Géén boekingskosten

• 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Le Soleil in Argelès-sur-Mer spot je allerlei nationaliteiten. Letterlijk iedereen vermaakt zich hier, want ook voor volwassenen is er animatie. Zonnen kan bij het zwembad of op het strand. Le Soleil grenst namelijk direct aan het strand. Sommige staanplaatsen zijn wat krap. Vlakbij de grens van Spanje en op 2 uur rijden van Barcelona.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

476 Reviews over Le Soleil

• 6Wilco04-09-2022

Sanitair erg verouderd

Komen al vele jaren. Camping ligt fijn aan t strand. Veel faciliteiten, zeker voor jongere kinderen. Sanitair liet dit jaar echt te wensen over. Wc gesloten, vies, te weinig schoonmaak. Wc brillen los. In douche liep water niet weg. Dag dat er geen warm water was. Er moet echt aandacht / verbetering aan t sanitair worden gedaan is niet meer van deze tijd.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Willem13-08-2022

Camping Soleil

Camping heeft mooi ligging, maar slechte en vieze toilet gebouwen, veel WC waren gesloten. Personeel spreekt alleen Frans. En veel veel Fransen en Nederlanders die er al jaren komen, waardoor er weinig tot géén contact is met andere campinggasten. Géén camping om naar terug te keren.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8B13-10-2021

Goede vakantie plek

Wij hebben een leuke vakantie gehad ondanks COVID. Onze plek voor de caravan was goed en dichtbij sanitair. Deze werd zeker 3x per dag schoongemaakt en s'nachts met de water slang schoongespoeld zonder zeep. Ontvangst bijeenkomst alleen in het Frans er zijn wel personeelsleden die Engels spreken zoals bij de info balie en receptie. Vooral een Franse camping. Luna park zorgt echt voor geluidsoverlast, als je daar dichtbij staat baal je flink denk ik. Camping is regelmatig lawaaiig, denk omdat de sterke drank al tijdens de lunch op tafel komt. Rond 20.00 is het dan feest. Om 00.00 is het weer rustig, beveiliging fiets de hele tijd langs. Zwembad aan de kleine kant om te liggen, strand is super! Winkel heeft van alles. De weg naar de camping toe is slecht begaanbaar en onverlicht. Camping is mooi onderhouden. Treintje werkt goed om overal naar toe te gaan maar fietsen kan ook. Wij vonden het ondanks de drukte een gemoedelijke camping.

• 4Stephanie24-08-2021

Dagelijks nachtlawaai en oneerlijke uitbater

• Bij aankomst moet het volledige bedrag worden betaald. De kampeerplaats moeilijk bereikbaar (3bochten van 90°), langs de kleine kant, veel aarde, stofferig. Terwijl de afmetingen van de caravan werden doorgegeven. Bleek NET naast de camping een attractiepark te zijn dat voor geluidsoverlast (attracties, joelende mensen, luide muziek en kermisomroeper) zorgde van rond 21u tot maar liefst 2u ’s nachts.Allesbehalve de rust die een mens ’s avonds zoekt, tenzij je op zoek bent naar Lloret de Mar. - Sanitair was basis en verouderd (geen luiertafel of dergelijke aanwezig). Een aantal dagen was het sanitair gesloten. (alsook het restaurant)-Een aantal keren was ook de elektriciteit onderbroken.-Bij vroeger vertrek werd helemaal niet geluisterd naar de reden (slapeloze nachten met de kinderen door alle herrie). Zoals in het reserveringscontract staat werd GEEN euro terugbetaald, zelfs de toeristenbelasting niet.
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 6KS24-08-2021

Mooi zwembad en strand maar veel geluidsoverlast

Camping heeft een prachtig zwembad en het strand is fantastisch! Het is een massale camping, daar moet je van houden. Het personeel is onvriendelijk, denkt niet mee en Engels wordt er nauwelijks gesproken. Wij stonden helaas op een plek waar we last hadden van geluidsoverlast van de kermis gelegen naast de camping. Dit duurde elke avond tot 1.00 uur!

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Monique24-08-2021

Leuke camping ! Hard achteruit

Meerdere jaren geweest in de zomer. Ervaring dit jaar is niet echt positief, wij vinden al met al dat de camping achteruit is gegaan qua onderhoud en schoonmaak. Geen of slecht onderhoud aan de groenvoorziening, ( op de plekken wel goed) maar in het centrum van de camping niet. Schoonmaak sanitair is ook echt minder dan voorgaande jaren, het is nu echt vaak vies en er is slecht onderhoud. Er zijn veel huisjes geplaatst lijkt of daar alles in is geïnvesteerd. Hondenpoep op de camping wat niet wordt opgeruimd. De " uitgaanslocatie" op de camping is veel te klein voor het aantal gasten op de camping, nu met corona helemaal! Maar in de normale situatie ook zeker te weinig ruimte. Camping is Dichtbij strand dat is echt heel positief en fijn! Een fijn en mooi zwembad. Winkeltje is positief en heeft lekker brood, de afhaal is goed.

• 9Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Hilde10-08-2020

Viel ons tegen

Grote massale en onpersoonlijke camping. Ligging was voor ons het enige pluspunt, aan zee. Strand: geen toezicht, honden (ook vechthonden) lopen er los, geen strandbar, wel mooi strand. Zwembad: mooi, maar heel erg weinig schaduwplekken. Vanwege corona geen ligbedden maar iedereen kan wel hutje mutje naast elkaar liggen op het kunstgras (..) Animatie: alleen in het frans, en alleen animatie voor volwassenen (..) gezien, niet actief gericht op de kinderen iig. Camping is frans georiënteerd, veel grote families, staanplaatsen aan de rand bij het strand zijn het beste, anders zit je tussen de gribus en ook vrij smalle padjes. Ondanks verbod toch vechthonden gezien. Erg lawaaiig, grote kermis naast de camping welke ook geluidsoverlast geeft. Sanitair voor dames is onlogisch ingedeeld waardoor je na toilet weer 15 meter moet lopen naar een andere kant om je handen te wassen. Fietsverhuur; je krijgt kapotte fietsen mee. Geen 5* camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Susan25-07-2020

Goed!

Nette camping, mooi zwembad. Redelijk dichtbij het strand. Leuke boulevard in de buurt, makkelijk met een lokaal treintje te bereiken. Camping wordt zeer netjes onderhouden. Leuke trekpleisters in de buurt zijn Argeles centre plage, Collioure en Port Vendres. Veel (sportieve) animatie georganiseerd, ruim aanbod. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. Minpuntje: zwembad wellicht te klein wanneer de camping volledig bezet is.

• 6Montserrat22-07-2020

Tegenvaller!!

Op zich is het een mooie camping netjes aangelegd en een mooi zwembad. Zwembad is ook schoon. Bij aankomst waren de dames bij de receptie niet vriendelijk ....er was een miscommunicatie en wilde dat ik voor 3 weken betaalde terwijl wij voor 8 dagen geboekt hadden. Na lang over en weer gediscussieerd te hebben (waar je na een lange reis vanuit Nederland niet op zit te wachten) voor 10 dagen betaald.

Staanplaats geweldig ! Grote plek en ruimte voor caravan voortent partytent auto en bijzettentje.

Sanitair verouderd en word aantal maal per dag schoongespoten met slang niet echt goed schoongemaakt! Dat viel tegen.

Camping is groot ..... en de camping was voor ongeveer 60% bezet en nog kon je amper een ligplekje vinden bij zwembad!!

Zwembad veel te klein voor deze massale camping. Het strand is te bereiken via een smerig stinkend hondenpoep paadje ..... echt ranzig!

Al met al viel deze 5 sterren camping zwaar tegen 😩

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Francis Akkerman31-08-2019

Locatie is fantastisch pal aan het strand!

Fijne camping, om nogmaals terug te komen! Dat doen we al jaren!!!!

Jacque Mique, Directeur, 08-09-2019

Geachte Francis Akkerman, Hartelijk bedankt voor uw korten en fijnen review, we zijn er blij dat dit jaar weer u een leuke vakantie heeft bij ons gehad. Leuke om te lezen, fijne camping, om nogmaals terug te komen! Dat doen we al jaren. Met veel plezier zien we jullie volgend jaar weer bij ons terug. Met vriendelijke groeten,

Camping Le Soleil info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar