Géén boekingskosten

• 9.6Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

142 Reviews over Mas de Rey

• 9Jolanda02-09-2022

Prachtige accommodatie maar niet gastvrij

Deze Gites zien er werkelijk prachtig uit! Wij verbleven in Gite Van Gogh. Een zeer ruime accommodatie met 3 grote slaapkamers. Alles erop en eraan. Wij miste wel de aanwezigheid van airco. Want in de zomer is het er erg warm. Zwembad is netjes met fijne bedjes. Wat mij wel tegen viel was de gastvrijheid. Wij waren iets te vroeg en werden niet vriendelijk ontvangen. We mochten niet eens alvast gebruik maken van het zwembad (waar niemand was dus zou niemand in de weg zitten). Uiteindelijk werd er gemeld dat de gite klaar was en de sleutel in het slot zat. Geen rondleiding of info, niets. Tijdens onze week kwam er geen vriendelijk praatje. Prachtige omgeving maar de beheerders kunnen er iets mooiers van maken door wat meer interactie met hun gasten wanneer men dat wil. Een leuke bbq of borrel 1x per week voor gasten bijvoorbeeld ter introductie van de accommodatie en omgeving.

• 10Natuur
  • 10Denis MALZAC03-08-2020

Lieu magique

Nous n'avons passé qu'une semaine mais nous serions bien restés plusieurs semaines tant le lieu est merveilleux et l'accueil des propriétaires très chaleureux. L'appartement est grand et très confortable, bien équipé avec une décoration de très bon goût. L'environnement est reposant et calme. La piscine est très agréable pour farnienter.

• 9Philip van der Valk18-08-2018

Wonderful place

We had a wonderful stay at Mas de Rey. Trudy and Bouwe managed to create a wonderful place close to Uzès.

The place has a large garden, due to which each appartment has its own privacy. It also has a well equiped and clean pool with enough sunbeds.

We stayed in the Rodin appartment, which was very nicely decorated, very clean and well equiped.

Would certainly recommend attending the table d’hôtes when it is hosted. Trudy and Bouwe served good food & wine and were also good company.

All-in-all, we would certainly recommend staying at Mas de Rey. Would love to stay here again.

• 10Familie Cardinaal - de Bruijn05-08-2018

Heerlijke plek!

Bij aankomst ontspanden we meteen, door de omgeving, de gites en vriendelijke ontvangst wisten we meteen dat we het heel fijn zouden hebben. Heerlijk zwembad, onze gites van Gogh was compleet, fijne badkamers, heerlijke bedden, goeie complete keuken, lekker balkon met super uitzichten en luiken die een beetje de hitte buiten hielden. Veel privacy doordat het kleinschalig is en gezellige table des hotes op woensdag! De kinderen hebben zich enorm vermaakt met andere kids, op jeu de boules baan, tafeltennis, kabelbaan, boomhut en genoeg verstop plekken. Zwembad is afgezet, maar onze jongste van 4 wist het zelf open te maken. Heerlijke ligbedden bij zwembad. Uzès is een super stadje en het strand Montpellier is op een uurtje rijden een aanrader.

• 10Van beylen22-07-2018

Vakantie in de volle betekenis, aangenaam stijlvol

Mas vol charme toch zeer persoonlijk. Alle voorzieningen aanwezig binnen en buiten. Verzorgde omgeving. Zeer aangename eigenaars die je tips geven omtrent restaurants, uitstapjes. We genoten van héérlijk table d'hotes. Ook onze hond (Schotse terriër) was welkom. Bedankt Trudy en Bo

• 10Koen18-06-2018

Prachtige omgeving, geweldige accommodatie!

Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een heerlijke vakantie: rust, ruimte, privacy, de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren, een groot, schoon en schitterend ingericht appartement dat van alle gemakken is voorzien, een buitenzwembad en een prachtige tuin, en een geweldige omgeving met veel bezienswaardigheden. Wij komen zeker terug!

• 10Fam Bosman18-06-2018

Super! Gaan absoluut terug!

Op een geweldige locatie en een fantastisch ontvangst, je voelt je direct welkom. Omringt door een prachtig en smaakvol ingericht hebben wij een perfecte week gehad. Prettige omgeving!

• 10Fam. de Looff07-05-2018

Heerlijk, gezellig en fijn

Voor de derde keer werden we welkom geheten door Trudy en Bouwe voor een weekje relaxen op Mas de Rey. Inderdaad, voor de derde keer! En dat voor mensen die eigenlijk nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie gaan. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Het is daar zo heerlijk, gezellig en fijn dat we maar terug blijven komen. Alles was weer tot in de puntjes verzorgd door de lieve gastheer en -vrouw. En de table d’hôte was misschien wel weer het hoogtepunt, nu met een hoogstaande muzikale verrassing van een van de andere gasten en mooie gesprekken. Kortom: top!

• 10Pauline03-05-2018

Een absolute aanrader!

Een absolute aanrader! Als je hier verblijft dan voelt het als paradijs op aarde! Een heel mooi en sfeervol ingericht appartement waar het je aan niets ontbreekt. Lieve ontvangst door gastheer en gastvrouw. Schoon, heerlijke bedden en lekkere douche! Verder geeft het landgoed rondom de Mas heel veel rust en vrijheid om te kunnen ontspannen. Het zwembad ligt er ook prachtig bij met veel ligbedden en een zalig Balinees bed! Kortom: genieten!!

• 10Stephan04-08-2017

Phantastische Ferien in einem wunderschönen MAS

sehr saubere Ferienwohnung super ruhiges Anwesen perfekt die Lage naher der Künstlerstadt Uzes mit allen Einkaufsmöglichkeiten. Bo und Trudy sind super nett und kümmen sich klasse um die Gäste

Vakantiehuis Mas de Rey info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Mas de Rey, F-30700