Camping Les Galets

12 reviews over Camping Les Galets in het Nederlands

Goede fijne camping

Stephan
12-9-2018

Fijne ligging mooie omgeving, komen hier al jaren.

Gereisd Anders in september 2018

Fijne camping!!!

Harrie
5-7-2018

Voor de vierde keer vakantie gevierd op Les Galets . We hebben het weer heerlijk gehad. Vriendelijke medewerkers en een heerlijk zwembad. Prachtige omgeving.

Gereisd Anders in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zozo

mieke
2-8-2014

We hebben gecampeerd in Les Galets met onze eigen caravan, met onze 2 kindjes van 2 en 4. Dit domein ligt in een straat vol met vakantieparken de ene na de andere. Supertoeristisch. Camping ligt nog een eindje van de stad. Leuk en erg mooi aflopend zwembad, geen glijbaan aanwezig. Klein winkeltje aanwezig, en lekker restaurant. Sanitair wordt gebruikt vr campinggasten en zwembadgasten, dus staat is niet goed. Niet erg verzorgd. Park heeft 20tal campeerplaatsen en voor de rest huisjes, plekken zijn heel erg klein voor onze grote caravan. Ook kleine straatjes vr je caravan. Animatie was voor ons te. Te luidruchtig, mini disco start om 21u s avonds! Voor ons was dit echt veel te luid en te laat. Niet vr herhaling vatbaar met kleine kids.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische camping!!!

ria best
27-7-2012

wij waren er in de maand juni, en hadden een mobiel-home gehuurd. een prima camping, mobiel-home was prima, weinig nederlanders, maar dat vinden wij niet erg, je bent tenslotte in frankrijk, en heel erg prettig dat er nederlands bij de receptie is !! super chantal, wij komen zeker terug.....

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping!

thessa koenraad
8-3-2011

Ik ben hier al zeker 3x geweest en blijf terugkomen, gezellige en rustige camping, goed eten, entertainment en heel vriendelijk personeel!Niet al te groot zwembad maar de zee is op loopafstand. Ook is er een nederlandse receptioniste wat erg handig is!(salut chantal!) Wel veel fransen maar ik vind het juist wel lekker om op een niet vernederlandse camping te zitten, ook zijn de plekken mooi aangelegd en wordt alles goed bijgehouden. Voldoende ruimte in ieder geval. Ook niet te ver van het centrum waar het echt fantastisch is, vooral s'avonds! Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2010

Nette camping met bijzonder vriendelijk personeel

Jasmijn
31-8-2010

Begin augustus met mijn broertje (hij 25, ikzelf 28) op deze camping geweest. Plaatsen voor de tent zijn en afgescheiden door heggen. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt, maar je kunt soms pech hebben met mensen die voor je douchen... Niet al te groot zwembad, wij zijn alleen op het strand geweest. Personeel is bijzonder vriendelijk, het oudere personeel stimuleert het jongere personeel om hun Engels te oefenen. Er is ook dagelijks een Nederlands personeellid aanwezig. Argeles op 5 km afstand, in heel Argeles rijdt er geen taxi die je na het laatste treintje thuis kan brengen. Dus dan óf lopen, óf met de auto (maar dan geen bier) óf op tijd naar huis. Vonden wij niet handig. Argeles zelf is retetouristisch, maar wel gezellig. Dagje naar Collioure geweest, zeker een aanrader. Al met al een prima vakantie.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping

Desiree
11-8-2009

Erg leuke camping, jammer dat het zo Frans gericht is. Ondanks dat hebben wij ons heel goed vermaakt, de kinderen (5 en 11) konden zich heel goed redden hier. Volgend jaar gaan we zeker weer, en dan niet 2 maar 3 weken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Goede camping, meest Fransen

G. Faber
7-8-2009

Nette camping, meest Fransen, dus als Nederlanders sta je wel een beetje in je "eentje" niet zo leuk voor de kinderen, want die hebben geen vriendjes/vriendinnetjes om mee te spelen. Geen al te grote camping, meest verhuur. Eerste week erg lawaaiig! Maar na klacht werd het beter, leuk zwembad, campingplaatsen zijn ook goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

volgend jaar weer

Corry
6-8-2009

we zijn dit jaar naar les galets geweest in een chalet. We waren heel tevreden. huisje was niet groot maar compleet ingericht, schoon en de bedden waren goed. Leuke camping met een mooi zwembad, dicht bij het strand. Onze kinderen (8 en 9) hebben zich prima vermaakt. Camping winkel was niet groot maar aan de overkant bij Le Solei zijn allerlei winkels waar je van alles kan kopen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellige camping

jeremy
1-8-2009

gezellige camping, niet te ver van het strand met een leuk zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Galets in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Galets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.