Camping Les Pins ***

7,6

20 reviews over Camping Les Pins in het Nederlands

Rustige vakantie

Ron, 1-10-2017

Wij vinden de ligging t.o.v. Strand en centrum perfect. De douches kunnen met name de wanden wat beter schoongemaakt worden en misschien iets aan de stank worden gedaan. De wifi is goed maar te duur. Jammer dat zowel op de camping als in't centrum niet alles tot eind september open is.

Mooie camping, jammer dat hetin de avond zo'n herrie is

Marcel RUTTEN/BES, 6-9-2017

Mooie camping, jammer dat hetin de avond zo'n herrie is. De muziek komt van 3 kanten, eigen camping , naast gelegen camping en hotel. Het geluid is echt hard en duurd elke avond tot 24:00 uur. Ook jammer dat de douche maar tot 22:00 uur open is. Als deze 'problemen er niet waren gingen we zo weer naar deze camping

Super!

André PULLEN, 29-7-2017

Heel fijn verblijf gehad. Strand, supermarkt, bakker en terrasjes ECHT op loopafstand. Enig minpuntje is dat je niet naar je kampeerplaats begeleidt wordt. Duurt een paar dagen voor je de indeling op de camping door hebt, bewijzering op de camping kan beter. Op enkele gedeelten van de camping mist een lichtpunt. Op deze details na verder helemaal super!

Uitstekend

Chiel DE VETTER, 6-7-2017

Prettige omgeving. Verrassend vanaf drukke straat naar de rust en natuur van de camping

Wifi is duur; op veel campings hoef je niets te betalen.

Pieter VAN CRUCHTEN, 28-6-2017

Vooruitgang in totaal aanleg.

Ook personeel (bar) Suelia moeten honden aan de lijn houden.Drol voor caravan .

Aandag voor poetsen!

Fijne camping

neu_rie, 2-8-2016

Wij hebben 2 fijne weken gehad. De camping was in juni al redelijk gevuld. De camping ligt aan een drukke straat maar iets achteraf waardoor wij er niet veel van merkten. Het voordeel is dat je alle winkels om de hoek hebt. Ook de zee is dichtbij. Het is een groene camping met veel bloemen. Wij hadden een mooie ruime plek. Het 1e toilet gebouw is wat gedateerd maar de doucheruimte was nieuw. De schoonmaak ervan was redelijk. Lekker zwembad.

Super camping!

Lisette, 28-8-2015

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad op deze camping. De plek is ruim en netjes. Wij konden met gemak onze 6 persoonstent kwijt en hadden dan nog voldoende plek over voor de kookspullen, tafel met stoelen, auto en speelruimte voor de kinderen. We hebben geen last gehad van luidruchtige jongeren/buren. Zeer gemoedelijke sfeer. Zwembad is netjes en er is toezicht. Sanitair was netjes. Personeel in het barretje was erg vriendelijk. Ze deden hun best Engels te spreken. In het barretje kon je 's morgens ook vers stokbrood krijgen. Ligging van de camping is ideaal. Snackbar, bakker, supermarkt en wasserette op max 5 minuten lopen. Ook zijn de winkels, het strand en de boulevard met restaurantjes op loopafstand. Het is een ideale uitvals basis om de mooie dorpjes en kastelen in de omgeving te ontdekken. Zowel de kinderen als wijzelf hebben genoten! Wij komen zeker terug naar deze omgeving en zullen dan zonder twijfel weer voor deze camping kiezen!!

Heerlijke camping. Een ster te weining

ruurtje, 24-6-2015

Deze camping was na een stoffige, droge ervaring op vorige camping een verademing. Groene gras plekken. Heerlijk de ruimte. Vriendelijk personeel. Ieder plekje bloemig of bloeiende struiken. Prachtige bloemenperken. Eenvoudig maar schoon sanitair. Kindvriendelijk. Vijf heerlijke dagen gehad. Aan uitgang camping vers brood. Snackbar. En intermarché aan overkant. Strand op loopafstand zo ook het gezellige stadje. Top locatie.

Lijkt op jongeren camping

van Dijk, 22-8-2014

Toiletten hebben geen wc-bril en zijn vies. Overdag, 's avonds en midden in de nacht luid zingende, schreeuwende jongeren op de camping. Net een jongerencamping. Er is geen security op de camping om dit in de gaten te houden. Blijkbaar mag alles.... Personeel receptie is niet vriendelijk. Animatie voor de kinderen is in het Frans. Kampeerplaats is te duur voor wat je krijgt; € 65,00 per nacht. Deze camping nooit meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Pins voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pins in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Pins scoort een 7.63 uit 10 op basis van 410 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: