Camping Pujol

8.1Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Argelès-sur-Mer

Op vakantie geweest naar Pujol?

8.1Fantastisch

• 6.7Eetgelegenheden

Meer camping info

63 reviews over Camping Pujol

• 6Frank Schröder11-08-2016

drukke typische Franse camping

Ga hier niet heen om Nederlanders te ontmoeten. Kun je op een hand tellen. Sanitair wordt nauwelijks onderhouden en helaas ook op deze camping waren de toiletten smerig. Verder hing er bij de receptie geen informatie voor een tel. nummer van een (huis) arts in geval van nood. Onze zoon werd flink ziek en bij de receptie konden ze ons niet helpen. M.b.v. aardige Franse overburen, konden we bij een dienstdoende avondarts in Argeles terecht.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Sanne18-03-2013

Van alle gemakken voorzien!

Een prima camping van alle gemakken voorzien. Verse broodjes in de ochtend, ruim en leuk zwembad, animatie (Frans), afhaal pizza's. Daarbij ruime plaatsen, met voldoende schaduw. Wij hebben geen last gehad van de drukke weg waar over gesproken wordt.

Onze ouders kwamen ook langs, zij zijn campings van 5 sterren gewend maar zijn na het bezoek aan deze camping om: voor hun geen luxe campings meer dit is veel leuker en gezelliger!

Voor ons voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Arjan06-08-2012

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!

Een mooi aangelegde camping met mooie plaatsen waarbij schaduw en zon aanwezig is. De plaats die wij hadden was ruim, wij hebben onze carvan, voortent en luifel opgezet met een bijzettent en hadden dan ook nog voldoende ruimte voor een grote tafel met 5 stoelen. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad en kunnen hem iedereen aanraden die een camping zoeken in Argeles

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Bert09-09-2011

Na 1 sept geen services meer

Camping Pujol in Argeles is open tot eind september, zonder enige aankondiging werden echter winkel, bakker en receptie op 1 sept gesloten. Het is ons ondanks alle afspraken met de leiding niet gelukt om te betalen. Noodgedwongen zijn we zonder betalen vertrokken. De rekening zal nog wel komen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Agnes Hartholt01-08-2010

gezellige, rustige, franse camping

Camping de Pujol is een camping waar veel Fransen hun vakantie vieren, ze zijn aardig voor de Nederlanders en op de receptie spreken ze ook Engels. Wij hadden een ruime plek waar we om hadden gevraagd met zon en schaduw, na 0.00 was het in principe rustig op de camping. er is beveiliging aanwezig het zwembad is mooi maar in het hoogseizoen propvol en helaas om 19.00u. alweer dicht. Er is geen WIFI op de camping, wat wel in de informatie stond. We hebben een prima vakantie gehad, Argeles su Mer is erg druk in het hoofdseizoen maar bij St Cyprien kun je redelijk rustig naar het strand. De omgeving is prachtig, leuke dorpjes en stadjes en een mooie natuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 828-07-2009

Mooie camping gelegen aan erg drukke weg

Camping is ruim en schaduwrijk opgezet. Plaatsen zijn niet al te groot maar voldoen. Zwembad is perfect alleen dit is gesloten tussen 12:30-15:00. Sanitair ook perfect omderhoud op heel de camping was feitelijk goed. Strand is op loop afstand rond de 1,5 km maar dan moet je wel met gevaar voor eigen leven lopen langs de druke weg.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Familie Kuipers12-08-2008

Een leuke camping

Vriendelijke begroeting, konden eigen plaats uitzoeken bij aankomst. Een plaats met veel schaduw heerlijk gewoon. Leuk zwembad met een vriendelijke en behulpzame badjuf. Leuk personeel in kleine winkel en gezellig restaurant. Meisje in de kampwinkel deed haar best om engels te spreken. Schoon sanitair. Informatieborden op camping ook in het nederlands. Gasbarbeque toegestaan. De heeft veel bomen vooral loofbomen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7marcello26-08-2007

Een leuke rustige camping waar de kinderen zichzelf goed kunnen vermaken.Voor de kinderen was er geen animatie. 's-avonds veel hangjongeren, waar helaas niets voor was. Wij hadden van deze jongeren geen last. Elke avond was er wel wat op het terras.Zeer vriendelijk personeelsleden. Helaas wel veel fransen op deze camping. De plaatsen zijn van gras en heel groot.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Yvonne06-07-2007

Schitterende camping voor mensen met kleine kinderen tot 12 jaar. Mooi zwembad met een jaccuzi,alleen bestemd voor volwassenen. Wij zijn 10 jaar lang op deze camping geweest met toen nog onze 3 kleine kinderen. Strand alleen bereikbaar met de auto. Kleine campingwinkel, maar in de buurt een kleine supermarkt. Is te voet bereikbaar. Hoog seizoen erg druk in die omgeving.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2006

1 tip over Camping Pujol

• Sanne, 18-03-2013 Rapporteren

Maak gebruik van het gratis treintje, erg handig! Wij zijn er mee naar het strand gegaan, de boulevard, het centrum en hebben er boodschappen mee gehaald. Ook ideaal om de omgeving te verkennen op de eerste dag.

0 vragen over Camping Pujol

Camping Pujol info