Camping Le Soleil

• 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Op Camping Le Soleil in Argelès-sur-Mer spot je allerlei nationaliteiten. Letterlijk iedereen vermaakt zich hier, want ook voor volwassenen is er animatie. Zonnen kan bij het zwembad of op het strand. Le Soleil grenst namelijk direct aan het strand. Sommige staanplaatsen zijn wat krap. Vlakbij de grens van Spanje en op 2 uur rijden van Barcelona.

475 reviews over Camping Le Soleil

• 8Francis Akkerman31-08-2019

Locatie is fantastisch pal aan het strand!

Fijne camping, om nogmaals terug te komen! Dat doen we al jaren!!!!

• 7Eetgelegenheden

Jacque Mique, Directeur, 08-09-2019

Geachte Francis Akkerman, Hartelijk bedankt voor uw korten en fijnen review, we zijn er blij dat dit jaar weer u een leuke vakantie heeft bij ons gehad. Leuke om te lezen, fijne camping, om nogmaals terug te komen! Dat doen we al jaren. Met veel plezier zien we jullie volgend jaar weer bij ons terug. Met vriendelijke groeten,

• 8Tanghe30-08-2019

Geweldig

Het is een geweldige camping. Wij kwamen hier voor de derde keer en het blijft een mooie grote, goed onderhouden camping. Je ziet ook dat er geïnvesteerd wordt in vernieuwingen en het groen onderhoud. Een tip: een wasbak bij de dames toiletten, die miste ik. Vriendelijk personeel en leuke camping gasten. Toppie en tot volgend jaar!

Jacque Mique, Directeur, 06-09-2019

Geachte Tanghe, Hartelijk bedankt voor uw fijnen beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. Wat geweldig dat u voor de derde keer bij ons geweest bent. Wat leuk om weer te zien dat dit jaar ook u weer een leuke vakantie heeft gehad. Bedankt voor de complimenten, mooie grote, goed onderhouden camping. Je ziet ook dat er geïnvesteerd wordt in vernieuwingen. We zien jullie met veel plezier volgend jaar terug. Vriendelijk groeten,

• 9Martin Kerkhof18-08-2019

Fijne camping op mooie plek

Gekampeerd op camping Le Soleil op een mooie schaduwplek vlak bij zee. Voorzieningen op de camping zijn zeer goed. Schoon sanitair met warme douche, douches bij het strand, zeer goede campingwinkel en een fijn restaurant met een bovengemiddelde kwaliteit voor een camping.

Zoals overal wordt de camping langzaamaan volgezet met stacaravans, maar op Le Soleil zijn er nog meer dan voldoende kampeerplekken om een echt campinggevoel te houden.

Animatie overdag en s'avonds aanwezig waar ook (vooral s'avonds) veel campinggasten aan mee doen. Maar je hebt er geen last van als je gewoon voor je tent wilt zitten.

S'avonds afhankelijk van de wind is de nabijgelegen kermis goed te horen. Wisten we van tevoren en dus niet erg, maar absoluut stil is het niet (maar waar wel aan de Middellandse zee :-)) ).

Ik zou het er niet om laten, maar een nadeel van de schaduw zijn de poepende duiven of andere vogels. Om een

• 10Eetgelegenheden

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte Martin Kerkhof, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om zo fijnen beoordeling op Zoover te schrijven. Wat leuk om dit te lezen bedankt voor allen complimenten. Zo te lezen heeft u een helen leuke vakantie gehad bij ons. We hopen dan ook u weer snel te mogen welkome op camping le soleil. Met vriendelijk groeten,

• 10J. van de Zande18-08-2019

Deze camping is compleet

Wij (2volw. 1 kind 16 jaar) hebben vorig en dit jaar op camping Le soleil gestaan. Wat een schone, goed verzorgde camping. wij hadden de stacaravan Maury ook de stacaravans zien er verzorgd uit. Als er iets mis is, dan staat er heel snel iemand van de camping om het te repareren. Er is voor jong en oud iets te doen. Ook is er goede bewaking op de camping, ook die zijn behulpzaam. zwembad zeer groot en schoon, showavonden leuk, dorpen, natuur , alles in de buurt. Wij hebben alweer voor 2020 geboekt :)

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte J. van de Zande, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn erg blij dat u een leuke vakantie gehad heeft bij ons. Geweldig om te lezen, Wat een schone, goed verzorgde camping. wij hadden de stacaravan Maury ook de stacaravans zien er verzorgd uit. Als er iets mis is, dan staat er heel snel iemand van de camping om het te repareren. Er is voor jong en oud iets te doen. Ook is er goede bewaking op de camping, ook die zijn behulpzaam. zwembad zeer groot en schoon, showavonden leuk, dorpen, natuur , alles in de buurt. We zien jullie met veel plezier terug volgend jaar bij ons. Met vriendelijk groeten,

• 7Johanna18-08-2019

Grote camping met prachtig zwembad en dicht aan ze

Grote camping met prachtig zwembad en dicht aan zee. Onze staanplaatsen waren kleiner dan gezegd en niet gemaaid bij aankomst. Sanitair was netjes. Wij hadden het geluk dat we tegenover een waterpunt stonden, hier zijn er weinig van. Animatie krijg je op 2 dubbelzijdig gedrukte a4 vellen, is hierdoor niet erg overzichtelijk.(en alleen in het frans). Ook bij de animatie zelf hebben we alleen franstalige medewerkers gezien, iets wat voor de kinderen erg lastig is. S avonds veel harde muziek tot zeker 1 uur, je moet er van houden. Wij hebben een leuke vakantie gehad, maar vonden de camping niet de 5 sterren waard die het heeft. Maximaal 4.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Jacque Mique, Directeur, 30-08-2019

Geachte Johanna, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn blij dat u een leuke vakantie heeft gehad. Leuk om te lezen dat u het een prachtig zwembad vond en dicht aan zee. Over uw puntjes van kritiek dat u staanplaats niet gemaaid was. Had u even bij de receptie langs kunnen komen en dan hadden wij dat voor u gedaan. Het lawaai van het Luna-park is erg storend dat ontkennen we zeker niet. We hopen dat er (op zo snel mogelijke termijn) eens een oplossing voor komt. We hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen ! Met vriendelijk groeten,

• 8Anita Kok17-08-2019

Leuke, mooie, familie camping

Geweldige camping, goed onderhouden sanitair gebouw zeer schoon word meerderen keren per dag schoongemaakt ook s'nachts, en je loopt van de camping zo het strand op. Helaas hele slechte wifi, en 4G netwerk Maar verder echt een top camping. We hebben dan ook voor volgend jaar weer geboekt.

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte Anita Kok, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn erg blij dat u een leuke vakantie heeft gehad. Erg leuk om te lezen dat u het een geweldige camping, goed onderhouden sanitair gebouw zeer schoon word meerderen keren per dag schoongemaakt ook s'nachts, en je loopt van de camping zo het strand op. Over de wifi, we weten dat deze niet perfect is maar we blijven er aan werken en verbeteren. Wij hopen jullie weer snel te mochten welkome op camping le soleil. Met vriendelijk groeten,

• 9Fam. Gunther15-08-2019

Geweldige vakantie, top camping!

Samen met onze zoon van 14 maanden 2 weken vakantie gevierd op deze fantastische camping. We hebben de maury gehuurd. Het rechtstreeks contact met de camping is uitstekend. Op de mail wordt dezelfde dag gereageerd. Van aankomst tot vertrek was alles uitstekend. Kindvriendelijk, schoon en dichtbij zee. Mocht je twijfels hebben, gewoon boeken!

• 9Eetgelegenheden

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte Gunther, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. Het doet ons veel plezier om te zien dat u een leuk verblijft heeft gehad bij ons. Super leuk om te lezen op deze fantastische camping. We hebben de maury gehuurd. Het rechtstreeks contact met de camping is uitstekend. Op de mail wordt dezelfde dag gereageerd. Van aankomst tot vertrek was alles uitstekend. Kindvriendelijk, schoon en dichtbij zee. Mocht je twijfels hebben, gewoon boeken ! We zien jullie met veel plezier volgend jaar terug. Vriendelijk groeten,

• 8Henk13-08-2019

Prachtig onderdeel van Frans Catelonie!

Een prachtige camping met alle faciliteiten aanwezig! Vriendelijk personeel, voor jong en oud, aan het strand en een prachtig zwermbad.

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte Henk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn erg blij dat u een leuke vakantie gehad heeft bij ons. Geweldig om te lezen een prachtige camping met alle faciliteiten aanwezig! Vriendelijk personeel, voor jong en oud, aan het strand en een prachtig zwembad. Wij zien jullie met veel plezier terug op onze camping le soleil. Vriendelijk groeten,

• 8Ronald08-08-2019

Volgend jaar gaan we voor de 4e keer op rij.

Mooie camping. Alles is goed verzorgd en onderhouden. Prachtige ligging aan zee. Strand is direct via de camping bereikbaar. Mooi en schoon zwembad. Campingwinkel heeft breed assortiment. Resraurant is vernieuwd in 2018. Op de camping heerst een internationale sfeer. Het is geen typische "Nederlandse enclave" al zijn er vele landgenoten aanwezig. Animatie is alleen in het Frans wat ik als een verbeterpunt zie. Er is genoeg te doen voor de kindeten maar juist vanwege het internationale karakter verwacht je misschien iets meer aandacht voor de (jongere) Nederlandse, Duitse en Engelse gasten.

Jacque Mique, Directeur, 10-08-2019

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn erg blij dat u al 4 keer op onze camping bent gekommen en dat het u deze keer ook weer bevallen was. We zijn erg blij dat we onze gasten het zo naar hun zin hebben en elk jaar weer terug bij ons komen. Hartelijk bedankt voor al u complimenten. onze camping u is bevallen! Over de animatie, zullen we kijken of we volgend jaar een animatie team die engelstalig is. We hopen jullie volgend jaar we te zien op camping le soleil. Met vriendelijk groeten

• 9Paul08-08-2019

Fantastische tijd gehad. Volgend jaar weer.

Mooie schone familie camping gelegen aan de Middellandse Zee. Ook mooi groot zwembad aanwezig. Aardige en behulpzame camping personeel. Toiletten en douches worden de hele dag goed schoongemaakt. Diverse faciliteiten aanwezig op de camping. Camping ligt ook vlakbij het centrum.

Jacque Mique, Directeur, 10-08-2019

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. Hartelijk bedankt voor al u complimenten. Mooie schone familie camping gelegen aan de Middellandse Zee. Ook mooi groot zwembad aanwezig. Aardige en behulpzame camping personeel. Toiletten en douches worden de hele dag goed schoongemaakt. We zijn erg blij dat het u zo bevallen is. We hopen jullie volgend jaar we te zien. Met vriendelijk groeten

55 tips over Camping Le Soleil

• debby, 11-05-2012

wij hebben altijd de plekken aan de kant dichtbij de duinen dit is droge grond ipv zand en staat niet onder water als er noodweer is! hier zit je ook zo ver mogelijk bij luna park vandaan! en niet bij het zwembad en winkel plein!

• Ellen Beemsterboer, 03-05-2014

Tip Aqualand, bezoek aan Le Perthus, In Argeles sur Mer eten bij Le Barraca, Heel groot winkelcentrum Auchan, sportzaken, Kleding enz. In de buurt diverse markten Info op de Camping bij animatie Zorg dat er elk jaar een nederlanse animatie is.

• koos klaui, 29-06-2014

WIFI optimaliseren. Verder een uitstekende camping waar gasten graag terugkomen. Omgeving, aan de voet van de Pyreneeën, is schitterend.

135 vragen over Camping Le Soleil

• J. Kremers, 07-08-2019

treintje naar Argeles sur Mer

Weet iemand wat het per persoon kost om met het treintje vanaf de camping naar Argeles Sur Mer te gaan.

• rachel, 17-07-2019

Zwembroeken?

Wij gaan over 2 weken na deze camping.. wij vragen ons af hoe het zit met de zwembroek voor jongens & mannen?

Sandra, 25-07-2019

Mannen moeten van die strakke zwembroeken aan anders mag je het water niet in

• Erna Mink, 03-01-2019

Druk

Ik ben echt benieuwd of het erg druk is wanneer je met auto naar een dorpje wil, zag bij een recensie dat je in file de camping af moet.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig