Vakantiehuis Mas de Rey

139 reviews over Vakantiehuis Mas de Rey in het Nederlands

Heerlijke plek!

Familie Cardinaal - de Bruijn
5-8-2018

Bij aankomst ontspanden we meteen, door de omgeving, de gites en vriendelijke ontvangst wisten we meteen dat we het heel fijn zouden hebben. Heerlijk zwembad, onze gites van Gogh was compleet, fijne badkamers, heerlijke bedden, goeie complete keuken, lekker balkon met super uitzichten en luiken die een beetje de hitte buiten hielden. Veel privacy doordat het kleinschalig is en gezellige table des hotes op woensdag! De kinderen hebben zich enorm vermaakt met andere kids, op jeu de boules baan, tafeltennis, kabelbaan, boomhut en genoeg verstop plekken. Zwembad is afgezet, maar onze jongste van 4 wist het zelf open te maken. Heerlijke ligbedden bij zwembad. Uzès is een super stadje en het strand Montpellier is op een uurtje rijden een aanrader.

Mas vol charme toch zeer persoonlijk. Alle voorzieningen aanwezig binnen en buiten. Verzorgde omgeving. Zeer aangename eigenaars die je tips geven omtrent restaurants, uitstapjes. We genoten van héérlijk table d'hotes. Ook onze hond (Schotse terriër) was welkom. Bedankt Trudy en Bo

Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een heerlijke vakantie: rust, ruimte, privacy, de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren, een groot, schoon en schitterend ingericht appartement dat van alle gemakken is voorzien, een buitenzwembad en een prachtige tuin, en een geweldige omgeving met veel bezienswaardigheden. Wij komen zeker terug!

Super! Gaan absoluut terug!

Fam Bosman
18-6-2018

Op een geweldige locatie en een fantastisch ontvangst, je voelt je direct welkom. Omringt door een prachtig en smaakvol ingericht hebben wij een perfecte week gehad. Prettige omgeving!

Heerlijk, gezellig en fijn

Fam. de Looff
7-5-2018

Voor de derde keer werden we welkom geheten door Trudy en Bouwe voor een weekje relaxen op Mas de Rey. Inderdaad, voor de derde keer! En dat voor mensen die eigenlijk nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie gaan. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Het is daar zo heerlijk, gezellig en fijn dat we maar terug blijven komen. Alles was weer tot in de puntjes verzorgd door de lieve gastheer en -vrouw. En de table d’hôte was misschien wel weer het hoogtepunt, nu met een hoogstaande muzikale verrassing van een van de andere gasten en mooie gesprekken. Kortom: top!

Een absolute aanrader!

Pauline
3-5-2018

Een absolute aanrader! Als je hier verblijft dan voelt het als paradijs op aarde! Een heel mooi en sfeervol ingericht appartement waar het je aan niets ontbreekt. Lieve ontvangst door gastheer en gastvrouw. Schoon, heerlijke bedden en lekkere douche! Verder geeft het landgoed rondom de Mas heel veel rust en vrijheid om te kunnen ontspannen. Het zwembad ligt er ook prachtig bij met veel ligbedden en een zalig Balinees bed! Kortom: genieten!!

sehr saubere Ferienwohnung super ruhiges Anwesen perfekt die Lage naher der Künstlerstadt Uzes mit allen Einkaufsmöglichkeiten. Bo und Trudy sind super nett und kümmen sich klasse um die Gäste

Super leuke vakantieplek

Fleur
4-8-2017

Hele mooie, schone appartementen en omgeving!

Alles is goed, de gastvrijheid, de appartementen, het verblijf, de mensen.

Heel mooi huis op prachtige plek in Frankrijk!

Maarten & Sophie
2-8-2017

Heel mooi huis op prachtige plek in Frankrijk!

huis in omgebouwde franse hoeve is heel verzorgd en met enorm veel smaak ingericht!

ons appartement was schoon en volledig ingericht

hele nette ontvangst door eigenaren;

table d'hôtes was heerlijk en gezellig!!

echte aanrader !!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas de Rey in Arpaillarques et Aureillac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas de Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas de Rey scoort een 9.52 uit 10 op basis van 139 reviews.