Camping Le Roussillonnais

Camping Le Roussillonnais
4,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Roussillonnais voor je op een rij gezet:

Laatste review

Ne Jamais!

Heleen.deblok,
20-8-2014

Lawaaierige camping met vies sanitair

Plus:prachtig strand meteen aan camping, veel enthousiaste activiteiten, zeer vriendelijk personeel men doet echt zijn best.

Minpunten:smerig sanitair, lawaaierige omgeving van lunapark en jeugd toeristische poppenkast, huurprijzen caravans veel te duur voor deze camping........

35 reviews over Camping Le Roussillonnais in het Nederlands

Ne Jamais!

Heleen.deblok
20-8-2014

Lawaaierige camping met vies sanitair

Leuke camping

Inge_83
3-9-2013

Vorige week met een groep op deze camping gestaan. Omdat ik via TO geboekt heb, heb ik geen idee van de prijzen. 1 toilettenblok vlakbij onze tenten, dat voor ons gereserveerd was, werd niet schoongemaakt en was dus na een paar dagen zo smerig dat je er niet eens meer wilde kijken. Andere toiletten wel goed schoon, maar helaas geen wc bril aanwezig. Jammer ook dat de ruimte met douches en wasbakken na 23 uur op slot gaat. Ligging is ideaal, vlak bij zee en op loopafstand van de boulevard. Winkel aan het einde van het seizoen erg leeg, maar dat is overal zo. Vriendelijke winkeleigenaar, die op bestelling wel nog alles kon leveren (en ook best snel). Op de camping staan veel bomen zodat je niet 's morgens vroeg je tent uit brandt, maar wie wil kan ook in de zon liggen. Camping is netjes onderhouden, op het centrumplein is bijna elke avond iets te doen variërend van live muziek tot bingo en kinderanimatie.

Prima camping direct aan zee gelegen!!! De camping is netjes onderhouden, sanitair is schoon en goed. Soms heb je alleen koud water als er veel mensen tegelijk douchen. Op de camping goede en niet extreem dure winkels: supermarkt, groenteboer en slagerij. Daarnaast een een bar met internet -pc's, een restaurant en natuurlijk een souvenirwinkel.

Op het plein zijn bijna elke avond activiteiten om te kijken of mee te doen. Ondanks dat het een grote camping is, is het erg toch rustig door de (strenge) bewaking die je na twaalven tot stilte maant.

Het dorp Argeles ligt een eindje verder op, maar de boulevard ligt op ca. 20 minuten lopen. Er rijdt ook een treintje waarmee je van de camping zonder moeite in het stadje komt.

Al met al een prima camping voor een rustige vakantie aan zee.

Smerig sanitair!!

Barbara
29-8-2012

Het sanitair is ronduit smerig en dan was ik er in een periode dat de camping bij lange na niet vol (meer) was. Ik wil niet weten hoe het er in het hoogseizoen uitziet...

D. Ramadhin
5-8-2012

Prima camping dichtbij strand met prima personeel en vriendelijk

Ideaal gelegen camping pal aan zee!

erica2010321
4-7-2012

Wij zijn in juni 3 weken op deze camping geweest. We stonden op plek 231, zeer ruim en dichtbij een toiletgebouw. De camping ligt direct aan het strand, ideaal.

Ben je iets vergeten, je loopt zo terug. Het strand is breed en erg schoon, het werd elke dag schoongemaakt. Ook is er heel veel ruimte, ik denk dat ook in het hoogseizoen het geen enkel probleem is om lekker ruimte te kunnen liggen.

Sanitaire voorzieningen zijn voldoende aanwezig, maar niet altijd top schoon. Positief is dat er twee nieuwe toiletgebouwen zijn geplaatst en die zijn erg netjes.

Wij hadden drie weken lang heerlijk weer. Wij gaan nooit twee keer naar hetzelfde, maar misschien dit keer toch wel..

Nooit meer

Heleen Smit
8-1-2012

veel lawaai, ook s'nachts.

we soden naast (lees tegenaan) kinderkamp

te weinig capacitiet sanitair waardoor vies.

onvriendelijk personeel, spreekt alleen Frans.

Plussen en minnen

vdO
8-8-2011

Geweldig leuke vakantie gehad met TO. Superleuke indeling 'kampen' en terrassen singles en éénouders. Overige kampeerplekken wel erg klein en hutje mutje op elkaar. Pluspunten: alles onder de bomen en je loopt zo het strand op. Minpunten: sanitair in slechte staat, vies, stinkend en te weinig capaciteit. Ook vaak koude douche. Geen zwembad. Ga je met TO, dan zet je de knop om en compenseert de leuke vakantie met gemak de minpunten. Ga je op eigen gelegenheid: kies een 4 sterren camping in de buurt.

Heel erg leuke vakantie gehad

Ellen
1-11-2010

Ik ben hier in augustus 2010 met singlevakantie geweest. Ik kan je zeggen dat ik nog nooit zo'n leuke vakantie heb gehad. Dat kwam met name door de groep en de organisatie, maar de camping is ook fijn. Het mooiste is dat alles op loopafstand is (het strand zelfs maar 2 minuten). Het dorp Argeles is wel erg druk, kom je voor je rust dan moet je hier niet zijn. Dat kwam ik niet, dus voor mij was dit top!!

Heerlijk aan het strand

Frans
24-8-2010

We komen hier nu al jaren, en je kunt zien dat de kwaliteit steeds verder omhoog gaat. De touroperator waar wij boeken (Estivant) doet enorm zijn best om het sanitair schoon te houden, ook al maken de Franse gasten er soms een bende van...

Het fantastische programma voor de kinderen maakt dit kleine minpuntje meer dan goed!

Volgend jaar zeker weer.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Roussillonnais in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Roussillonnais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.