sucha19-01-2014

geweldige plek!

Geweldige mensen, prachtige omgeving en heerlijke verblijven. Ook voor je rust naast actieve vakantie een prima plek! Super vakanties hier

• 9Nadine Angenent18-01-2014

Hartverwarmend & Inspirerend!

Een prachtige plek, midden in de bergen! Om in weg te dromen! We zijn ontzettend vriendelijk ontvangen door de eigenaren Hendrik en Dorine! Na een lange reis met de auto stond er heerlijke wijn en Franse kaas voor ons klaar.... De omgeving is werkelijk prachtig! We zijn er vaak doorheen gereden en elke keer zagen we weer nieuwe dingen. Adembenemend. Voor de boodschappen moet je wel een middag uittrekken, maar ach je hebt vakantie! Ik heb de inrischting niet zo'n hoog cijfer gegeven omdat het mijn smaak niet is. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Overigens vind ik de inrichting van de safaritent wel erg mooi!

• 6Herma14-01-2014

Voor natuurliefhebbers en rustzoekers

Zeer centrale ligging midden in de prachtige natuur. Hele aardige en behulpzame gastheer en vrouw. Een echte aanrader voor de wandelaars onder ons, waarbij vermeld mag worden dat huisdieren ook welkom zijn. Cultuur en strand zijn onder handbereik. In het pittoreske huisje is het heerlijk toeven bij de warme houtkachel. Het douchen is een geweldige ervaring alleen daarom is het al een bezoek waard en wij komen dan ook zeker weer een keer terug. (Ook om Luna te knuffelen)

Gereisd met partner in september 2013

• 9Bea14-01-2014

één met de natuur en de bergen

Op Cartayrade is het prima vertoeven. Frisse lucht, schoon water en een gastvrije ambiance. Dorine en Hendrik maken het iedereen gezellig naar de zin ! Leuke, schone huisjes van alle gemakken voorzien en ingericht met oog voor détail. Wandeltochten, stadjes, zwemmen in het meer én de Franse keuken ! Ook sinds 2013 te boeken : een práchtige safaritent naast de beek.

Gereisd met vrienden in april 2013

Vakantiehuis Gîtes de Cartayrade info