Vakantiepark Les Demeures de la Massane

7.7Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Argelès-sur-Mer

Op vakantie geweest naar Les Demeures de la Massane?

7.7Goed

• 7.3Onderkomen
  • 5.8Activiteiten
  • 5.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Les Demeures de la Massane voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

9 reviews over Vakantiepark Les Demeures de la Massane

• 8Pijlmans09-09-2013

Prima voor een week

Het bankbed in de woonkamer is te klein om met twee personen lekker te kunnen liggen en te kort als je langer dan de gemiddelde Fransoos bent.

Gratis wifi alleen rondom de receptie, in je kamer voor 25 euro per week.

Ongeveer 3 km van het strand.

Jammer dat er geen airco in de kamers was, het kan er aardig warm worden.

Verder netjes en modern ingericht, niets op aan te merken.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Vakantieganger04-08-2013

Zonnige vakantie

Een mooi aangelegd park. Wij zaten in een 2-4 persoonsappartement dit was wel aan de kleine kant vooral als je met 4 personen bent! Wij sliepen op een slaapbank. Verder zag het er allemaal schoon uit. Een groot nadeel is dat er geen airco in zit wij raden aan om iets van een ventilator mee te nemen. Het zwembad is lekker om in af te koelen jammer dat er geen luchtbed in mag. Er waren erg weinig bedjes waardoor je bij je appartement kon gaan opdrogen. Er is een restaurant maar die is eigenlijk haast nooit open je kan niet savonds even lekker wat drinken. Wij hadden geen parasol bij ons appartement wij vroegen er 1 bij de receptie maar kregen als antwoord dit hoort niet bij jullie appartement. Slechte service! Een fiets huren kost per dag 15 euro!! Veel te duur. Het is te ver om te lopen naar het strand / de boulevard er rijdt wel een treintje maar ga niet later dat 9 uur terug anders zitten de treintjes vol!! De appartementen zijn erg gehorig!! Internet kost € 25,00 per week.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Greet04-08-2013

Prima.

Het terrein ziet er goed en verzorgd uit. Parkeerplaatsen zijn er genoeg en voor welke huisje schijnt er 1 parkeerplek te zijn. Ons nummer was nergens te bekenen dus we hebben de auto maar ergens neergezet.

Helaas geen airco in de kamer wat met 38c toch wel fijn zou zijn. We hebben een ventilator gekocht anders was het niet uit te houden. Huisje was erg schoon en modern. Bij binnenkomst moet je de inboedel tellen en hier miste veel van. Als we dit niet nodig hadden werdt het niet vervangen.

De gym waar zij het over hebben stelt niets voor. Apparaten zijn slecht en bijna alles was kapot.

Fijne omgeving. Een auto is een must want alles is even rijden. Tenzij je graag met al je boodschappen bij een hoge temp de berg op fiets. We zijn 10dgn geweest maar dan heb je het wel gezien.

• 4Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2013

• 8debruines27-07-2013

mooie accommodatie, gericht op Fransen

Het nieuwe complex uit 2012 ligt aan de rand van het dorpje Argeles sur Mer Village, aan de kant van de zee. Voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Het complex heeft 3 rijen huisjes (2-laags) en 4 appartementengebouwen. De huisjes liggen rustiger, Wij zaten in een huisje met 2 slaapkamers en een slaapcambine (met stapelbed). Het appartement was zeer ruim en schoon, met een eigen tuin. Alle woningen/gebouwen liggen om het grote zwembad heen. Helaas is er geen eetgelegenheid op het complex (afgezien van de mogelijkheid om 's ochtends te ontbijten in een zaaltje). Wel komt er afentoe of een mobiel eettentje waar je pannenkoeken of patat kunt kopen, of een suikerspinkar, of een vietnamees waar je allerlei gerechten kunt kopen. Een keer in de week staan er op het complex wat kraampjes met fruit, worsten, sieraden en olijven. Minpuntjes: veel te weinig ligbedden bij het zwembad, activiteiten erg op Fransen gericht, geen vaste eetgelegenheid om iets drinken te halen of iets te eten.

• 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Joost12-05-2013

Stilletjes genieten in het zonnige Argeles

Een ideaal appartementencomplex in de nabijheid van het strand. Lekker rustig. Ideaal zwembad op het terrein en doordat er 1 uitgang is, zeer goed te doen met kinderen. Vanaf deze accomondatie geen uitzicht op het strand, wel op de omliggende bergen. Zeer goed onderhouden allemaal en goede bedden.

• 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9maarten deboever30-08-2012

fantastisch

Super vakantie overal dichtbij, maar toch rustig gelegen. supermarkten vlakbij, alles om een vakantie te doen slagen!

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7schelfhout geert22-07-2012

leuk nieuw vakantiepark

les demeures is een nieuw vakantiepark met veel beginnersfoutjes, de huisjes voor 6 personen zijn heel klein en het park is eigenlijk nog volledig in opbouw, er zijn veel te weinig ligstoelen aan het zwembad (16 voor meer dan 200 huisjes). De huisjes zijn net en leuk ingericht en het park zelf is mooi en rustig. Zullen er zeker nog eens teruggaan.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2012

4 tips over Vakantiepark Les Demeures de la Massane

• Vakantieganger, 04-08-2013 Rapporteren

Neem iets van een ventilator mee!! Eigen fietsen is ook erg handig er is veel op fiets afstand. Tropical golf is erg leuk! Bij het plaatsje port vendes gaat een treintje door de bergen naar het balkon van collioure erg mooi uitzicht! Collioure zelf is een erg mooi plaatsje ga hier wel vroeg naartoe i.v.m. Parkeerplaats! Ook kan je jet skieen in het plaatsje Sint caprien erg leuk en vriendelijk personeel!

• debruines, 27-07-2013 Rapporteren

Iedere ochtend vanaf ongeveer half 8 staat er een bakkertje bij de receptie waar je goedkoop stokbrood, chocoladebroodjes en croissants kunt kopen. Om 9 uur precies gaan de deuren van het zwembad open. Zorg dat je er direct bij bent, in een paar minuten zijn alle ligbedden bezet. Op 5 minuten rijden is een hele grote supermarkt (Intermarche). Vermijd de drukte daar op zaterdagmiddag.

• Joost, 12-05-2013 Rapporteren

Ga eens een dagje in Collioure langs, of een dagje naar Barcelona.

1 vraag over Vakantiepark Les Demeures de la Massane

• Marga, 14-02-2014 Rapporteren

slaapkamer

zit er in het 4 pers. appartement nu een aparte slaapkamer met 2 pers. bed ? of is dat een stapelbed en alleen in de huiskamer de bedbank ? Kun je echt naar de winkeltjes lopen vanuit het park ? dank je wel alvast

Vakantiepark Les Demeures de la Massane info

• BBQToegestaan