Argelès-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Argelès-sur-Mer voor je op een rij gezet:

vakanties Argelès-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Argelès-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Argelès-sur-Mer

Fantastische bestemming, maar niet voor rustzoeker

fastleen,
    13-8-2018

Het is echt een supertoeristisch dorp, waar je in de late middag en de avond over de koppen kunt lopen. Maar: het is een fantastische bestemming. Een heerlijk strand, veel restaurantjes waarvan veel erg goed. En er is veel te zien en te doen in de omgeving. Ze hebben alles goed geregeld voor toeristen: treintjes naar het strand, 1-euro bussen waarmee je in de wijde omgeving naar allerlei locaties kunt. De Pyreneeën zijn vlakbij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker de moeite waard.

Annika,
    9-8-2018

Argeles plage is erg toeristisch maar daardoor wel gezellig en levendig

Het dorp argeles _ sur_ me r is een stuk rustiger.

Prima locatie om een bezoekje te brengen aan de Pyreneeën en Spanje en natuurlijk de stranden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top voor kids

Dhalia De Leeuw,
    30-7-2018

Alles is er goed dit is al de 2de keer dat ik er kom, één keer int voorjaar geweest en één keer hoogseizoen

Voorjaar is het in de winkels goedkoper heb ik de indruk. En in de winkel straat rustiger maar dat was te verwachten dat in het hoogseizoen mega druk ging zijn,

Er is veel te doen voor kids en veel te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Liesbeth van der Weide,
    30-6-2018

Arts les Sur Met is geweldig, bezoek de marktjes, echt de moeite waard, en met de auto de kustweg af naar Spanje, supermooie uitzichten, als je dan toch in Spanje bent, vergeet niet de strandjes, baantjes, dussss zwemkleding mee.

Het strand van Racou was heerlijk.

De promenade van Argeles Sur Met, moet je gewoon helemaal gewandeld of gefietst hebben, wij zijn wandelaars, maar per fiets ook superleuk, maar kijk wel uit als je op de wegen fietst in de omgeving van Argeles, houd met alles rekening, het is geen Nederland.

Bezoek ook Perpignan, leuke stad.

Vergeet ook niet naar ill le tet te gaan, daar zie je de orgels van rotsen.

Ook Spanje, wat zeker te doen is met de auto heeft zijn mooie steden, zoals Rosas, en bezoek ook daar de markten, heel anders als Frankrijk, maar o zoo leuk, heel anders als Frankrijk, hier kun je je slag slaan

Gereisd met partner in juni 2018

We gaan dit jaar weer !

frans,
    4-3-2018

Fantastische stranden (ook naturistisch) en een gezellige omgeving .

Grandioos om te fietsen langs de kust en het binnenland in.

Uitstapjes naar grote steden en naar Spanje (Barcelona bijv.) makkelijk en snel.

Toeristische voorzieningen zijn er voldoende, maar nergens lawaaiig of opdringerig zoals langs de Cote d "Azur. Voor jongeren is er wellicht wat minder te beleven dan elders. Veel disco's e.d. hebben we niet gezien.

Voor wie in geschiedenis is geïnteresseerd: veel bezienswaardigheden uit de tijd van de Katharen.

En tot slot: hele vriendelijke mensen, die je graag zien komen.

Gereisd met partner in september 2017
Argelès-sur-Mer scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1432 reviews