Argelès-sur-Mer

Reviews over Argelès-sur-Mer

Fijne vakantie plek

Ewouds,
    6-2-2019

La marende is een heerlijke camping en de prijs is heel fijn voor wat je krijgt. Alle plaatsen hebben heerlijk schaduw, iets wat wij heel belangrijk vinden in het warme zuiden. Zwembad is niet bijzonders, lekker om af te koelen, maar hey de zee is om de hoek, daar waren wij meer. Je hoort soms wat van het luna park verderop maar echt niet zo erg dat je er overlast van ondervind, ja je leeft buiten en het is een bruisend stadje. Erg veel leuke dingen in de omgeving te doen, maar ook rust vind je hier. Dan nog het sanitair....ik heb in heel mijn leven nog nooit zo'n hypermodern sanitair gezien in Frankrijk als hier. Touchscreens om door te trekken, papier aanwezig, verwarmde en niet verwarde ruimtes, binnentuin en ga zo maar door. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, van de restauratie moet niet veel verwachten, maar wij worden al heel blij van een lekker rose en een vriendelijk bediening, wil je culinair eten, ga lekker op pad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top camping

Saantje Veem,
    24-1-2019

Geweldige camping, mooi zwembad met glijbanen en lekker dicht bij het strand! En zeer belangrijk, geen herrie/luide muziek! Heerlijk genoten de twee weken die wij er verbleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Grégory,