Camping Les Galets

11 reviews over Camping Les Galets in het Nederlands

Fijne camping!!!

Harrie
5-7-2018

Voor de vierde keer vakantie gevierd op Les Galets . We hebben het weer heerlijk gehad. Vriendelijke medewerkers en een heerlijk zwembad. Prachtige omgeving.

Zozo

mieke
2-8-2014

We hebben gecampeerd in Les Galets met onze eigen caravan, met onze 2 kindjes van 2 en 4. Dit domein ligt in een straat vol met vakantieparken de ene na de andere. Supertoeristisch. Camping ligt nog een eindje van de stad. Leuk en erg mooi aflopend zwembad, geen glijbaan aanwezig. Klein winkeltje aanwezig, en lekker restaurant. Sanitair wordt gebruikt vr campinggasten en zwembadgasten, dus staat is niet goed. Niet erg verzorgd. Park heeft 20tal campeerplaatsen en voor de rest huisjes, plekken zijn heel erg klein voor onze grote caravan. Ook kleine straatjes vr je caravan. Animatie was voor ons te. Te luidruchtig, mini disco start om 21u s avonds! Voor ons was dit echt veel te luid en te laat. Niet vr herhaling vatbaar met kleine kids.

fantastische camping!!!

ria best
27-7-2012

wij waren er in de maand juni, en hadden een mobiel-home gehuurd. een prima camping, mobiel-home was prima, weinig nederlanders, maar dat vinden wij niet erg, je bent tenslotte in frankrijk, en heel erg prettig dat er nederlands bij de receptie is !! super chantal, wij komen zeker terug.....

Super camping!

thessa koenraad
8-3-2011

Ik ben hier al zeker 3x geweest en blijf terugkomen, gezellige en rustige camping, goed eten, entertainment en heel vriendelijk personeel!Niet al te groot zwembad maar de zee is op loopafstand. Ook is er een nederlandse receptioniste wat erg handig is!(salut chantal!)

Wel veel fransen maar ik vind het juist wel lekker om op een niet vernederlandse camping te zitten, ook zijn de plekken mooi aangelegd en wordt alles goed bijgehouden. Voldoende ruimte in ieder geval. Ook niet te ver van het centrum waar het echt fantastisch is, vooral s'avonds!

Kortom een aanrader!

Begin augustus met mijn broertje (hij 25, ikzelf 28) op deze camping geweest. Plaatsen voor de tent zijn en afgescheiden door heggen. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt, maar je kunt soms pech hebben met mensen die voor je douchen...

Niet al te groot zwembad, wij zijn alleen op het strand geweest. Personeel is bijzonder vriendelijk, het oudere personeel stimuleert het jongere personeel om hun Engels te oefenen. Er is ook dagelijks een Nederlands personeellid aanwezig. Argeles op 5 km afstand, in heel Argeles rijdt er geen taxi die je na het laatste treintje thuis kan brengen. Dus dan óf lopen, óf met de auto (maar dan geen bier) óf op tijd naar huis. Vonden wij niet handig. Argeles zelf is retetouristisch, maar wel gezellig. Dagje naar Collioure geweest, zeker een aanrader. Al met al een prima vakantie.

Leuke camping

Desiree
11-8-2009

Erg leuke camping, jammer dat het zo Frans gericht is.

Ondanks dat hebben wij ons heel goed vermaakt, de kinderen (5 en 11) konden zich heel goed redden hier.

Volgend jaar gaan we zeker weer, en dan niet 2 maar 3 weken.

Goede camping, meest Fransen

G. Faber
7-8-2009

Nette camping, meest Fransen, dus als Nederlanders sta je wel een beetje in je "eentje" niet zo leuk voor de kinderen, want die hebben geen vriendjes/vriendinnetjes om mee te spelen. Geen al te grote camping, meest verhuur. Eerste week erg lawaaiig! Maar na klacht werd het beter, leuk zwembad, campingplaatsen zijn ook goed.

volgend jaar weer

Corry
6-8-2009

we zijn dit jaar naar les galets geweest in een chalet. We waren heel tevreden. huisje was niet groot maar compleet ingericht, schoon en de bedden waren goed. Leuke camping met een mooi zwembad, dicht bij het strand. Onze kinderen (8 en 9) hebben zich prima vermaakt. Camping winkel was niet groot maar aan de overkant bij Le Solei zijn allerlei winkels waar je van alles kan kopen.

gezellige camping

jeremy
1-8-2009

gezellige camping, niet te ver van het strand met een leuk zwembad.

saai

mai
19-7-2009

wij zijn in juli naar galets geweest we vonden de camping wel ok maar zeker

geen 4 sterren ook zitten er alleen maar fransen met hun eigen cultuur wij hadden

een meer internationale camping verwacht er werd ook niks georganiseerd niet voor de kids n niet s'avonds ook is het speelterrein de tafeltennis etc. erg verouderd er wordt veel aandacht aan jeu de boules besteed heel saai dus hebben we ons aardig verveeld op

de camping en zijn wat vaker elders dingen gaan doen. terug komen wij hier zeker niet meer. argelés is wel erg mooi vooral t nabij gelegen coullioure is geweldig sprookjesachtig. argelés heeft leuke winkels en vele restaurants wel hebben wij de catalaanse invloeden erg gemist.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Galets in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Galets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Galets scoort een 8.83 uit 10 op basis van 166 reviews.