Vakantiepark Les Demeures de la Massane

FrankrijkLanguedoc - RoussillonArgelès-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Les Demeures de la Massane voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 9 reviews

7.7GoedScore uit 9 reviews
  • 5.8Activiteiten
  • 7.3Onderkomen
  • 5.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

9 Reviews over Les Demeures de la Massane

• 8Pijlmans09-09-2013

Prima voor een week

Het bankbed in de woonkamer is te klein om met twee personen lekker te kunnen liggen en te kort als je langer dan de gemiddelde Fransoos bent.

Gratis wifi alleen rondom de receptie, in je kamer voor 25 euro per week.

Ongeveer 3 km van het strand.

Jammer dat er geen airco in de kamers was, het kan er aardig warm worden.

Verder netjes en modern ingericht, niets op aan te merken.

• 7Vakantieganger04-08-2013

Zonnige vakantie

Een mooi aangelegd park. Wij zaten in een 2-4 persoonsappartement dit was wel aan de kleine kant vooral als je met 4 personen bent! Wij sliepen op een slaapbank. Verder zag het er allemaal schoon uit. Een groot nadeel is dat er geen airco in zit wij raden aan om iets van een ventilator mee te nemen. Het zwembad is lekker om in af te koelen jammer dat er geen luchtbed in mag. Er waren erg weinig bedjes waardoor je bij je appartement kon gaan opdrogen. Er is een restaurant maar die is eigenlijk haast nooit open je kan niet savonds even lekker wat drinken. Wij hadden geen parasol bij ons appartement wij vroegen er 1 bij de receptie maar kregen als antwoord dit hoort niet bij jullie appartement. Slechte service! Een fiets huren kost per dag 15 euro!! Veel te duur. Het is te ver om te lopen naar het strand / de boulevard er rijdt wel een treintje maar ga niet later dat 9 uur terug anders zitten de treintjes vol!! De appartementen zijn erg gehorig!! Internet kost € 25,00 per week.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Greet04-08-2013

Prima.

Het terrein ziet er goed en verzorgd uit. Parkeerplaatsen zijn er genoeg en voor welke huisje schijnt er 1 parkeerplek te zijn. Ons nummer was nergens te bekenen dus we hebben de auto maar ergens neergezet.

Helaas geen airco in de kamer wat met 38c toch wel fijn zou zijn. We hebben een ventilator gekocht anders was het niet uit te houden. Huisje was erg schoon en modern. Bij binnenkomst moet je de inboedel tellen en hier miste veel van. Als we dit niet nodig hadden werdt het niet vervangen.

De gym waar zij het over hebben stelt niets voor. Apparaten zijn slecht en bijna alles was kapot.

Fijne omgeving. Een auto is een must want alles is even rijden. Tenzij je graag met al je boodschappen bij een hoge temp de berg op fiets. We zijn 10dgn geweest maar dan heb je het wel gezien.

• 4Activiteiten
  • 8debruines27-07-2013

mooie accommodatie, gericht op Fransen

Het nieuwe complex uit 2012 ligt aan de rand van het dorpje Argeles sur Mer Village, aan de kant van de zee. Voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Het complex heeft 3 rijen huisjes (2-laags) en 4 appartementengebouwen. De huisjes liggen rustiger, Wij zaten in een huisje met 2 slaapkamers en een slaapcambine (met stapelbed). Het appartement was zeer ruim en schoon, met een eigen tuin. Alle woningen/gebouwen liggen om het grote zwembad heen. Helaas is er geen eetgelegenheid op het complex (afgezien van de mogelijkheid om 's ochtends te ontbijten in een zaaltje). Wel komt er afentoe of een mobiel eettentje waar je pannenkoeken of patat kunt kopen, of een suikerspinkar, of een vietnamees waar je allerlei gerechten kunt kopen. Een keer in de week staan er op het complex wat kraampjes met fruit, worsten, sieraden en olijven. Minpuntjes: veel te weinig ligbedden bij het zwembad, activiteiten erg op Fransen gericht, geen vaste eetgelegenheid om iets drinken te halen of iets te eten.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8Joost12-05-2013

Stilletjes genieten in het zonnige Argeles

Een ideaal appartementencomplex in de nabijheid van het strand. Lekker rustig. Ideaal zwembad op het terrein en doordat er 1 uitgang is, zeer goed te doen met kinderen. Vanaf deze accomondatie geen uitzicht op het strand, wel op de omliggende bergen. Zeer goed onderhouden allemaal en goede bedden.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 5delphine09-09-2012

ne jamais arriver le jour d'ouverture

nous sommes arrivés le jour de l'ouverture et nous avons vite déchanté après 1000 kms!!! l'appartement n'était pas conforme aux photos du site et il était horriblement sale! il y avait encore des travaux... et donc du bruit. le jardin était impraticable car on s'enfoncait de 20 cm tellement c'était mouillé ! j'ai trouvé 1 lame de cutter rouillée dans la pataugeoire et le carrelage pourtant neuf se décollait dans la piscine

encore plein de détails la liste serait trop longue

point positif : l'espace jeu pour les enfants

dommage que village center ne prenne pas en compte nos réclamations !!

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 9maarten deboever30-08-2012

fantastisch

Super vakantie overal dichtbij, maar toch rustig gelegen. supermarkten vlakbij, alles om een vakantie te doen slagen!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9Bouacha13-08-2012

passer de bonne vacances

Nous avons passé une très bonne semaine, l’accueil et très satisfaisants, l’environnement et propre comme les logements, la terrasse pas assez d’intimité mais cool, la piscine et agréable et propre, jacuzzi et sonna agréable, les commerce et la mer sont pas trop loin. Conclusion bien agréable

• 5Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 7schelfhout geert22-07-2012

leuk nieuw vakantiepark

les demeures is een nieuw vakantiepark met veel beginnersfoutjes, de huisjes voor 6 personen zijn heel klein en het park is eigenlijk nog volledig in opbouw, er zijn veel te weinig ligstoelen aan het zwembad (16 voor meer dan 200 huisjes). De huisjes zijn net en leuk ingericht en het park zelf is mooi en rustig. Zullen er zeker nog eens teruggaan.

• 5Eetgelegenheden

Vakantiepark Les Demeures de la Massane info