Camping Le Soleil

Camping Le Soleil
7,6

55 tips over Camping Le Soleil

Ben, 24-7-2017
Eten bij "Are y Sem" is een aanrader. Wel iets duurder, maar een aanrader is tapas voorgerecht (je kan één tapasvoorgerecht voor twee personen bestellen) en een visje als hoofdgerecht.
Serge Bernier, 12-7-2017
Een ritje door de pyreneeen met prachtige zichten
Judith, 3-9-2016
restaurant mag beter qua eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil voor je op een rij gezet:

annemiekescheffer, 28-8-2016
Bezoek Collioure! Prachtig oud dorpje, met leuke eetgelegenheden. Hier is het beter vertoeven dan is Argeles zelf.
Familie van Keulen, 28-8-2016

In de buurt opstap plek voor het treintje. Echt een aanrader om eens mee te gaan.

Collioure is een prachtige plaats die je moet bezoeken! Heel vroeg vertrekken want het is er mega druk met parkeren. Als je er tegen 9.30 bent is het goed te doen.

J.H. Estie, 5-8-2016
Aanrader voor gezinnen met kinderen maar ook voor 50 plussers die van een levendige camping houden, levendig! dus niet lawaaierig!

Janssen Lizy, 1-9-2015
Alhoewel redelijk prijzig (€ 31/€ 23), is het Afrikaans Safarireservaat in Sigean een absolute aanrader. Begeleiders van gehandicapten in een rolstoel mogen gratis binnen.
E Beemsterboer, 31-8-2015

boottochtje op zee naar spanje, coulioure, diverse markten, auto buggie huren, luna park = kermis fietsen in de bergen

wandelen, vlindertuin, glasblazerij, kortom heel veel te doen in de buurt of iets verder weg.

Manon, 26-8-2015
Dagje uit naar Collioure. Superleuk dorpje vlakbij. Wel erg druk dus lastig om je auto te parkeren.
j westrik, 23-8-2015
ga de bergen in! erg fraai. Uiteraard het stadje Collioure bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil voor je op een rij gezet: