Hotel Les Mouettes la Corniche

Hotel Les Mouettes la Corniche
8,9

• Sfeer in stad9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Les Mouettes la Corniche voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Les Mouettes la Corniche in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super plek, op loop afstand van het strand

R.Dietrich
24-6-2017

Mooie locatie buiten het drukke Argeles sur Mer.

Niet al te groot hotel met heerlijke kamers en een leuk zwembad met fantasties uitzicht.

Prima ontbijt, en een goede lunch.

Voor het diner moet je helaas ergens anders naartoe, maar dat is geen probleem .

Beneden aan het strannin la Racou zijn heerlijke restaurantjes.

We gaan zeker nog eens terug wanneer we in de buurt zijn, of op weg naar Spanje.

Wederom zeer goed en prettig hotel

Bas
15-9-2016

Dit jaar voor de 4e keer dit hotel bezocht. Ditmaal met onze dochter van 2 die zich uitstekend heeft vermaakt in het hotel, met de de faciliteiten als de speeltuin en natuurlijk het zwembad. Daar was ze niet uit weg te slaan.

Zeer goed

10-8-2016
  • Sfeer in stad10

Zeer goede service en vriendelijke bediening cq staf

Wederom zeer goed!

Bas
5-9-2015

Voor de 3e keer waren wij dit jaar bij Les Mouettes en zoals elk jaar weer zeer goed. Aandachtspuntje blijft het internet, dit was met name 's avonds zeer traag, maar ook hiervoor was bij de receptie een noodoplossing beschikbaar.

Elk jaar wordt het hotel mooier en beter en zo ook dit jaar weer. Ik kan deze accomodatie iedereen aanbevelen.

Wat een fantastisch hotel. aanvankelijk geboekt voor 1 nacht en uiteindelijk bijna een week verbleven. Op een rustige plek tussen Argeles sur mer en Coulioure in met fantastisch uitzicht over de Middellandse zee. (zie foto's)

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Proberen met alles te helpen. Het hotel beschikt niet over een restaurant voor avondeten, wat je weer de vrijheid geeft om ofwel in 5 minuten naar Coulioure of binnen 5 min. naar Argeles te rijden. Als je de receptie vraagt dan hebben ze allerlei tips van lekkere restaurants en als je wilt reserveren ze ook nog voor je.

Het hotel is verder van alles voorzien. Van Spa tot groot zwembad, ontbijt, lunch, bar, verzin het en ze hebben het. Parkeren op een eigen afgesloten parkeerterrein. Gratis WiFi door het hele hotel. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel en we gaan zeker nog een keer terug en een aanrader voor iedereen die rust wil en toch overal dichtbij wil zitten!

2008

Mooi hotel

V. Knegtmans
7-8-2008

Dit kleine hotel ligt wat buiten het centrum op de weg tussen Argeles en Collioure. Mooi uitzicht op de zee. Goede kamers. Makkelijk parkeren. Wel goed ontbijt, verder geen restaurant, maar er zijn er genoeg in Argeles. Lid van Logis de France. Vaak zijn dit kleine sfeervolle familiehotels met persoonlijke aandacht. Dit is een wat duurdere.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Mouettes la Corniche in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Mouettes la Corniche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Mouettes la Corniche scoort een 8.87 uit 10 op basis van 100 reviews.