Camping Le Soleil

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Op Camping Le Soleil in Argelès-sur-Mer spot je allerlei nationaliteiten. Letterlijk iedereen vermaakt zich hier, want ook voor volwassenen is er animatie. Zonnen kan bij het zwembad of op het strand. Le Soleil grenst namelijk direct aan het strand. Sommige staanplaatsen zijn wat krap. Vlakbij de grens van Spanje en op 2 uur rijden van Barcelona.

477 reviews over Camping Le Soleil

• 8Susan25-07-2020

Goed!

Nette camping, mooi zwembad. Redelijk dichtbij het strand. Leuke boulevard in de buurt, makkelijk met een lokaal treintje te bereiken. Camping wordt zeer netjes onderhouden. Leuke trekpleisters in de buurt zijn Argeles centre plage, Collioure en Port Vendres. Veel (sportieve) animatie georganiseerd, ruim aanbod. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. Minpuntje: zwembad wellicht te klein wanneer de camping volledig bezet is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Montserrat22-07-2020

Tegenvaller!!

Op zich is het een mooie camping netjes aangelegd en een mooi zwembad. Zwembad is ook schoon. Bij aankomst waren de dames bij de receptie niet vriendelijk ....er was een miscommunicatie en wilde dat ik voor 3 weken betaalde terwijl wij voor 8 dagen geboekt hadden. Na lang over en weer gediscussieerd te hebben (waar je na een lange reis vanuit Nederland niet op zit te wachten) voor 10 dagen betaald.

Staanplaats geweldig ! Grote plek en ruimte voor caravan voortent partytent auto en bijzettentje.

Sanitair verouderd en word aantal maal per dag schoongespoten met slang niet echt goed schoongemaakt! Dat viel tegen.

Camping is groot ..... en de camping was voor ongeveer 60% bezet en nog kon je amper een ligplekje vinden bij zwembad!!

Zwembad veel te klein voor deze massale camping. Het strand is te bereiken via een smerig stinkend hondenpoep paadje ..... echt ranzig!

Al met al viel deze 5 sterren camping zwaar tegen 😩

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Francis Akkerman31-08-2019

Locatie is fantastisch pal aan het strand!

Fijne camping, om nogmaals terug te komen! Dat doen we al jaren!!!!

Jacque Mique, Directeur, 08-09-2019

Geachte Francis Akkerman, Hartelijk bedankt voor uw korten en fijnen review, we zijn er blij dat dit jaar weer u een leuke vakantie heeft bij ons gehad. Leuke om te lezen, fijne camping, om nogmaals terug te komen! Dat doen we al jaren. Met veel plezier zien we jullie volgend jaar weer bij ons terug. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Tanghe30-08-2019

Geweldig

Het is een geweldige camping. Wij kwamen hier voor de derde keer en het blijft een mooie grote, goed onderhouden camping. Je ziet ook dat er geïnvesteerd wordt in vernieuwingen en het groen onderhoud. Een tip: een wasbak bij de dames toiletten, die miste ik. Vriendelijk personeel en leuke camping gasten. Toppie en tot volgend jaar!

Jacque Mique, Directeur, 06-09-2019

Geachte Tanghe, Hartelijk bedankt voor uw fijnen beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. Wat geweldig dat u voor de derde keer bij ons geweest bent. Wat leuk om weer te zien dat dit jaar ook u weer een leuke vakantie heeft gehad. Bedankt voor de complimenten, mooie grote, goed onderhouden camping. Je ziet ook dat er geïnvesteerd wordt in vernieuwingen. We zien jullie met veel plezier volgend jaar terug. Vriendelijk groeten,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Martin Kerkhof18-08-2019

Fijne camping op mooie plek

Gekampeerd op camping Le Soleil op een mooie schaduwplek vlak bij zee. Voorzieningen op de camping zijn zeer goed. Schoon sanitair met warme douche, douches bij het strand, zeer goede campingwinkel en een fijn restaurant met een bovengemiddelde kwaliteit voor een camping.

Zoals overal wordt de camping langzaamaan volgezet met stacaravans, maar op Le Soleil zijn er nog meer dan voldoende kampeerplekken om een echt campinggevoel te houden.

Animatie overdag en s'avonds aanwezig waar ook (vooral s'avonds) veel campinggasten aan mee doen. Maar je hebt er geen last van als je gewoon voor je tent wilt zitten.

S'avonds afhankelijk van de wind is de nabijgelegen kermis goed te horen. Wisten we van tevoren en dus niet erg, maar absoluut stil is het niet (maar waar wel aan de Middellandse zee :-)) ).

Ik zou het er niet om laten, maar een nadeel van de schaduw zijn de poepende duiven of andere vogels. Om een

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte Martin Kerkhof, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om zo fijnen beoordeling op Zoover te schrijven. Wat leuk om dit te lezen bedankt voor allen complimenten. Zo te lezen heeft u een helen leuke vakantie gehad bij ons. We hopen dan ook u weer snel te mogen welkome op camping le soleil. Met vriendelijk groeten,

• 10J. van de Zande18-08-2019

Deze camping is compleet

Wij (2volw. 1 kind 16 jaar) hebben vorig en dit jaar op camping Le soleil gestaan. Wat een schone, goed verzorgde camping. wij hadden de stacaravan Maury ook de stacaravans zien er verzorgd uit. Als er iets mis is, dan staat er heel snel iemand van de camping om het te repareren. Er is voor jong en oud iets te doen. Ook is er goede bewaking op de camping, ook die zijn behulpzaam. zwembad zeer groot en schoon, showavonden leuk, dorpen, natuur , alles in de buurt. Wij hebben alweer voor 2020 geboekt :)

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte J. van de Zande, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn erg blij dat u een leuke vakantie gehad heeft bij ons. Geweldig om te lezen, Wat een schone, goed verzorgde camping. wij hadden de stacaravan Maury ook de stacaravans zien er verzorgd uit. Als er iets mis is, dan staat er heel snel iemand van de camping om het te repareren. Er is voor jong en oud iets te doen. Ook is er goede bewaking op de camping, ook die zijn behulpzaam. zwembad zeer groot en schoon, showavonden leuk, dorpen, natuur , alles in de buurt. We zien jullie met veel plezier terug volgend jaar bij ons. Met vriendelijk groeten,

• 7Johanna18-08-2019

Grote camping met prachtig zwembad en dicht aan ze

Grote camping met prachtig zwembad en dicht aan zee. Onze staanplaatsen waren kleiner dan gezegd en niet gemaaid bij aankomst. Sanitair was netjes. Wij hadden het geluk dat we tegenover een waterpunt stonden, hier zijn er weinig van. Animatie krijg je op 2 dubbelzijdig gedrukte a4 vellen, is hierdoor niet erg overzichtelijk.(en alleen in het frans). Ook bij de animatie zelf hebben we alleen franstalige medewerkers gezien, iets wat voor de kinderen erg lastig is. S avonds veel harde muziek tot zeker 1 uur, je moet er van houden. Wij hebben een leuke vakantie gehad, maar vonden de camping niet de 5 sterren waard die het heeft. Maximaal 4.

• 6Staat v/h sanitair

Jacque Mique, Directeur, 30-08-2019

Geachte Johanna, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn blij dat u een leuke vakantie heeft gehad. Leuk om te lezen dat u het een prachtig zwembad vond en dicht aan zee. Over uw puntjes van kritiek dat u staanplaats niet gemaaid was. Had u even bij de receptie langs kunnen komen en dan hadden wij dat voor u gedaan. Het lawaai van het Luna-park is erg storend dat ontkennen we zeker niet. We hopen dat er (op zo snel mogelijke termijn) eens een oplossing voor komt. We hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen ! Met vriendelijk groeten,

• 8Anita Kok17-08-2019

Leuke, mooie, familie camping

Geweldige camping, goed onderhouden sanitair gebouw zeer schoon word meerderen keren per dag schoongemaakt ook s'nachts, en je loopt van de camping zo het strand op. Helaas hele slechte wifi, en 4G netwerk Maar verder echt een top camping. We hebben dan ook voor volgend jaar weer geboekt.

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte Anita Kok, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn erg blij dat u een leuke vakantie heeft gehad. Erg leuk om te lezen dat u het een geweldige camping, goed onderhouden sanitair gebouw zeer schoon word meerderen keren per dag schoongemaakt ook s'nachts, en je loopt van de camping zo het strand op. Over de wifi, we weten dat deze niet perfect is maar we blijven er aan werken en verbeteren. Wij hopen jullie weer snel te mochten welkome op camping le soleil. Met vriendelijk groeten,

• 9Fam. Gunther15-08-2019

Geweldige vakantie, top camping!

Samen met onze zoon van 14 maanden 2 weken vakantie gevierd op deze fantastische camping. We hebben de maury gehuurd. Het rechtstreeks contact met de camping is uitstekend. Op de mail wordt dezelfde dag gereageerd. Van aankomst tot vertrek was alles uitstekend. Kindvriendelijk, schoon en dichtbij zee. Mocht je twijfels hebben, gewoon boeken!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte Gunther, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. Het doet ons veel plezier om te zien dat u een leuk verblijft heeft gehad bij ons. Super leuk om te lezen op deze fantastische camping. We hebben de maury gehuurd. Het rechtstreeks contact met de camping is uitstekend. Op de mail wordt dezelfde dag gereageerd. Van aankomst tot vertrek was alles uitstekend. Kindvriendelijk, schoon en dichtbij zee. Mocht je twijfels hebben, gewoon boeken ! We zien jullie met veel plezier volgend jaar terug. Vriendelijk groeten,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Henk13-08-2019

Prachtig onderdeel van Frans Catelonie!

Een prachtige camping met alle faciliteiten aanwezig! Vriendelijk personeel, voor jong en oud, aan het strand en een prachtig zwermbad.

Jacque Mique, Directeur, 27-08-2019

Geachte Henk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd nam om een beoordeling op Zoover te schrijven. We zijn erg blij dat u een leuke vakantie gehad heeft bij ons. Geweldig om te lezen een prachtige camping met alle faciliteiten aanwezig! Vriendelijk personeel, voor jong en oud, aan het strand en een prachtig zwembad. Wij zien jullie met veel plezier terug op onze camping le soleil. Vriendelijk groeten,

Camping Le Soleil info

• SchaduwplaatsenAanwezig