Appartement
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Maeva Residence Port Argelès voor je op een rij gezet:

22 reviews over Appartement Maeva Residence Port Argelès in het Nederlands

Dit nooit meer.

wouter
20-9-2014

Neem geen last-minute aanbieding bij dit complex want dan wordt je ergens in een hoekje geplaatst met een uitzicht waar je helemaal depri van wordt. Als je in de kamer zit heb je uitzicht op een muur. Als je hierover een klacht indient wordt je door het personeel uitgelachen en krijg je als antwoord 'moet je maar niet zo laat boeken en verder zit alles vol.' In de 3e week van september???

Gereisd met partner in januari 2014

Geweldig appartementencomplex

Mireille
28-7-2014

Alles aan deze locatie is mooi en schoon en alle mensen even vriendelijk. De kamer, de receptie, het uitzicht, de bergen, de dorpen eromheen, het zwembad, de ligstoelen, de haven, het dorp zelf, de excursies op zee, de ontelbare restaurantjes, alles is even adembenemend. En... de allerlekkerste bakker op loopafstand :-)

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtig appart

Nick
31-12-2012

Drie jaar terug met vrienden naar Résidence Port Argelès geweest. Er is op de kamers helemaal niets aan te merken. Alles wordt netjes onderhouden.

Het personeel kan alleen wel iets meer de best doen om met je mee te denken. Zo maken ze gebruik van armbandjes bij het zwembad die je wel eens kan vergeten. Zelfs wanneer ze ons herkenden van de dag ervoor moesten we de armbandjes boven gaan halen omdat we anders niet mochten zwemmen.

Daarnaast is er nog een negatief punt en dat is de geografische ligging. Het is gewoon een heel eind naar de dichtstbijzijnde supermarkt. De enigste oplossing voor het versjouwen van al je boodschappen was om een boodschappenkarretje mee te nemen. De locatie opzich daarin tegen is weer grandioos mooi.

De sfeer in de stad Argeles is gewoon heel erg leuk. De plaatselijke bevolking is ook gewoon heel erg aardig. De mogelijkheden om te stappen zijn dan wel niet te vergelijken met Albufeira en Marmaris maar voor de beginners is het leuk inkomen.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 11 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zoals alle pierre et vacances appartementen

scheveningers
2-8-2012

centraal gelegen, grenst aan de haven en strand is 5 minuten lopen. supermarkten zijn idd verder weg (moet je een auto voor hebben), er is wel een duurdere supermarkt op loopafstand in de haven, mooi uitzicht, veilige omgeving er is security toezicht, zeer behulpzame receptie, prijs kwaliteit verhouding is ok, geen restaurant wel ontbijtmogelijkheden. Vele bakkertjes en restaurants in de buurt. Wel veel fransen en weinig nederlanders, vonden wij niet erg

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Wij hebben hier een leuke tijd doorgebracht. De kamers zijn ruim genoeg, voorzien van alle faciliteiten. Bij appartement ligt een zwembad en de zee ligt op 10 minuten loopafstand. Appartementencomplex ligt aan een gezellig haventje met winkels en restaurants.

Gereisd met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

M.E.
28-6-2011

Vlakbij het strand en het stadje. Voldoende ruimte, hoewel 2 van de 4 op de slaapbank in de kamer moesten slapen. Hierdoor was alleen nog de eettafel beschikbaar om aan te zitten. Met lekker weer geen probleem, maar bij regen misschien vervelend.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Heerlijke tijd!

Roos
28-3-2010

Met 4 meiden hebben wij hier 11 dagen gezeten! Het was een mooi, schoon en ruim appartement. We hebben hier heerlijk kunnen feesten! Daarna ook lekker slapen, want het complex zat niet middenin het centrum. Het lokale bakketje heeft het in de ochtend erg druk! Maar de broodjes zijn daar dan ook fantastisch. Een dagje Barcelona is ook goed te doen!

Gereisd met vrienden in juli 2008

super vakantie!

Cato
11-12-2009

Ik ben met 5 meiden geweest en we hebben echt de tijd van ons leven gehad. Het haventje is erg gezellig en het ligt dicht bij het strand! Het uitgaan vond ik iets minder, geen airco in de discotheken en vloerbedekking op de grond. Daarom hebben we een utistapje naar Lloret gemaakt om nog even goed los te gaan! Argeles heeft ene hele mooie boulevard en het ziet er allemaal heel verzorgd uit. De supermarkt is ver lopen en als je dan thuis komt met zware flessen ben je wel kapot. Het appartement was fijn, elke ochtend ontbijten op het balkon en aardige mensen!

We zijn nu opzoek naar een plek die op Argeles lijkt maar dan met iets betere uitgaansgelegenheden..

Gereisd met vrienden in Fri Dec 11 2009 18:52:49 GMT+0000 (UTC)

Ik heb 15 dagen in Port Argeles gezeten met de jongerenreis beachmasters. ik zat samen met mijn zus en vriendin in 2 kamer app. voor 5 personen. App was mooie schoon, best ruim, en mooi uitzicht vanaf het balkon. Nadeel was idd, de 2 kookpitten. de pannen paste er niet samen op.. Dat was voor ons het enige - puntje, ondanks dat hebben we er nog redelijke een aantal maaltijden mee kunnen koken.

Personeel was zeer vriendelijk, spraken goed Engels. Als er wat was kwamen ze direct helpen. Centrum was verder dan we gedacht hadden. Maar wel goed te doen. G20 (AH) is een aanrader om boodschappen te doen, aangezien de winkeltjes op de boulevard redelijk prijzig zijn.

Ik heb mijn 2 weken prima naar mijn zin gehad in Port Argeles.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Aanrader!

Linda van Lieshout
3-8-2009

Dit appartementencomplex ligt in de haven van Argeles-sur-mer op 5-10 min. lopen van het strand en 15-20 min. van het centrum. In de haven zijn genoeg restaurantjes om de hele vakantie uit eten te gaan, verschillende souvenirwinkeltjes en een paar bakkertjes. Voor een goede supermarkt (G20) moet je wat verder lopen. Het uitzicht over de haven en de bergen is erg mooi. 's Avonds is het (in tegenstelling tot in het centrum) lekker rustig. Het strand aan de kant van de haven is ook veel minder druk dan ter hoogte van het centrum. De kamers waren erg ruim, schoon en comfortabel ingericht. Er is zijn veel spullen voor in de keuken aanwezig. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Het zwembad is schoon en vrij groot. Naast Nederlandse jongeren zitten er vooral veel Franse gezinnen in het complex. Banaanvaren op de zee en canyoningen in de pyreneeen zijn echte aanraders! Ook de schuimparty in de grootste openluchtdisco van Zuid-Frankrijk (indigo in Collioure) was erg leuk!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maeva Residence Port Argelès in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maeva Residence Port Argelès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.