Camping Les Galets

Camping Info

Meer campinginfo

348 reviews over Camping Les Galets

• 7Félicité05-08-2019

We hebben genoten! Voor herhaling vatbaar. Goed animatie voor alle leeftijden, sporten elke dag. Vooral de aqua jogging werd elke dag met humor en positief energie gegeven. dank aan de aqua jogging instructeurs. We gingen elke dag naar de aqua jogging met veel plezier, was heel goed. De avond animatie en de camping feesten waren top. Heel erg bedankt.

• 6Eetgelegenheden

• 7Félicité05-08-2019

• 6Eetgelegenheden

• 9Dutchman26-07-2019

Top,!!

Heerlijk verblijf op een mooie camping. Hartelijk ontvangst door Chantal.(Nederlandse) Zeer behulpzaam bij vragen of wat dan ook.

• 8Willem09-07-2019

nvt

Prima camping, mooie omgeving, vriendelijk personeel, niet te groot, goed verzorgd en prima accommodatie. Bedankt Willem en Marja.

• 2018
    8Stephan12-09-2018

Goede fijne camping

Fijne ligging mooie omgeving, komen hier al jaren.

• 9Harrie05-07-2018

Fijne camping!!!

Voor de vierde keer vakantie gevierd op Les Galets . We hebben het weer heerlijk gehad. Vriendelijke medewerkers en een heerlijk zwembad. Prachtige omgeving.

• Oude reviews

7mieke02-08-2014

Zozo

We hebben gecampeerd in Les Galets met onze eigen caravan, met onze 2 kindjes van 2 en 4. Dit domein ligt in een straat vol met vakantieparken de ene na de andere. Supertoeristisch. Camping ligt nog een eindje van de stad. Leuk en erg mooi aflopend zwembad, geen glijbaan aanwezig. Klein winkeltje aanwezig, en lekker restaurant. Sanitair wordt gebruikt vr campinggasten en zwembadgasten, dus staat is niet goed. Niet erg verzorgd. Park heeft 20tal campeerplaatsen en voor de rest huisjes, plekken zijn heel erg klein voor onze grote caravan. Ook kleine straatjes vr je caravan. Animatie was voor ons te. Te luidruchtig, mini disco start om 21u s avonds! Voor ons was dit echt veel te luid en te laat. Niet vr herhaling vatbaar met kleine kids.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8ria best27-07-2012

fantastische camping!!!

wij waren er in de maand juni, en hadden een mobiel-home gehuurd. een prima camping, mobiel-home was prima, weinig nederlanders, maar dat vinden wij niet erg, je bent tenslotte in frankrijk, en heel erg prettig dat er nederlands bij de receptie is !! super chantal, wij komen zeker terug.....

• 7Staat v/h sanitair

• 10thessa koenraad08-03-2011

Super camping!

Ik ben hier al zeker 3x geweest en blijf terugkomen, gezellige en rustige camping, goed eten, entertainment en heel vriendelijk personeel!Niet al te groot zwembad maar de zee is op loopafstand. Ook is er een nederlandse receptioniste wat erg handig is!(salut chantal!) Wel veel fransen maar ik vind het juist wel lekker om op een niet vernederlandse camping te zitten, ook zijn de plekken mooi aangelegd en wordt alles goed bijgehouden. Voldoende ruimte in ieder geval. Ook niet te ver van het centrum waar het echt fantastisch is, vooral s'avonds! Kortom een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Jasmijn31-08-2010

Nette camping met bijzonder vriendelijk personeel

Begin augustus met mijn broertje (hij 25, ikzelf 28) op deze camping geweest. Plaatsen voor de tent zijn en afgescheiden door heggen. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt, maar je kunt soms pech hebben met mensen die voor je douchen... Niet al te groot zwembad, wij zijn alleen op het strand geweest. Personeel is bijzonder vriendelijk, het oudere personeel stimuleert het jongere personeel om hun Engels te oefenen. Er is ook dagelijks een Nederlands personeellid aanwezig. Argeles op 5 km afstand, in heel Argeles rijdt er geen taxi die je na het laatste treintje thuis kan brengen. Dus dan óf lopen, óf met de auto (maar dan geen bier) óf op tijd naar huis. Vonden wij niet handig. Argeles zelf is retetouristisch, maar wel gezellig. Dagje naar Collioure geweest, zeker een aanrader. Al met al een prima vakantie.

Met vrienden

0 tips over Camping Les Galets

3 vragen over Camping Les Galets

• Dominica Kappen-Blom, 08-06-2019

zwemshorts

Mogen er in het zwembad zwemshorts gedragen worden?

• Henrike, 12-11-2013

kampeerplekken

Ik zie veel foto's etc van mobile homes maar niet van kampeerplekken. Wie kan me vertellen hoe deze er uit zien, qua afmeting etc. En is de verdeling tussen kampeerplekken en mobile homes een beetje gelijk of zijn er meer huisjes aanwezig.

• Korink, 29-03-2013

reservering

Graag 5 personen mobil-home/cottage vanaf 27 juli 2 weken evt een week later ook mogelijk. Hebben jullie nog iets beschikbaar

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig