Reviews over Avène

Het was weer geweldig

Herma,
    27-6-2014

We zijn weer terug gegaan naar Hendrik en Dorien :-) en wat hebben we weer genoten van hun gastvrijheid en natuurlijk de omgeving

In het najaar komen we zeker weer terug.

Er even helemaal tussen uit!

Susanne,
    8-6-2014

Tijd vliegt in het mooie gebied van de Languedoc! De lente is zich volop aan het ontplooien voor iedereen die het wil zien; prachtige bloesems, wilde narcissen, violen, konijntjes, herten etc. etc. Met de wandelschoenen aan ben je binnen korte tijd op de prachtigste plekken! Al met al dus een goed concept voor een fijne vakantie. in de gîte kun je je warmen aan de houtkachel en de gastvrijheid van Hendrik en Dorine. Een echte aanrader voor de natuurliefhebber!

Heerlijk thuiskomen in de natuur

Patricia,
    4-3-2014

Hendrik en Dorine geven je het gevoel dat ze je buren zijn. Zeer gastvrij en rustgevend. Het eten is ook zeker een aanrader.

Heerlijke plek

Aart Hiensch,
    19-1-2014

Geweldige plek, geweldige gastvrije en sociale gastheer en vrouw!

Terug naar de natuur maar toch van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader voor natuurliefhebbers en rustzoekers, terwijl de mooie culktuur in de omgeving niet ver weg is

geweldige plek!

Sucha,
    19-1-2014

Geweldige mensen, prachtige omgeving en heerlijke verblijven. Ook voor je rust naast actieve vakantie een prima plek!

Super vakanties hier

Avène scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews