Vakantiehuis Mas de Rey

Vakantiehuis Mas de Rey
9,5

10 tips over Vakantiehuis Mas de Rey

K.vroon@ kpnplanet.nl, 8-6-2015
Uzes, erg mooi sfeervol plaatsje. Met 2x per week een regionale markt, romantische pleintjes, leuke restaurantjes.
Frans, 21-5-2015

Uzes is een leuk stadje met mooie pleintjes en terrasjes.

Pont du Gard is dichtbij en de moeite waard.

Marion Vroomans, 14-8-2014
De Mas de Rey ligt in de buurt van het stadje Uzès, de moeite waard om te bezoeken, zeer sfeervol, leuke winkeltjes, terrassen en restaurants.

Dorien, 6-8-2014
Uzès is een erg leuke stadje op slechts enkele kilometers van Mas de Rey.
Janneke Ooijevaar, 27-7-2014
Trudy en Bouwe zijn hele hartelijke mensen en prima gastvrouw/heer. De table d'hotes was uitstekend en heel gezellig.
Marijn, 29-4-2013
Uzes is een prachtig frans dorpje met een markt op zaterdag. Tip: koop streekproducten en kook de lekkerste gerechten. Leven als god in Frankrijk.

Alie, 8-1-2013
Probeer fietsen te huren en verken de omgeving per fiets.
Fam. Lansbergen, 17-9-2012
De kinderen (4, 6 en 9 jaar) vonden het Haribo-museum erg leuk en Pont du Gard vonden ze ook erg indrukwekkend. Het middeleeuwse Les Baux de Provence is ook een absolute aanrader.
Bram Beun, 31-5-2012
accomodatie 3 km van Uzes, een schitterende middeleeuwse stad met een niet te missen markt op zaterdag
Marja ancher, 19-5-2012
De nieuwe eigenaren hebben alles in huis om het je naar de zin te maken. De table d'hote is ook een echte aanrader met deze gastvrije Bouwe en Trudy.